مجیدی

حسین فرزامی پیشکسوت استقلال گفت: آقای فرهاد مجیدی! این حرف‌ها در آستانه بازی با الهلال فرار رو به جلو محسوب می‌شود. الان وقته گله گذاری نیست.

به گزارش مشرق، در آستانه برگزاری دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فرهاد مجیدی در گزارشی که به هواداران استقلال داد فهرستی از اشکالات و کاستی‌های موجود در باشگاه استقلال و سوء مدیریت در این مجموعه را در حرف‌هایش عنوان کرده و آنها را به اطلاع طرفداران تیم رساند. حسین فرزامی بازیکن و مدیر اسبق باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره گزارش اخیر فرهاد مجیدی و اینکه عنوان کرده نمی‌خواهند او در استقلال بماند حرف زد.

شنیدید فرهاد مجیدی گزارشی از اوضاع نابسامان استقلال منتشر کرده است؟

بله! بخش‌هایی از آن را هم خواندم و متاسف شدم.

چرا متاسف شدید؟

قبل از اینکه درباره مجیدی حرف بزنم باید بگویم که این آقای مددی کجا بوده که حالا در استقلال همه کار شده است؟ اصلاً از فوتبال چه چیزی می‌داند؟ چه مسئولیت خطیری در باشگاه استقلال داشته که حالا مدیرعامل باشگاه ما شده است؟ چرا اینقدر فوتبالیست‌های استقلال را از دست داد؟ چرا این بلا را بر سر تیم آورده و کاری کرده که این همه پیشکسوت استقلال با او زاویه پیدا کنند؟ او باید همین حالا از استقلال برود. من فکر می‌کنم استقلال بدون مددی بهتر اداره می‌شود تا با مددی.

شنیدید که شایعه شده شاید مددی از این سمت استعفا بدهد؟

خدا کند برود. خدا کند این اتفاق بیفتد.

درباره حرفهای فرهاد مجیدی چه صحبتی دارید؟

کلیات حرفهای مجیدی در این شرایط که استقلال با الهلال بازی دارد یک فرار رو به جلو است.

چطور؟

مجیدی عادت بدی دارد که در آستانه بازی‌های بزرگ استقلال، لب به گله گذاری باز می‌کند! الان هم درست قبل بازی با الهلال آمده و این حرف‌ها را می‌زند که چه بشود؟ که اگر رفت و به الهلال باخت هوادار بداند اوضاع استقلال خوب نبوده است؟ در حالی که این اتفاق تازه ای نیست. اوضاع استقلال در همه این سالها قمر در عقرب بوده و هیچ فرقی نکرده است. یک زمان پول بوده مدیر نبوده، یک زمان مدیر بوده پول نبوده؟ یک زمان هر دو نبوده، یک زمان هر دو بوده و بازیکن نبوده و خلاصه اینکه ماشین استقلال همیشه یک چرخش میلنگیده! بنابراین فرهاد مجیدی با این کار فقط فرار رو به جلو کرده است.

اما گفته باشگاه به او قول داده بوده به بازیکنان پیش‌پرداخت بدهد ولی نداده. گفته قول داده بودند فلان بازیکن را می‌گیرند ولی نگرفتند؟

همین است. وقتی مجیدی قبول کرد مربیگری استقلال را بپذیرد یعنی استقلال را با همه چیزش قبول کرده که آمده. قبل از او، محمود فکری هم بود. در آن زمان هم این انتقادها مطرح می‌شد. کلیات موضوع فرقی نکرده. فقط الان استقلال نیاز به آرامش دارد ولی مجیدی تیم را وارد بحران می‌کند. همه بازیکنان را به یاد آن چیزهایی می‌اندازد که ندارند. زمین تمرین خوب نیست، پول نداریم، غذا نداریم و... اینها که نشد حرف! آقای مجیدی، استقلال برای دیدار با الهلال چه دارد؟ الان مجیدی باید درباره مسائل فنی فکر کند. باید تمرکزش را روی بازی با حریف عربستانی بگذارد و بعد اگر باخت یا برد بیاید و حرفش را بزند.

به نظر شما استقلال در فصل بیست و یکم نتیجه می‌گیرد؟

باید ببینیم آقای مجیدی با تیمی‌که خودش بسته چند مرده حلاج است. او در این سه مرتبه که مربی استقلال شده هر بار تیمی‌را در دست گرفته که مربیان دیگر بسته بودند. یک بار شفر بود، یک بار تیم استراماچونی و یکبار هم تیم محمود فکری. مجیدی باید ثابت کند چقدر توانایی دارد. باید ثابت کند آیا واقعا مربی کاردانی هست یا نه.

حمله تند به مجیدی/ فرهاد فرار رو به ‎جلو می‌کند؛ عادتش قبل بازی‌های بزرگ است/ مجیدی تیم را بحرانی می‌کند/ این فصل می‌فهمیم آقا فرهاد چندمرده حلاج است

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    5 2
    برانکو با 13 تا بازیکن که آدام همتی و حمیدرضا طاهرخانی و حسین پور و کلی جوون کم سن و سال دیگه رفت فینال آسیا انقدر ناله نکرد، اینه فرق بین آدم های بزرگ و طبلهای تو خالی! یه رضا اسدی رو نگرفتن براش از الان شروع کرده به بچه بازی... فکر میکنه همه مربی های لیست میدن بدون کم و کاست بازیکن هاشون جذب میشن، تازه کلی بازیکن باز گرفته که چون مربیگری بلد نیست به دردش نمی خوره و تیم فصل قبل رو هم از هم پاشیده. استقلالی های عزیز تیمتون نتیجه نگرفت به وکیل و وزیر گیر ندید، از بد کسی و اشتباه حمایت می کنید.
    • حامد IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      3 1
      .....زیادی نخور ،عادت برانکو استفاده از ۱۱ بازیکن ثابت بود تیمی که منشا و سیامک نعمتی رو نیمکتش باشه بدون بازیکن نیست در ضمن طاهر خانی و آدام همتی سر جمع بیست دقیقه بازی نکردن،تیم ملی با هواپیمای مسافری عمومی جابه جا میشد تیم لنگ با فرست کلاس ،تمام ایران شده بود حمایت از لنگ
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    1 2
    همیشه خودی ها بیشتر به آدم ضربه میزنند تادیگران ودشمنان. والان هم فرزاد مجیدی با مصاحبه هایش وندانمکاری هایش بیشتر به برادرش فرهاد وتیم اسنقلال ضربه‌ زده وخواهد زد. نمونه اش فراری دادن زرینچه وکری خواندنهای بی مورد وفرت و فرت عکس انداختن بابازیکنان.
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    0 0
    فرناز مونده بندازه گردن کی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس