کد خبر 1266129
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱
تحقیر آمریکا نمایه افول آمریکا نمایه

گفت: خر، اگرچه دُم دارد و گاو اگرچه شاخ دارد ولی به قول آن ضرب‌المثل معروف «‌خریت که شاخ و دُم ندارد»! آمریکا هم در حماقت مثل شوروی سابق است!

به گزارش مشرق، «روزنامه کیهان» در ستون گفت‌وشنود خود نوشت:

گفت: «برژینسکی‌» مشاور امنیت ملی آمریکا در دوران کارتر، در مصاحبه با نشریه فرانسوی «نوول ابزرواتور» گفته بود؛ وقتی شوروی افغانستان را اشغال کرد، من به کارتر نوشتم، شوروی را به باتلاقی نظیر جنگ ویتنام کشانده‌ایم!

گفتم: وقتی می‌دانستند که اشغال افغانستان ورود به باتلاق است، پس چرا خودشان مرتکب همین اشتباه شدند که حالا بعد از ۲۰ سال با این افتضاح که چند برابر افتضاح شوروی سابق است، مجبور به فرار شوند؟!

گفت: خر، اگرچه دُم دارد و گاو اگرچه شاخ دارد ولی به قول آن ضرب‌المثل معروف «‌خریت که شاخ و دُم ندارد»! آمریکا هم در حماقت مثل شوروی سابق است!

گفتم: یارو از رفیقش پرسید؛ چرا به من می‌گویند احمق؟! رفیقش گفت؛ برو یک قاشق و یک قابلمه بیار و بعد با قاشق به قابلمه زد. یارو پرسید؛ کیه در می‌زنه؟ رفیقش گفت؛ برای همین بهت میگن احمق و بعد راه افتاد به طرف در، یارو پرسید کجا میری؟ گفت؛ میرم درو باز کنم ببینم کیه؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    5 1
    دراصل روسیه با تسلیح طالبان، از آمریکا و متحدان غربی ـــ عربیش که سی سال پیش مسبب شکست شوروی در افغانستان بودند، انتقام سختی گرفت!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس