مجلس

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس نشست عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست عصر امروز این کمیسیون، گفت:  لایحه توسعه منطقه آزاد انزلی در این جلسه بررسی و تغییرات لازم برای تامین نظر شورای نگهبان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی سرخس و مازندران در جلسه کمیسیون به تصویب اعضا رسید، ادامه داد: دستور کار بعدی بررسی لایحه موافقت نامه بین ایران و کرواسی درباره همکاری های گمرکی بود که به تصویب اعضا رسید.

نماینده آستارا در مجلس با اعلام اینکه ایرادات شورای نگهبان به لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز در جلسه امروز رفع  شد، اظهار داشت: پس از دستور رئیس مجلس به کمیسیون اقتصادی درباره دپوی کالاهای فاسد شدنی در گمرکات برنامه ریزی های لازم برای بررسی این موضوع در کمیسیون انجام شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    4 0
    عاقا یه پیشنهاد دارم در تمام استان ها یه منطقه آزاد درست کنین تا کل کشور بشه منطقه آزاد و زحمت نماینده های دیگر استانها هم جهت پیگیری ایجاد منطقه آزاد تو استان هاشون کمتر بشه و وقت مجلس و ملت هم گرفته نشه، یکی نیست بیاد بررسی کنه این 8 منطقه آزاد فعلی چه گُلی به سر اقتصاد کشور زدن که حالا دو تای دیگه هم میخواین زیادترش کنن!
    • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      1 0
      حرفی بسیار منطقی. مناطق آزاد مناطقی برای ویراژ خودروهای گرانقیمت اروپایی و آمریکایی بر روی دل مردم مستضعف سایر استان ها هستند. صادرات هم که ندارند و فقط شده اند دروازه واردات. این هم از رانت های چندگانه که فقط به مردمی خاص تعلق می گیرد.
  • وطن پرست DE ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    3 0
    مجلس قبل. اون ها هم مدام ناطق ازاد می زدند. همه می دونیم مناطق ازادی مبادی قاچاق رسمی کالاست. شفافیت رو هم که اجرا نکردند. سرکاریم ایا؟
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      1 0
      الان تمام نماینده های مازندران علیه شما شورش می کنن
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    2 0
    این تعداد منطقه آزاد رو هیچ کشور پیشرفته ای هم نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس