نفوذی

مسعود کشمیری، ازجمله نیروهای سازمان منافقین بود که بانفوذ در دستگاه‌های اجرایی کشور، زمینه‌ساز بمب‌گذاری در دفتر نخست‌وزیری جمهوری اسلامی ایران در هشت شهریور ‌۱۳۶۰ و شهادت شهیدان رجایی و باهنر شد.

به گزارش مشرق، مستند «نفوذی» محصول بنیاد فرهنگی روایت فتح به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر روز دوشنبه هشت شهریورماه ساعت ۲۰ از شبکه مستند سیما مهمان‌خانه‌ها می‌شود.فیلم مستند «نفوذی» به کارگردانی جواد موگویی محصول بنیاد فرهنگی روایت فتح در قالب پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند و به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر روز دوشنبه هشت شهریورماه ساعت ۲۰ از شبکه مستند به روی آنتن می‌رود.

مستند «نفوذی»، روایتی‌ صریح و جدی از زندگی مسعود کشمیری، عامل ترور شهیدان رجایی و باهنر است. مسعود کشمیری، ازجمله نیروهای سازمان منافقین بود که بانفوذ در دستگاه‌های اجرایی کشور، زمینه‌ساز بمب‌گذاری در دفتر نخست‌وزیری جمهوری اسلامی ایران در هشت شهریور ‌۱۳۶۰ و شهادت شهیدان رجایی و باهنر شد. مستند نفوذی به بازخوانی بخش‌هایی از زندگی این فرد پرداخته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • شیرازی IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    3 0
    ساعت20 وقت نماز است، ساعت مناسبتری پخش شود.
    • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      0 0
      نکته دقیقی بود آفرین
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    6 0
    اونوقت حجاریان کیه؟ اون که با بهاییی ها نجس قوم و خویشه و تو سازمان انرژی اتمی مسئول هست(بود) کیه؟ اونایی که تو سواز تربیت شدن کی هستن؟ و الان کجان؟
  • KIAN71 IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    1 1
    کاشکی میشد این یارویِ‌عوضی‌رو خِفتش کرد و به ایرانِ‌عزیزمون برگردوندش.. ‌ ‌ ‌درنهایت درحد وسع و لیاقتش از خجالتش دراومد. یابهتربگم،ازخجالتش درمیومدیم. طرف یک کشوررو بتنهایی فرستاده هوا و40ساله در عنگلیس و عمریکا حموم آفتاب میگیره؛ بدون دغدغه. آی‌آمان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس