کد خبر 1269136
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹
تبریک هنیه به دبیرکل جهاد اسلامی به مناسبت آزادی اسرای فلسطینی

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تماس تلفنی با «زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی موفقیت ۶ اسیر فلسطینی در فرار از زندان فوق امنیتی جلبوع را تبریک گفت.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الآن، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تماس تلفنی با «زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی موفقیت ۶ اسیر فلسطینی در فرار از زندان فوق امنیتی ژیم صهیونیستی را تبریک و تهنیت گفت.

بیشتر بخوانید:

شوک بزرگ فرار از زندان رژیم صهیونیستی/ پیام فرار ۶ اسیر فلسطینی

هنیه در این تماس تلفنی ضمن اشاره به اینکه فرار اسرای فلسطینی از زندان صهیونیست‌ها شکست اشغالگران در مقابل قدرت اراده الهی را نشان داد، تاکید کرد: «آنچه اسرای فلسطینی با فرارشان انجام دادند برگ زرینی از صفحات پر افتخار پیروزی اراده ملت فلسطین در مقابل اشغالگران است.»

وی در ادامه نسبت به پیروزی ادامه دار ملت فلسطین در برابر اشغالگران صهیونیست تا آزادی کامل سرزمین اشغالی فلسطین ابراز امیدواری کرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس در پایان بر ضرورت حمایت از آزادگان فلسطینی و فراهم نمودن بستری آرام و امن برای آنان برای ادامه مقاومت علیه صهیونیست‌ها تاکید ورزید.

گفتنی است که دو روز پیش ۶ اسیر فلسطینی موفق شدند از زندان «جلبوع» رژیم صهیونیستی فرار کنند. این درحالی است که تدابیر امنیتی سخت گیرانه ای در زندان مذکور وجود داشته است.

بر اساس این گزارش، منابع رسانه‌ای اعلام کردند که ۶ اسیر فلسطینی از طریق حفر تونل توانسته‌اند از بند صهیونیست‌ها بگریزند. در میان اسرایی که موفق به فرار شده‌اند، نام «زکریا زبیدی» فرمانده سابق «کتائب شهدا الاقصی» از اردوگاه «جنین» دیده می‌شود .۵ اسیر دیگر هم عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین بوده‌اند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس