کد خبر 1269674
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
رفتار زیبای کاپیتان تیم ملی فوتبال لهستان مقابل حرکات نژادپرستانه هواداران

در دیدار تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و لهستان هواداران حرکات نژادپرستانه انجام دادند.

به گزارش مشرق، در جریان دیدار شب گذشته تیم ملی فوتبال انگلیس مقابل لهستان در رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، بازهم حرکات و رفتارهای نژادپرستانه در قلب اروپا رخ داد.

بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلیس مانند همیشه در ابتدای بازی مانند بیشتر تیم‌های اروپایی زانو زدند و از حرکت خود برای "نه به نژاد پرستی" استفاده کردند، اما این اتفاق مورد انتقاد هواداران لهستانی قرار گرفت و تماشاگران این تیم این حرکت را با هو کردن پاسخ دادند.

البته رابرت لواندوفسکی، کاپیتان تیم ملی لهستان حرکت جالبی انجام داد و با اشاره به "نشان احترام" در پیراهن خود از هواداران خواست که به اقدام تیم ملی انگلیس احترام بگذارند.

در پایان تقابل ۲ تیم با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    8 2
    پوپولیسم و عوام فریبی بزرگترین و قدرتمندترین ابزار تبلیغاتی غرب علیه ملت هاست ؛ شما دقت کنید شبکه بی بی سی در خود انگلستان پولیه ولی برای ایرانی ها تازه دارن میلیون ها دلار از جیب میزارن و همون ضرب المثل معروف انگلیسی تفرقه بنداز و حکومت کن رو اجرا میکنن. به همین ترتیب بی بی سی به ده ها زبان دیگه هم در اینستاگرام پیج زده از بی بی سی روسی و چینی گرفته تا بی بی سی سواحیلی!!! اما در نهایت چی؟ بازیکنان تیم انگلیس میان زانو میزنن برای مقابله با نژادپرستی و مردم عوام الناس هم میگن ببینید اینها چقدر انسان هستند چقدر شریفند و بعد 4 تا فحش هم به جمهوری اسلامی میدن. همینطوری کل دنیارو کنترل میکنن و بهش حکومت میکنن. نمونه دیگه ش اسرائیل که مستند درست میکنه و به دست مردم اسرائیل یه کاغذ میده و روش مینویسه ما دوست شما هستیم. اما در پشت صحنه برای تجزیه ایران تلاش میکنه. افسوس که 80 درصد مردم نادان و عوام الناس هستن و این چیزا رو درک نمیکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس