کد خبر 1268292
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
داورزنی: امیدوارم در آسیایی التیام‌بخش دل مردم باشیم/ معروف رسما خداحافظی نکرده است

رئیس فدراسیون والیبال امیدوار است تیم ملی والیبال ایران در مسابقات آسیایی التیام بخش دل مردم باشد.

به گزارش مشرق، محمدرضا داورزنی در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال ایران برای حضور در مسابقات آسیایی گفت: مسابقات جام ملت ها از ویژگی های خاص خود برخوردار است. تیم ملی پوست اندازی کرده و این تصمیم قبل از المپیک گرفته شده است. قرار شد ترکیبی از باتجربه ها و جوانان در مسابقات آسیایی حضور پیدا کنند. پیش‌بینی کردیم این تیم بتواند التیام بخش دل مردم باشد و با قدرت در آسیا حاضر شویم. از تیم المپیکی ۷ نفر را حذف کردیم. ژاپن هم ۲ بازیکن را حذف کرد.تیم ملی با انگیزه کار می کند و کادر ایرانی همراه تیم است و امیداورم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم. در مسابقات جوانان هم باید اعزام داشته باشیم و امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد.

او گفت: یکی از نگاه های جدی فدراسیون به المپیک بعد است و باید به جوانان فرصت دهیم. فدراسیون هنوز تصمیم نگرفته چه ترکیبی به لیگ ملت های سال آینده اعزام کند اماقطعا پوست اندازی خواهیم کرد تا به آمادگی برسیم. در رده سنی جوانان و نوجوانان با کادر ایرانی کار می‌کنیم. نوجوانان ایران هم فقط به قهرمان مسابقات باختند و قطعا نسل جدیدی را در آینده والیبال خواهیم داشت.

او ادامه داد: اعتمادی که به مربیان خارجی کردیم را قطعا به عطایی هم خواهیم کرد. قطعا عطایی فرصت دارد هدایت تیم را داشته باشد. در آینده هم کمیته فنی تصمیم‌گیری خواهد کرد و برای ما فرقی نمی کند مربی ایرانی یا خارجی در ادامه کار باشد و قطعا اعتماد می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

تیم ملی والیبال فردا عازم ژاپن می‌شود

داورزنی گفت: آلکنو اعتبار خاصی داشت و نمی خواست با باخت اعتبارش زیر سوال برود. عوامل موفقیت متعدد هستند و از المپیک عبرت گرفتیم تا در سه سال آینده برای المپیک بعدی آماده باشیم. امیدوارم در آینده نتایج المپیک جبران شود.

او گفت: فیلیپین میزبان بانوان آسیایی بود اما دولت این کشور کار را سخت کرد و مسابقات لغو شد. باید بگویم که کنفدراسیون نمی تواند چیزی را تحمیل کند. می‌توان گفت عمده میزبانی ها برای ژاپن است. همچنین تایلند مجبور بوده برخی مسابقات را برگزار کند. سایر کشور ها وضعیت مناسبی برای میزبانی ندارند وبرخی از رویداد ها به تعویق افتاده است. اروپا در زمینه میزبانی راحت‌تر عمل می کند و شرایط اروپا برای میزبانی یهتر از آسیا است. سال آینده ایران میزبان مسابقات آسیایی است و امیدوارم که موفق باشیم. همواره آماده بودیم و هنوز هم می گوییم که آمادگی میزبانی دیگر مسابقات را در ایران داریم.

داورزنی در مورد سعید معروف هم گفت: معروف یکی از چهره های ماندگار کشور ایران و یکی از پاسور های موفق ۱۰ سال گذشته است. شرایط اگر برای معروف مناسب باشد می تواند در المپیک حضور پیدا کند. معتقدم که سعید دوست داشت با نتیجه بهتر از المپیک کارش را پایان دهد و تیم ملی جایی است که باید بازیکن خودش را فدا کند. سعید زحمت زیادی کشید و یکی از عوامل موفقیت ما بوده است و چه بازیکن باشد و چه مربی چهره اثرگذاری است. هنوز هیچ تصمیم رسمی برای خداحافظی او اتفاق نیفتاده است.  هر وقت از سعید درخواست شود بعید می دانم سعید حرف دیگری را بزند چرا که روحیه ای دارد که برای مردم کشورش بازی کند. معروف در حوزه باشگاهی و ملی چهره‌ه‌ای است که می تواند مربی‌گری کند و به نظرم باید برای خداحافظی صحبت و جلسه داشته باشیم. بنابراین اجازه دهید فدراسیون تصمیم رسمی را نگوید. فکر خوبی است که برای بازیکنان بازی خداحافظی بگذاریم و باید برای آنها بازی  برگزار کرده تا از آنها قدردانی کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس