کد خبر 1265134
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲
خطیبی: اگر سال گذشته از آلومینیوم جدا نمی‌شدم، ظلم به تیم بود/ یک نفر دوست نداشت در اراک بمانم

سرمربی آلومینیوم اراک گفت که اگر فصل گذشته از این تیم جدا نمی‌شد، به آلومینیوم‌سازان ظلم می‌کرد.

به گزارش مشرق، رسول خطیبی در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه آلومینیوم اراک، ضمن ابراز خرسندی از حضور مجدد در جمع ایرالکویی‌ها گفت: آلومینیوم برای من فقط یک تیم نبود. افرادی که در کنارم بودند، می‌دانند که این تیم تمام لحظات زندگی‌ام بود و در کنار بازیکنان باغیرت و باشرف تیم و کادر فنی خوبی که داشتم، واقعاً برای موفقیت آن وقت گذاشتم و حتی پس از جدایی، از صمیم قلب دوست داشتم آلومینیوم سربلند باشد.

وی تصریح کرد: الان هم که دوباره به آلومینیوم آمده‌ام، اطمینان دارم روزهای خوبی کنار هم خواهیم داشت. اگر به لیگ برتر صعود کردیم و آن نتایج را در نیم‌فصل اول گرفتیم، به‌خاطر حمایت‌ها و همراهی همه دلسوزان آلومینیوم، یکدلی و اتحاد تمام مردم اراک و استان بود و الان هم که آمده‌ام، نیاز به همان یکدلی داریم. قرارداد دو ساله‌ای امضا کردم و تا روز آخر به آن متعهد هستم. برنامه‌ریزی ما برای موفقیت، زمان‌بندی مشخصی در این دو فصل دارد و می‌خواهیم رتبه خوبی به دست بیاوریم. باید جایگاه آلومینیوم را تثبیت و دوباره یک تیم قدرتمند روانه بازی‌ها کنیم.

سرمربی جدید آلومینیوم اراک درخصوص اتفاقات فصل گذشته خاطرنشان کرد: در مصاحبه‌هایی که داشتم، عنوان کردم که یک نفر دوست نداشت در آلومینیوم بمانم و به‌خاطر حضور من، قصد داشت نتایجی غیر از آنچه در نیم‌فصل اول رقم خورد، کسب کنیم. من هم به دلیل عشق و علاقه‌ام به آلومینیوم، دوست نداشتم برای تیمی که با دوستان زیادی برای آن زحمت کشیدیم، نتیجه برعکس بگیریم. آن شخص تلاش می‌کرد تا با سرمربیگری من به اهدافش که متفاوت با نتایج آلومینیوم بود، برسد. من کاملاً متوجه کارهای او شدم و نمی‌خواستم مجبور به چنین کاری شوم.

بیشتر بخوانید:

کودتای ورزشی به شیوه مدیران باشگاه آلومینیوم اراک/ انتصاب دوباره مربی که به او لقب بی اخلاق دادند!

خطیبی در ادامه بیان کرد: در ماه‌های گذشته نیز هیچ صحبتی نکردم تا خدای نکرده تیم به حاشیه برود، اما الان که به تیم خوب آلومینیوم برگشتم، دوست دارم از کسانی که از من دلخوری داشتند، حلالیت بطلبم و کارم را با عذرخواهی صمیمانه از تک‌تک آنها شروع کنم. چون مردم این استان و تماشاگران آلومینیوم را عاشقانه دوست دارم و نمی‌خواهم حتی یک نفر از آنها دلخوری داشته باشد. قطعاً خودم بیشتر از هر کسی بابت آن اتفاقات ناراحت هستم، اما مردم عزیز اراک بدانند که آن شخص می‌خواست با دست من آلومینیوم نتیجه نگیرد، نه اینکه در نیمه بالای جدول باشد.

وی در مورد جلسه اخیر با اعضای هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اظهار داشت: با اعضای محترم هیئت مدیره باشگاه، صحبت‌های خوبی انجام دادم و اگر این عزیزان از شنیدن صحبت‌های من به‌خاطر جدایی از آلومینیوم قانع نمی‌شدند، مطمئن باشید این قرارداد منعقد نمی‌شد.

سرمربی آلومینیوم اراک با اشاره به دیگر مشکلات فصل گذشته باشگاه عنوان کرد: آن شخص، برنامه‌هایی را که در نیم‌فصل داشتم، اجرا نکرد و شب گذشته (شنبه) به هیئت مدیره باشگاه نشان دادم که او توجهی به برنامه‌های ما نداشت. تیم تقویت نشد و هیچ همراهی از طرف او ندیدم. من هم دوست نداشتم آن نتایج و اتفاقاتی که رقم زدیم و به دنبال ارتقای آن بودیم، لطمه بخورد. حرف‌هایم را در آن زمان رسانه‌ای نکردم؛ چون نمی‌خواستم آلومینیوم لطمه بخورد.

خطیبی در ادامه انتقادات خود نسبت به یکی از مدیران پیشین باشگاه آلومینیوم گفت: هواداران هم به من حق بدهند؛ چون آن شخص من را اذیت کرد. البته همه طرفداران و افراد نزدیک به آلومینیوم می‌دانند که این اتفاقات افتاد، اما لازم بود در بازگشتم، این صحبت‌ها را انجام بدهم؛ چون قصد ندارم از این به بعد به آن روزها بپردازم، اما بدانید کدام مربی، تیمی را که در پایان نیم‌فصل رتبه ششم را داشته و به آن علاقه دارد، رها می‌کند و می‌رود؟

خطیبی در ادامه افزود: اگر در آن مقطع جدا نمی‌شدم، شک نکنید به آلومینیوم ظلم می‌کردم و دوست نداشتم از طریق من که زحمات زیادی برای آلومینیوم کشیدم، این تیم ضربه بخورد. با تمام این شرایط باز هم به دلیل آن نحوه جدایی باید عذرخواهی کنم. از بازیکنان توانمند و باشرف آلومینیوم که در زمان حضورم در این تیم از جان مایه گذاشتند و کادر فنی خوب تیم که برای سربلندی تیم شبانه‌روز نداشتند، تشکر می‌کنم. امیدوارم دوباره در کنار هم کارهای بزرگی رقم بزنیم و کرونا به پایان برسد تا با هواداران دیدار دوباره داشته باشم.

وی در پایان ضمن تقدیر از همه ایرالکویی‌ها گفت: از مجیدی، مدیرعامل و اعضای محترم هیئت مدیره کارخانه آلومینیوم، محرابی مدیرعامل و اعضای محترم هیئت مدیره باشگاه که دوباره به بنده اطمینان کردند، تشکر می‌کنم. امیدوارم جواب زحمات آنها را با موفقیت تیم بدهم و خوشحال هستم دوباره برای سربلندی هواداران و شادی دل کارگران زحمتکش آلومینیوم کار می‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    3 0
    بدون شک تو و مهدی پاشازاده بلاتکلیف ترین سرمربیان تیم فوتبال تو ایران هستید هر جا برید نهایتا دو ماه بیشتر نمی مونید - بابا تکلیف تون رو با تیم و باشگاه هیچی با خودتون مشخص کنید
    • IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
      1 0
      سلام ، آقای علیرضا منصوریان و آقای حمید استیلی را از قلم انذاختین .
  • داوود IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    3 0
    همش دروغه
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    2 0
    نگرش آدم ها نشان میدهد که چکاره هستند... اگر فوتبال کاری تیمی هست، اینکه میگن یک نفر نمیخواست و فلان یعنی چی؟ من بیش از ۲۰ سال هست فوتبال رو دونبال میکنم و همیشه این موضوع بود! اینها برای یک کار حرفه ای دور هم جمع نشدند بلکه شوآف رو بازی میکنن. آدم های بیسواد اینطور حرف میزنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس