کد خبر 1266090
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۸

به گزارش مشرق، امیرعبداللهیان، وزیر امورخارجه درباره ملاقات با نخست وزیر امارات طی توییتی نوشت: ‏در حاشیه اجلاس همکاری و مشارکت در بغداد، گفتگوی مثبت و صمیمانه ای با شیخ محمد بن راشد نخست وزیر امارات متحده عربی داشتم. ایران و امارات می توانند در مسیر همکاری و تحقق سیاست و دیپلماسی همسایگی گام های بلندی بردارند.

‏در این گفتگو از نیات مثبت و اراده رهبران دو کشور  برای تحکیم مناسبات سخن گفتیم و بر روابط برادرانه دو کشور تاکید کردیم. ما برای پیشبرد مناسبات فی مابین و تحقق همکاری های منطقه ای، با همسایگان مشورت، همدلی و همکاری می کنیم. کار با همسایگان اولویت دولت سیزدهم است.

تاکید امیرعبداللهیان بر همکاری ایران و امارات

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    2 4
    مگه امارات سفارت اسراییل رو تو کشور باز نکرده و اسراییل رو به رسمیت نشناخته؟
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
      2 3
      یعنی میگی باید با همه کشورها بجنگیم ؟ امارات خیلی خائنه ولی باید کجدار مریض تا کرد. راستش اگه اعراب مفت خور و یا خائن نبودن بیشتر این جنگها تو منطقه خاور میانه راه نمی افتاد. یه گروه فروش نفت مفت خوری میکنن یا ازونور گروههایی به توحش میرسن. تا الان که اعتدال نداشتن.
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    1 7
    از کی تا حالا گریب فورت جز میوه ها شده بابا این عربها را ول کنید مگه شما ایرانی نیستید مگر حسینی نیستید ندیدید چگونه فرق علی را شکافتن حسن وحسین چه شدن این‌که ما بعد 1400 سال عزاداری ویاداوری میکنیم که چه کردن یعنی امروز وتا ابد به یاد داشته باشیم که عرب‌ها غیر قابل اعتماد ترین مردم دنیا هستند وایرانی مظهر پاکی و لاوری است آیا خون سیاوش که هرسال به جوش می‌آید شما را به تفکر نمی‌اندازد که ایران از ترک وتازی چه کشید
    • RO ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
      11 0
      لعنت بر نژادپرست بی چیز با این افکار ایران رو تجزیه میکنین و براتوت یه کویر بی آب و علف و بی نفت میمونه اونموقع ببینیم میتونین دهنتونو باز کنین یا نه
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
      0 0
      اینها دایه و فوضول همه جا هستند الا خانه !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس