کد خبر 1266186
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
اقدام زنیت برای جلوگیری از ضرر جدایی آزمون

باشگاه زنیت بعد از اتمام نقل و انتقالات تابستانی به مهاجم ایرانی اش پیشنهاد تمدید داد.

به گزارش مشرق، شایعات انتقال سردار آزمون از زنیت به تیم های اروپایی با پایان نقل و انتقالات فروکش کرد. لیون فرانسه یکی از گزینه های انتقال آزمون بود که رسانه های فرانسه حتی از توافق نهایی طرفین خبر دادند ولی در نهایت این بازیکن ایرانی در زنیت ماندنی شد.

در همین زمینه سایت «اسپورت» روسیه خبر داد سران باشگاه زنیت بلافاصله بعد از اتمام نقل و انتقالات تابستانی دست به کار شدند تا قرارداد آزمون را تمدید کنند. قرارداد مهاجم ایرانی سال آینده با زنیت به پایان می رسد و این موضوع باعث شده تا مسئولان باشگاه احساس خطر کنند.

آزمون پیشنهاد ۱۵ میلیون یورویی داشت ولی زنیت این بازیکن را با این مبلغ نفروخت به همین خاطر نمی خواهد تابستان آینده به صورت رایگان این بازیکن را از دست دهد.

مسئولان باشگاه زنیت پیشنهاد تمدید قرارداد را به آزمون دادند ولی مهاجم ایرانی هنوز پاسخی نداده است. به نظر می رسد با بهبود این پیشنهاد ستاره ایرانی با زنیت تمدید خواهد کرد.

آزمون روز گذشته به اردوی تیم ملی کشورمان در تهران ملحق شد تا خود را برای دیدار با سوریه و عراق در انتخابی جام جهانی آماده کند. البته آزمون در بازی با سوریه به دلیل محرومیت حضور نخواهد داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس