کد خبر 1267375
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
بورس نمایه

خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم ۹۵۰میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت فرآورده‌های نفتی به ثبت رسید و همچنین سهام نفت سپاهان ۱۹۷میلیارد تومان تقاضای خرید داشت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، امروز جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۲۸۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۳۳۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۹۵۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید شسپا، سپید و کپرور به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام نفت سپاهان بیش از ۱۹۷میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش تپکو، وشمال و پترول در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۷۸۵میلیارد تومان (۶۱درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۳۱۰میلیارد تومان (۹۲درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۵نماد و حجم صف‌های فروش در پنج نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت سرمایه‌گذاری چشم انداز توسعه شمال (وشمال) به ۶.۳درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«فرآورده‌های نفتی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۱۹۷میلیارد تومان است و پس از آن گروه «زراعت و خدمات وابسته» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۱۸۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «ماشین آلات و تجهیزات» با فشار فروش ۱۳۵میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۵۸درصد از هزار و ۶۱۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع سه هزار و ۵۴۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۴۵درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به پنج هزار و ۱۵۵میلیارد تومان خواهد رسید.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام+جدول

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام+جدول

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس