امروزه با فراگیرشدن اینترنت و روی‌آوردن کسب‌وکارها به فضای مجازی، سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت نسبت به قبل بسیار اهمیت پیدا کرده‌است. بسیاری از صاحبان کسب‌وکارها بعد از پیاده‌سازی وب‌سایت خود در سئو و بهبود آن به مشکل می‌خورند و نه تنها رتبه سایت را افزایش نمی‌دهند. بلکه باعث افت شدید جایگاه و رتبه خود می‌شوند. اگر شما همان ابتدای ساخت برند خود، از یک مشاوره سئو بهره‌مند شوید. در ادامه راه خود کمتر دچار مشکل خواهید شد یا به عبارتی، به شکل حرفه‌ای رقابت خواهید کرد. به همین دلیل بهتر است که در هنگام شروع و راه اندازی وب‌سایت خود با انتخاب دقیق مشاورین مناسب، خیال خود را از جهت استانداردهای یک سایت راحت کنید. مشاور سئو تنها برای وب‌سایت‌های تازه‌کار نیست و کسانی که جایگاه مطلوب دارند اما در کار خود دچار چالش و مشکل شده‌اند، می‌توانند با راهنمایی‌های یک مشاور سئو، مشکل خود را حل کنند و از کاهش رتبه خود جلوگیری کنند.

دوره سئو و دیجیتال مارکتینگ، راهکار اصلی فروش عالی در دنیای دیجیتال

همان‌طور که گفته‌شد یک مشاوره اصولی سئو می‌تواند به بهبود رتبه سایت شما کمک کند. اگر مشاور سئو منتخب شما دارای دانش کافی در زمینه سئو نداشته باشد ممکن است شیوه‌ها و راهکارهایی که به شما ارائه می‌دهد، موجب آسیب بیشتر به رتبه برند شما شود و سال‌ها زحمات شما را از بین ببرد! از ویژگی‌های یک مشاور سئو خوب می‌تواند به تسلط دقیق بر تکنیک‌های سئو و بهینه‌سازی سایت، بررسی اصولی وب‌سایت، آشنایی کامل با ابزارسئو و الگوریتم‌های گوگل و شناخت کامل مشکلات و سوال‌های شما اشاره کرد. با توجه به اهمیت مشاوره سئو، اما بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند، وب‌سایت خودشان را به تنهایی بهینه کنند و یا این مهارت را یاد بگیرند و با گرفتن پروژه و استخدام‌شدن در یک شرکت، کسب درآمد کنند. برای یادگرفتن سئو می‌توانید در دوره سئو  ندا خالقی شرکت کنید.

بسیاری از کسب‌وکارها فکر می‌کنند فقط با بهبود جایگاه و رتبه، فروش آنان چند برابر خواهد شد. به کاربردن تکنیک‌های سئو در وب‌سایت، باعث ارتقای رتبه می‌شود. سئو به شما کمک می‌کند، برند خود را به کاربران معرفی کنید. اما اگر شما نتوانید محصول خود را به روشی جذاب به مشتری معرفی و یا رقیب‌های خود را بررسی و آنالیز کنید، شانس چندانی در فروش محصول و خدمات خود نخواهید داشت. به همین دلیل داشتن مهارت دیجیتال مارکتینگ در کنار سئو بسیار مهم است. یک دیجیتال‌مارکترسعی می‌کند با استفاده از روش‌های گوناگون، کاربران را ترغیب به خرید محصولات شما یا مراجعه به وب‌سایت شما کند. اگر در گوگل دارای جایگاه خوبی هستند اما فروش خوبی ندارید و این مهارت را بلد نیستید، می‌توانید در دوره دیجیتال مارکتینگ شرکت کنید.

در دوره دیجیتال مارکتینگ، تمام اصطلاحات کاربردی را یاد می‌گیرید. همچنین نحوه نوشتن استراتژی دیجیتال مارکتینگ و محتوا، کمپین‌نویسی، شاخص‌های کلیدی، بازاریابی پیامکی، ایمیل مارکتینگ، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات کلیکی و ادوردز و ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس، تگ منیجر و ابزارهای موردنیاز برای آنالیز رقبا را فرا خواهید گرفت. در انتهای دوره، سئو به صورت مقدماتی برای شما توضیح داده می‌شود.

سئو درواقع یکی از روش‌های دیجیتال مارکتینگ است. در دوره سئو نحوه بهینه‌سازی محتوا، سئو تکنیکال، سئو داخلی، سئو خارجی و استفاده از ابزارهای متنوع مانند سرچ‌کنسول برای بررسی روند بهبود سایت خود وآنالیز رقبا را یاد خواهید گرفت. همچنین در انتهای دوره نحوه مذاکره با مشتری که یکی از مهم‌ترین مهارت‌های یک متخصص سئو است، آموزش داده می‌شود تا بتوانید به راحتی با افرادی که قصد بهبود سایت خود را دارند و فاقد این مهارت هستند، صحبت کنید.

اگر قصد دارید که سئو را به صورت کاربردی و با مثال‌های مختلف یاد بگیرید و بر سئو مسلط شوید این دوره بسیار برای شما مناسب خواهد بود. شما می‌توانید به صورت حضوری در این دوره شرکت کنید و یا اگر شرایط حضور در کلاس حضوری را ندارید، با شرکت در دوره غیرحضوری و دریافت ویدیو، می‌توانید سئو را به طور کامل و اصولی یاد بگیرید. مزیت این دوره نسبت به سایر دوره‌ها، داشتن پشتیبانی برای اولین پروژه است. پس اگر در پروژه خود به مشکل خوردید، می‌توانید با کمک و راهنمایی از استاد خود، این مشکل را حل کنید.

دوره سئو و دیجیتال مارکتینگ، راهکار اصلی فروش عالی در دنیای دیجیتال

با شرکت در دوره دیجیتال‌مارکتینگ و سئو سایت نداخالقی از سایر دوره‌ها بی‌نیاز خواهید شد. زیرا این مباحث به صورت کاربردی‌ترین و ساده‌ترین روش به شما توضیح داده می‌شود. در این دو دوره آموزش ها به صورت کاملا حرفه ای و کاربردی ارائه می‌شود ولی به این معنا نیست که برای افراد تازه کار یا کم تجربه مناسب نباشد. با ارائه مفاهیم به صورت کاربردی وهمراه با مثال‌های مختلف به افراد کم تجربه می‌توانند به راحتی مباحث را یاد بگیرند و در پروژه خود استفاده کنند. همچنین این کلاس‌ها به صورت تعاملی خواهند بود و می‌توانید سوالات خود را بدون نگرانی بپرسید. پس از گذارندن این دوره، شما به یک متخصص تمام عیار تبدیل می‌شوید و می‌توانید شروع به کار کنید!

آنچه پس از اتمام این دو دوره به دست خواهید آورد:

· یادگرفتن تمامی اصول دیجیتال مارکتینگ و سئو

· یادگیری استراتژی دیجیتال مارکتینگ و انواع ابزارها

· پشتیبانی 6 ماهه بعد از اتمام کلاس دیجیتال مارکتینگ

· دسترسی همیشگی به استاد دوره

· همکاری در پروژه‌ها

· معرفی به بازار کار

· پیگیری روند اجرایی اولین پروژه در سئو

یکی از ویژگی­های دیگر مهم سایت نداخالقی ،داشتن یک وبلاگ است، وبلاگی که اطلاعات مفیدی در رابطه با سئو و دیجیتال مارکتینگ در خود جای داده است؛ در نتیجه با مراجعه به وبلاگ سایت ، می­توانید اطلاعات زیادی کسب کنید. از مطالب منتشر شده در سایت می­توان به سئو تکنیکال ، استراتژی سئو، لینک سازی‌، سئو داخلی، سئو خارجی، بلاگینگ، ابزارهای سئو و دیجیتال مارکتینگ اشاره کرد. پس اگر در این زمینه تازه‌کار هستید، مطالب این وبلاگ بسیار برای شما کاربردی خواهد بود.

با وجود اینکه اینترنت باعث شده که کاربران بتوانند به راحتی محصول خود را خریداری کنند و کسب‌وکارها به راحتی محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند، اما زمینه رقابت را نیز بیشتر کرده است. اگر می‌خواهید به عنوان یک صاحب کسب‌وکار محصولات خود را بفروشید و درآمد خوبی داشته باشید، نباید از دو مهارت مهم یعنی دیجیتال مارکتینگ و سئو غافل شوید. این دو مهارت به شما کمک می‌کند، رقبای خود را آنالیز کنید، در جایگاه خوبی قرار بگیرید و سپس مشتری را ترغیب به خرید محصولات خود کنید. در نتیجه بدون داشتن این دو مهارت در دنیای امروز، شما هیچ شانسی برای رقابت بین سایت‌های قدرتمند را نخواهید داشت و به فراموشی سپرده می‌شوید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس