مقاومت

منابع حاضر در غزه خبر دادند که گروههای مقاومت، پیام شدیداللحنی به طرف مصری دادند، مبنی بر اینکه وضعیت غزه در آستانه انفجار قرار دارد و صهیونیست‌ها نیز برای انجام تعهدات خود فقط 15 روز فرصت دارند.

به گزارش مشرق، پس از تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه که ۱۱ روز به طول انجامید و پس از آن آتش‌بس برقرار شد، تل‌آویو هنوز محاصره این منطقه را کاهش نداده است.

وضعیت وخیم ساکنان غزه، تداوم محاصره آنان و آغاز مجدد بمباران این منطقه توسط صهیونیستها، باعث شده است که گروههای مقاومت فلسطین، «به سرویس اطلاعاتی مصر [به عنوان طرف میانجی] پیام شدید اللحنی بدهند، مبنی بر اینکه وضعیت غزه در آستانه انفجار قرار دارد».

روزنامه الکترونیکی رأی الیوم به نقل از منابع حاضر در غزه گزارش داد، گروههای مقاومت تأکید کرده‌اند که «برای مهار اسرائیل و سیاستهایش، برگه‌هایی در اختیار دارند» و به همین دلیل، «آخرین فرصت» را به این رژیم داده‌اند.

به گفته این منابع، مهلت گروههای مقاومت، ۱۵ روزه است و به مصر گفته‌اند که «مدت زمان زیادی، وضعیت این گونه باقی نخواهند ماند و اگر اسرائیل به سیاست تأخیر و تنش ادامه دهد»، این گروهها نیز اهرمهای فشار مهمی در اختیار دارند.

منابع مذکور خبر دادند، مصر در جریان سفر اخیر هیأت صهیونیست که به ریاست مشاور امنیت ملی آن بود، از صهیونیستها خواسته است که به تعهدات خود پایبند باشند و به ساکنان نوار غزه تسهیلات ارائه دهد.

در همین ارتباط، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه‌شنبه پایگاه «قادسیه» در خان‌یونس را با چند فروند موشک هدف قرار دادند.

رسانه‌های فلسطینی می‌گویند این بمباران‌ها به‌قدری شدید بوده که صدای مهیب آن کل نوار غزه را لرزانده و نور زیاد آن نیز از فواصل قابل مشاهده بود.

نیروی هوایی رژیم صهیونیستی نیز با صدور بیانیه‌ای ضمن تایید این حملات، مدعی شد: «هواپیماهای جنگی به محلی برای تولید موشک توسط حماس و همچنین یک مجتمع نظامی در خان‌یونس حمله کردند که کارخانه بتن مورد استفاده برای ساخت تونل در آن واقع شده است ... این حملات در واکنش به ارسال بالن‌های آتش‌زا به اسرائیل انجام شد».

ارسال بالن‌های آتش‌زا از نوار غزه باعث وقوع حریق‌هایی در زمین‌های اشغال‌شده توسط شهرک‌نشین‌های صهیونیست شده و خشم مقام‌های تل‌آویو از جمله «نفتالی بنت» نخست‌وزیر این رژیم را در پی داشته است.

این در حالی است که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی هفته قبل نیز حملات گسترده و سنگینی را به مناطق مختلف از نوار غزه انجام دادند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    1 0
    خداوند اسقاطیل را هر چه سریع به دست مجاهدان راه حق نیست و نابود کند آمین یا رب العالمین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس