آمریکا

کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا از درخواست ۲۷۵ میلیون دلاری این کمیته برای حمایت و پشتیبانی از نیروهای نظامی اوکراین خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا از درخواست ۲۷۵ میلیون دلاری این کمیته برای حمایت و پشتیبانی از نیروهای نظامی اوکراین خبر داد.

بر اساس این گزارش، «آدام اسمیت» رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه خلاصه ای از پیشنهاد لایحه دفاعی خود در سال ۲۰۲۲ را منتشر کرد که شامل ۲۷۵ دلار برای کمک های امنیتی به اوکراین و ۱۷۵ میلیون دلار برای اطمینان از عملکرد صحیحی ابتکار امنیت بالستیک خواهد شد.

در این طرح پیشنهادی آمده است: (این پیشنهاد) شامل ۲۷۵ میلیون دلار برای ابتکار کمک امنیتی به اوکراین (USAI) است که به پشتیبانی از نیروهای مسلح اوکراین کمک خواهد کرد؛ (یعنی) افزایش ۲۵ میلیون دلاری بیش از بودجه درخواست شده پیشین.

گفته می شود تنها رقمی معادل ۱۷۵ میلیون دلار قرار است برای ابتکار امنیت بالستیک (BSI) صرف و هزینه شود.

هنوز جزئیات بیشتری در خصوص این طرح پیشنهادی مجلس نمایندگان آمریکا منتشر نشده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    0 0
    با این بودجه میتونن ده تانک بخرن 20 تا کلاشینکف 2 تا آرپی جی
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    0 0
    اوکراین خودش ۱۲ میلیارد دلار تو برنامه چشم انداز ۲۰۳۵ نیرو هوایی قراره صرف کنه . ( این برنامه ۱۵ ساله هست از ۲۰۲۰ شروع شده تا ۲۰۳۵ ) . قراره جنگنده های برتر ناتو ، سیستم های موشکی ، هواپیما های ترابری و جت های آموزشی خریداری کنه . فقط من حرفم اینه حالا اوکراین که قطعا با این بودجه نیرو هوایی بسیار پیشرفته و قدرمند می‌کنه ولی آمریکایی ها تو ۴۰ سال نزدیک ۱۵۰ میلیارد دلار به اسرائیل کمک کردند که اکثرش نظامی بود . تو این ۱۵ سال نمیتونید به اوکراین کمک کنید ؟ ۳.۸ میلیارد دلار به اسرائیل کمک می کنید ، بس نیست ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس