کد خبر 1269527
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳
پیام خداحافظی جهانپور از دست اندرکاران نظام سلامت

رئیس سابق مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در پیامی از دست اندرکاران نظام سلامت قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، کیانوش جهانپور، در این پیام عنوان داشته است: اکنون که به فضل و کرم الهی، افتخار و فرصت همکاری با شما سروران گرامی در مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت به سر آمده بر خود فرض می دانم رفتار پر مهر و محبت شما، حمایت‌های دوستانه و همکاری‌های خالصانه شما عزیزان را ارج نهم و البته از آنجا که قلم و بیان قاصر چو منی یارای اکرام همه این الطاف نخواهد بود، مراتب عذر تقصیر خود را تقدیم دارم.

تردیدی نیست به همت و درایت همکارانی چون شما و با ایثار و مجاهدت مثال زدنی مدافعان سلامت، نظام سلامت این سرزمین به رغم همه دشواری‌ها روند ارتقای مداوم و بهبود مستمر را به گونه‌ای درخور ستایش طی می‌کند و چون الماسی درخشان در پهنه این سرزمین می‌درخشد.

در این اثنا البته امیدوارم کاستی‌ها، قصور و تقصیرهای برادری که به دوستی و همکاری با یکایک شما عزیزان افتخار می‌کند و هماره به دعای خیرتان نیازمند است را ببخشایید.

برای همگی اساتید و همکارانم از درگاه حضرت حق، سلامت و سعادت و توفیق روز افزون خدمت در مسیر عدالت و ولایت خواستارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    1 0
    اون توییتت یادته ؟؟؟؟ که گفتی مرحوم شریعتی بخطا جای
  • US ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    1 0
    جناب فقط برو که مردم از هنشون پاک شود. فقط برو . با توهین هایی که به مردم کردید مردم از شما عاصی بودند. و روی اعصاب مردم بودی.مردم شما را به خدا واگذار می نمایند.
  • IR ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    0 0
    الان تو این مدت چه خدماتی برای ملت داشتی؟
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    0 0
    بهتر که رفتی دیگه بر نگردی....
  • افروزی از بابل روستای گنج افروز IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    1 1
    سلام عرض ادب واحترام روزانه پای تلویزیون منتظر اومدنت چشم براه بودم که این عزیز برای ارائه گزارش تشریف بیاورد. روزهای اول همه براین باور بودیم که برای دلگرمی و کنترل استرس خانواده، عدد وارقام جنابعالی ،به واقعیت خیلی نزدیک نیست بعدها به مرور زمان وغیره باورها بیشتر وبیشتر شده است. ای عزیز وزحمت کش ، زمین همه جا ملک خداست، برای امانت دار خوب جاومکان خوب همیشه وجود دارد سالم وسلامت باشی از عزیزم مازندران،شهرستان بابل، روستای بالا گنج افروز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس