کد خبر 1265252
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۱
تیک تاک ویدیوهای «چالش جعبه شیر» را ممنوع کرد/ هشدارخطر آسیب های مغزی!

تیک تاک شروع به ممنوعیت ویدئوهایی کرده که به تازگی «چالش جعبه شیر» را نشان می دهد، که در آن شخص به طور خطرناکی از پله های ساخته شده از جعبه های پلاستیکی شیر بالا و پایین می رود.

به گزارش مشرق به نقل از واشنگتن تایمز، تیک تاک شروع به ممنوعیت ویدئوهایی کرده که به تازگی «چالش جعبه شیر» را نشان می دهد، که در آن شخص به طور خطرناکی از پله های ساخته شده از جعبه های پلاستیکی شیر بالا و پایین می رود.

تیک‌تاک ویدیوهای «چالش جعبه شیر» را ممنوع کرد +عکس

سخنگوی «تیک تاک»(TikTok) روز شنبه گفت: تیک تاک محتویات تبلیغ کننده یا تشویق کننده اقدامات خطرناک را ممنوع می کند و ما ویدیوها را حذف می کنیم و جستجوها را به دستورالعمل های انجمن خود هدایت می کنیم تا از چنین محتواهایی جلوگیری کنیم.

تیک‌تاک ویدیوهای «چالش جعبه شیر» را ممنوع کرد +عکس

سخنگوی «تیک تاک»(TikTok) در بیانیه ای گفت: ما همه را تشویق می کنیم که در رفتار خود چه آنلاین و چه غیر فعال احتیاط کنند.

جستجوهای تیک تاک برای «چالش جعبه شیر» و شرایط مربوطه در حال حاضر هیچ نتیجه ای ندارد.

تیک‌تاک ویدیوهای «چالش جعبه شیر» را ممنوع کرد +عکس

در یادداشتی که به جای نتایج جستجوی نمایش داده شده، آمده است: «این عبارت ممکن است با رفتار یا محتوایی که دستورالعمل های ما را نقض می کند مرتبط باشد. تبلیغ یک تجربه ایمن و مثبت، اولویت اصلی تیک تاک است.

ویدئوهایی که افرادی را نشان می دهد که سعی می کنند راه رفتن روی انبوهی از جعبه شیر چیده شده روی هم را امتحان کنند اخیراً در خدمات رسانه های اجتماعی از جمله تیک تاک و دیگر شبکه های اجتماعی بسیار محبوب شده اند، برخی از کلیپ ها میلیون ها بار مشاهده یا به اشتراک گذاشته شده اند.

تیک‌تاک ویدیوهای «چالش جعبه شیر» را ممنوع کرد +عکس

در ویدئوها، شخصی که سعی در بالا رفتن یا پایین آمدن از جعبه های خالی و سبک شیشه های شیر را دارد معمولاً از ارتفاع چند متری سقوط می کند و منجر به فرود دردناک آنها بر روی سطوح سفت و سخت و آسیب رسان می شود.

شارلوت کورک، پرستار بخش مراقبت های ویژه در مینیاپولیس آمریکا، اخیراً به «USA TODAY»(یو اس اِی تودِی) گفت: من بیماران زیادی را در بیمارستان اورژانس می بینم که بیشتر از ناحیه سر و بخاطر انجام چالش «راه رفتن روی جعبه های شیر» مجروح شده اند.

تیک‌تاک ویدیوهای «چالش جعبه شیر» را ممنوع کرد +عکس

دکتر «راجویندر دیو»، استاد جراحی ارتوپدی در دانشگاه جان هاپکینز، گفت: شما می توانید یک صفحه را باز کنید و همه آسیب ها روی میز است.

ویدئوهای کاربرانی که سعی در بدلکاری و راه رفتن خطرناک روی جعبه های خالی شیشه شیر دارند هنوز به راحتی در روز شنبه در سایر پلتفرم ها و رسانه های اجتماعی یافت می شود. هنوز مشخص نیست که آیا سایر خدمات آنلاین اصلی از این اقدام «تیک تاک» پیروی می کنند یا خیر؟

تیک‌تاک ویدیوهای «چالش جعبه شیر» را ممنوع کرد +عکس

تیک‌تاک ویدیوهای «چالش جعبه شیر» را ممنوع کرد +عکس

تیک‌تاک ویدیوهای «چالش جعبه شیر» را ممنوع کرد +عکس

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    2 8
    واقعاً حماقت بشر به کجاها رسیده. به جای اینکه در طی سالیان به رشد و تعالی بیشتر برسه، به انحطاط و ابتذال و بیهودگی میره
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    0 1
    یک عده خل. وقتی عقل نباشه تن در عذابه
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    4 5
    احمق ها
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    5 4
    یه مشت نفهم...
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    3 3
    مصداق بارز «اکثرهم لایعقلون»
  • علی خان IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    0 0
    یادمه تو مزرعه که علوفه های خشک که بهشون سامان میگیم را جمع کرده بودیم و من هم ۱۸ ، ۱۷ سالم میشد همین جعبه های گوجه را چیدیم در پنج دریف و من تا ۷ جعبه بالا رفتم و بعد اینها وا رفتن افتادم رو علوفه ها ، چه روزهایی بود ی عالمه مرغ و جوجه داشتیم و من وقتی خسته میشدم پیش جوجه ها دراز میکشیدم اونها میومدن از رو من رد میشدن یا رو شکم و سر من می نشستن و قتی سردشون میشد سریع میرفتن زیر پرو بال مادرشون بعد پنج دقیقه دوباره که گرمشون میشد میومدن بیرون و واسه خودشون بازی می‌کردن ، زندگی کیف کردن داره انجام ندادین نمی فهمید ،شیرجه زدن تو آب خنک ، بالا رفتن از بلندترین درخت ، خر سواری ، پریدن رو پشت گاو و دنبال سنجاب کردن و جمع کردن تخم مرغ ها و ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس