ویژه ها

هرگاه یک مقام ارشد به مردم نزدیک می شود و صدای آنان را بدون واسطه می شنود، از سوی جریان اصلاح طلب به اجرای اقدامات نمایشی متهم می شود.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌ استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با   «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

******

** مهاجری: اقدامات رئیسی نمایشی است

«مسیح مهاجری» فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:«اقدامات تشریفاتی و نمایشی از قبیل حضور یافتن در حرم امام خمینی، عکس گرفتن با کارکنان غسالخانه بهشت ‌زهرا، نیمه‌شب به وزارتخانه رفتن وزرا و روز پنجشنبه جلسه دولت را تشکیل دادن، فقط در صورتی جواب می‌دهند که در سفره مردم اثر بگذارند، قیمت‌ها را کاهش بدهند و مرگ و میرهای کرونائی را به طرف صفر شدن ببرند. در غیر اینصورت دولت سیزدهم هم می‌شود مثل دولت‌های دیگر مخصوصاً دولت‌های نهم و دهم که محور اصلی آن‌ها نمایش بود و رئیس آن دو دولت می‌گفت صبحانه فقط نان و چائی‌شیرین می‌خورم ولی نهادینه شدن اختلاس و اختلاف و دروغ از همان زمان شروع شد».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«آقای رئیس‌جمهور به هر یک از وزرا یک نسخه از وصیت‌نامه امام را بدهند و تاکید کنند هر روز قبل از شروع به کار قسمتی از آن را بخوانند. یک عکس از داخل حسینیه جماران هم در اطاق وزرا نصب شود تا همواره به یاد بیاورند که امام در چه مکان ساده‌ای بود و حتی اجازه نداد دیوار حسینیه را رنگ کنند. وزرا اگر اهل عمل باشند، همین کافی است. به بهشت‌ زهرا و حرم امام هم خودشان هر وقت خواستند به تنهائی و بدون تشریفات و زیارت‌نامه‌خوانی بروند و با امام نجوا کنند و بگویند که شما اهل اشرافی‌گری نبودید».

مهاجری: اقدامات رئیسی نمایشی است/ جانشین ظریف با دوگانه «دیپلماسی- میدان» درگیر نیست

هرگاه یک مقام ارشد به مردم نزدیک می شود و صدای آنان را بدون واسطه می شنود، از سوی جریان اصلاح طلب به اجرای اقدامات نمایشی متهم می شود.

گویا از نگاه فعالین و رسانه های اصلاح طلب، رئیس جمهور باید در پاستور نشسته و هیچگاه برای رسیدگی به امور از ساختمان نهاد ریاست جمهوری خارج نشود.

رهبر معظم انقلاب- ۱۸ اسفند ۸۴- با تمجید از سفرهای استانی مقامات ارشد فرمودند: «آقایان! با مردم گرم بگیرید؛ در مقابل مردم تواضع کنید؛ به میان مردم بروید؛ در موارد مقتضی به خانه های مردم سر بزنید...من دیده ام مسئولانی را که خودشان را از مردم جدا می کردند، به خیال اینکه این کار، یک شان و تشخصی است! مردم کمترین اهمیتی به اینها نمی دادند؛ یعنی هیچ عزتی هم در چشم مردم نداشتند. بنابراین، با مردم و در کنار مردم باشید».

ایشان همچنین- ۶ شهریور ۸۵- فرمودند: «همیشه یک هدف از سفرها داشته ام و آن، این بوده است که توجه مسئولان کشور به مناطق گوناگون کشور جلب بشود».

مقام معظم رهبری همواره تاکید داشته اند که مقامات ارشد کشور باید به شهرهای مختلف سفر کرده و با مردم از نزدیک در ارتباط باشند و واقعیتها را با چشم، و نه در گزارش ببینند.

خوی اشرافیگری یکی از مصادیق بارز رفتار اصلاح طلبان است. این طیف پیش از این نیز بارها سفرهای استانی و دیدارهای مردمی مقامات ارشد کشور را مورد تمسخر و توهین قرار داده است.

** عصبانیت اصلاح طلبان از اهتمام دولت رئیسی برای ساخت مسکن

روزنامه اعتماد در مطلبی با عنوان «هشدار تورمی با ساخت سالی یک میلیون مسکن؛دولت بگوید با کدام منابع می‌خواهد سالی یک میلیون مسکن بسازد؟» نوشت:«در شرایط کنونی چنین سیاستی برای ساخت یک میلیون مسکن در سال محقق نخواهد شد و ضرورت دارد تا دولت برنامه اجرایی خود را ارایه و اعلام کند از طریق چه منابع مالی می‌خواهد این پروژه را اجرا کند. اما آنچه از شواهد امر پیداست پیش بردن چنین برنامه‌ای غیر از کمک گرفتن از منابع اعتباری بانکی و افزایش پایه پولی از سوی بانک مرکزی امکان پذیر نیست و حتی اگر چنین منابعی هم تامین شود این موضوع با سیاست کنترل تورم در تعارض است».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«مساله اصلی برای ساخت یک میلیون مسکن در سال موضوع منابع مالی است که دولت باید به صورت شفاف بیان کند از کدام بخش قرار است تامین مالی صورت گیرد. با همین قیمت‌هایی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم تنها ۵۰۰ هزار میلیارد تومان منابع مالی نیاز است تا بتوان در سال این تعداد از مسکن را در کشور ساخت و اصلا این منابع مالی در کشور موجود نیست».

مهاجری: اقدامات رئیسی نمایشی است/ جانشین ظریف با دوگانه «دیپلماسی- میدان» درگیر نیست

به عقیده کارشناسان، ساخت مسکن سه پیش نیاز دارد؛ تأمین نقدینگی، تأمین زمین و تأمین مصالح با قیمت مناسب. در صورتی که دولت بتواند این سه پیش نیاز را تأمین کند، ساخت یک میلیون مسکن در سال در کشور به مرحله اجرا درخواهد آمد.

یکی از فعالین رسانه ای در روزهای گذشته در مطلبی نوشته بود:«در وضعیت فعلی که اقدام قابل توجهی از سوی دولت جهت ساخت مسکن صورت نمی‌گیرد سالانه ۴۰۰ الی ۵۰۰ هزار مسکن در کشور ساخته میشود.۲برابر کردن این میزان از سوی دولت با ایجاد هماهنگی میان دستگاههای مختلف امکان‌پذیر است. کما این‌که برای مثال در سال۹۱ بیش از ۹۰۰ هزار واحد مسکونی ساخته شد».

صاحبنظران معتقدند که در شرایطی که دولت زمینه ساخت 1 میلیون واحد مسکونی را تسهیل کرده و از طریق ساماندهی مجوزات ساخت مسکن زمینه ساخت سالانه 500 هزار مسکن توسط بخش خصوص را فراهم کند. می‌توان به ساماندهی بازار مسکن از طریق تحریک عرضه و جبران ترک‌ فعل‌های 8 سال گذشته امیدوار بود.

** جانشین ظریف با دوگانه «دیپلماسی- میدان» درگیر نیست

روزنامه شرق در مطلبی با عنوان «دیپلماسی در میدان حل می شود؟» نوشت:«به نظر می‌رسد...که امیرعبداللهیان... دست‌کم چالش‌های متعدد داخلی که ظریف در این هشت سال سخت پشت‌سر گذاشت، او را احاطه نخواهد کرد...اما این تنها تفاوت دوره او با دوره ظریف نخواهد بود. او در حوزه دیپلماسی و میدان که مهم‌ترین چالش ظریف بود، حتما چالشی نخواهد داشت».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«آنچه از نطق وزیر خارجه جدید برای رأی اعتماد می‌توان برداشت کرد، این است که به نظر می‌رسد از این پس دستگاه دیپلماسی بیش از امور سیاسی قرار است به امور اقتصادی بپردازد. شاهد مثال، تأکید چندین‌باره امیرعبداللهیان به دیپلماسی اقتصادی، دیپلماسی انرژی و تجارت است. شاید این همان پاشنه آشیلی است که می‌تواند وزارت خارجه را از وظایف ذاتی خود دور کند؛ درحالی‌که به هدف جدیدی که برای خود تعریف کرده هم نرسد. از این جهت که در تجارت در حوزه بین‌الملل، نهادهای مسئول و غیرمسئول زیادی دخیل هستند که اگرچه برای وزارت خارجه نیز وظایفی تعریف شده، اما هنوز به‌هم‌ریختگی در تقسیم کار این موضوع در ساختار کلی دولت رفع نشده است».

مهاجری: اقدامات رئیسی نمایشی است/ جانشین ظریف با دوگانه «دیپلماسی- میدان» درگیر نیست

جریان اصلاح طلب در پی آن است تا همچنان دوگانه دروغین «میدان-دیپلماسی» را استمرار بخشیده و به آن ضریب بدهد. این در حالی است که به هیچ عنوان چنین دوگانه ای در حوزه سیاست خارجی وجود ندارد.

در روزهای گذشته «فواد ایزدی» استاد دانشگاه و تحلیلگر مسال بین الملل گفته بود:«در زمان مرحوم هاشمی و در دولت روحانی، اولویت اول سیاست خارجی حل مشکل با غرب بود؛ حل مشکلی که اصولا قابل حل نیست و چون این موضوع، اولویت اصلی سیاست خارجی بوده، سایر مباحث از اولویت افتاده و به آن بی توجهی شده است».

ایزدی در ادامه گفته بود:« به نظر می‌رسد مباحث مرتبط با کار با همسایگان و نگاه به شرق که در فرمایشات مقام معظم رهبری هم بوده، دیدگاه‌های امیرعبداللهیان نیز هست. در همین خصوص نیز چند روز گذشته شاهد گفت‌وگوی تلفنی آقای رئیسی با روسای جمهور چین و روسیه بودیم که نشان می‌دهد پروسه تغییر اولویت در حوزه سیاست خارجی قبل از حضور امیرعبداللهیان در وزارت امور خارجه شروع شده است».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 118
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • محمد IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    71 9
    شما جناب مهاجری کلا چپی و مزخرفات زیاد میگی. لطفا سکوت محض
    • ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      34 5
      بهتره نام زیبای جمهوری اسلامی رو از روزنامتون بردارید که لااقل مردم بدونند طرف حساب کیه ؟ تا کی می خوای مزخرف ببافی بس نیست.
    • دیدگا IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      19 1
      این جریان طبیعیه که هنوز هیچی نشده شروع کنن به عقده گشائی و تخلیه عقده های سیاسی و روانی!! این جماعت چشم دیدن کسی غیر از خودشون رو ندارن! خودشون وقتی قدرت رو در دست دارن از هیچ اقدامی برای غارت مال و آبرو و اقتدار این کشور و همکاری با سرویس های اطلاعاتی دشمن فروگذار نمیکنن! الان شدن دایه مهربان تر از مادر!! شما هم اگه بلدید بیاید بصورت نمایشی هم که شدی کمی به فکر مردم باشید و به داد مردم برسید! نهایت فعالیت شما این بود که خواستید چهارتا صفر از پول ملی حذف کنید که اثر روانی تورم نجومی و کاهی ارزش پول ملی رو درمان کنید!! که حتی اون هم به سرانجام نرسید!! اگه توان انجام خدمت به این مردم رو ندارید سکوت کردن رو یاد بگیرید تا بیشتر از این آزارمون ندید!
    • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      20 2
      اصلاح طلبان اقتصاد کشور و معیشت مردم را نابود کردند و فقط باید سکوت کنند.
    • عبدالله مومن IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      16 3
      با رانت رف.... . چهل سال است که روزنامه جمهوری اسلامی را به تیول درآورده و از آن می خوری !!! پس ساکت باش
    • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      1 0
      مسلماً روی کار آمدن آیت اللّه رئیسی و دولت انقلابیش برای اصلاح طلبان بسی دردناک است که بازتاب آن را در اظهارات مسیح مهاجری می توان دید!!!
    • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      0 0
      مهاجری هم نام روزنامه را بگذارد جمهوریت و اسلام را حذف کند.
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    32 8
    مهاجری زیاداشتباه می کنه
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    31 5
    اگر ما می‌خواستیم خزعبلات این جماعت چپی رو بشنویم میرفتیم روزنامه ها و سایت هاشون رو میخوندیم. هشت سال وقت داشتن برا حرف رایگان! بی خیال مشرق.
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    28 4
    آقای مهاجری منتقد نیست یه مخالف هوله برای تخریب رئیسی خیلی عجله داره
  • علی DE ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    27 6
    کذابین دروغگو همه را به کیش خود پندارند...
  • سعید IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    27 6
    افسادطلبان از دست رئیس جمهور محبوب و مردمی عصبانی باشند و از این عصبانیت بمیرند.
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    23 4
    آقای رییسی آدمی نیست که تو دفتر و پشت میز بشینه. آدم وسط میدونه. چه خوشتون بیاد چه نیاد برنامه همینه‌
  • DE ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    26 3
    آقای مهاجری فعلا یه چندسالی بسوزید...
  • علیرضا به منظور IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    22 1
    تا الان ساکت بودی، الان هم باش
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    24 1
    مهاجری پاسخگو باشد چرا روحانی در مدت 18 ماه کرونا از دفتر کارش خارج نمی شد ؟!
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    15 1
    یکی نیست به این مسیح مهاجری بگه زمان دو دولت قبل چرا ساکت بودند الان اینقدر فاضل شده اند!!!
    • آکنده IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      10 1
      سلام. جواب شما را چند روز قبل حسین شریعتمداری داد با عنوان این که کرامت رییسی این است که لالها را شفا میدهد و اشاره به ساکتین هشت ساله دولت قبل کرده است. خواندن این مقاله در روزنامه اطلاعات خالی از لطف نیست.
  • محمد IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    13 1
    نمک خورده رفسنجانی به سراغ شما هم خواهند آمد.فعلا تیم مختار در حرکت است
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    17 1
    میدونی چپی هایی مثل مسیح مهاجری از چی شاکین؟ فعال بودن آقای رییسی بیشتر از همه عیوب و تن پروری و بیخیالی او و رییس جمهور قبلی رو نمایان میکنه. به همین دلیل از سفرهای رییس جمهور عصبانی هستن.
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    6 3
    اگه تمام اقدامات بدون تبلیغات و دوربین و پوشش سنگین خبری بود .باشه
  • ناشناس IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    10 2
    اقای مهاجری تحمل اقدامات مردمی ریئس جمهورمردمی راتاب برنمدارید شما وحزب افتضاح شما جزهزینه درست کردن ومردم رابه زحمت انداختن. هنری نداشت قربان گوهای وطن فروش بس کنید وخجالت بکشید
  • احمد IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    10 0
    آقای مسیح مهاجری بین مردم زندگی کردن بهتر از نشستن و گند زدن است
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    11 0
    میشه شمااصلاح طلبان یک کمی حرف نزنید ۸سال حرف زدید چی شد آخرش
  • افق IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    12 0
    آقای مهاجری پمپاژ ناامیدی تاکی.به افرادی دل نبند که تاریخ مصرفش تموم بشه از هواپیما پرنت کنن پایین.
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    7 0
    مهاجری مت بغیظک
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    3 5
    بازدید درمانی بدون اینکه نتیجه ای داشته باشد
  • مهدی کریمی IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    8 0
    آقای مهاجری میشه یه مدت ساکت بشی تا ببینیم چیکار میشه کرد بس نیست اینهمه شیطنت 8 سال چه کار کردید عوض کمک کردنتونه
  • محمدهادی IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    11 1
    جناب آقای مهاجری قبلا از این حرفای قشنگ نمیزدی!عکس ساده زیستی حسینه جماران واین حرفای قشنگ نکنه دولت مورد حمایتت ساده زیست بود وخانه های میلیاردی نداشتن ولی دولت رئیسی اشرافیگری را پیشه کرده که درس اخلاق! بهش میدی همین موضع گیریهای دوگانه را دارید که حرفتان اصلا بر دل نمی نشیند ای کاش یه توصیه هم به مرادت هاشمی ورفیقت روحانی میکردی
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    6 0
    مهاجری نهار! خورد.
  • علی IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    11 0
    کاش روحانی هم چند تا از این حرکات نمایشی میزد!!!! البته اگه رنگ ریشش ولباس مارکدارش و.... خراب نمی شد، میزد!!!!
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    8 0
    نمایشی، وعده های توخالی و دروغ دولت قبل بود
  • سیامک IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    8 0
    یا نظر شما درسته و یا نظر و تایید آقا از اقدام روز جمعه آقای رییسی . جناب مهاجری بعد از نظر آقا ، بازهم روی حرفت هستی ؟
  • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    7 0
    فکر کنم معجزه هم نتونه .انتظارات آقای مهاجری را هم بر آورده کنه .چه برسه .آواره ای از مشکلات بر دولت جدید تحمیل شده بابت عدم کارائی و اتفاقا نمایشی رفتار کردن دولت مطلوبشان .آیا .دولت قبل همین مقدار بقول ایشان در طول هشت سال گذشته نمایش .داشت . یا نیاز نمیدید . حتی بغیر از دفتر خودش برود. از زبان مردم .درد و نیازشان را بشنوی و احساس پیوند دو طرف .موجب گشایش امور .با مشارکت خود مردم . اغلب امورات بهتر و بیشتر پیش .میره همچنانکه در انقلاب و جنگ تحمیلی همین مردم . نقش اساسی را داشتند و با جان و دل سختیها را تحمل کردند . چونکه به استقلال شان ایمان داشتند و خواستند که حفظش نمایند
  • محمد IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    3 0
    تمام این کارها رو قبلیا میکردن نمایش نبود ؟
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    7 0
    آقای مهاجری. .چقدر عجولید . و پیش دستی میکنید . یا برنامه دارید از اول کار .
  • یک جانباز IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    4 0
    این اسلاح طلبان چرا در هشت سال دولت قبل پیشنهاد خواندن وصیت نامه حضرت امام را نکردند در صورتی که همه آنها از دوران سازندگی کاخ نشینی و رانتخواری را شروع کردند و به آن مشروعیت هم بخشیدند حال با هر عمل دوست داشتنی آقای رئیسی عکس العمل نشان میدهند و طاقت دیدنش را ندارند میشود از شما خواهش کنیم حد اقل یکسال ساکت شوید تا دولت کارش را بکند
  • ایرانی IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    5 0
    نه اتفاقاً اختلاس از زمانی شروع شد که آقای حسن فریدون برادرشون آوردن داخل کاربرادر ایشان زیرمیزی ویلا 50 میلیاردی دریافت کرد به عنوان کار انداز و آقای جهانگیری هم بردار شون در بانک بخوربخور درست حسابی را انداخته بودند پس دیگه فرار به جلو نکنید لطفا خوب بقیه اقایون هم در دولت علی برکت الله
  • ایرانی IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    7 0
    جناب مسیح مهاجری چرا این حرفها رو وقتی اون روحانی روز جمعه برابر مردم گفت منم صبح جمعه فهمیدم بهش اعتراض نکردید؟
  • عباس DE ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    1 7
    با این کابینه به جایی نمیرسیم امیدوارم اصلاح شود
    • آکنده IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      2 0
      در نومیدی بسی امید است/ پایان شبه سیه سپید است. ناامید نباشید و طبل ناامیدی هم نزنید انشاءالله با آنچه رقم خورده است هم اصلاح خواهد شد.
    • DE ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
      0 0
      اتفاقا ماهم رفتیم محله جدید در آپارتمان جدید در آشپزخانه اول همه کابینت رو عوض کردیم فک کردیم اشکال از کابینت بود نگو کل آشپزخانه را قبلی ها کج ساخته بودند و تراز نبود. باز کابینت رو با هزار زحمت آوردیم نصب کردیم.چی مینویسی کمسواد اون کابینه است با کابینت فرق فوکوله ! عجب ببخشید.یه چیزی شنیدی همینطور الکی کامنت مینویسی ! چشم تکرار نمیشه
  • IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    6 1
    هرعاقلی رفتارو گفتارو مدیریت .واتهام زدنهای بی دلیل مدعیان اصلاحو اعتدال .وبادو دوتا کردن این اعمالو رفتار ومدیریت .باطل ومنحرف بودن وبعضا مزدور بودن اینارو بخوبی درمی یابه.اعضای دولت 13 انشاء الله با زحماتشون باعث رفع بیشترمشکلات خواهند شد وبه امید خدا غربگدایان تا ظهور حضرت از مدیریت کشورتوسط مردم طرد خواهند شد
  • IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    4 0
    جناب اقای مهاجری شماهم ازاین کاراانجام میدادید کسی ازشمااظهارنظرنخواسته ونمیخوادلطفاسکوت اختیارفرماییدچون خیلی خسته اید
  • جمشید IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    4 0
    اقای مها جری تو خیلی حرف رایگان می زنید اینکه رئیس جمهور بین مردم می رود نمایشی است زبان باز کردبد. روحانی هشت سال از پشت میزش بیرون نیامد ان مدیریت بود .
  • حاج جواد IR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    0 9
    من که هیچ امیدی به آقای رییسی ندارم
  • علی IR ۰۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    4 0
    کار اقای سید ابراهیم رئیسی مردمی و به بفکر مشکلات مردم هستش ممنون از سفرتون به خوزستان..حسودا بترکن
  • IR ۰۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    4 0
    چه داغي بر دل داره اين مسيح مهاجري از خاطرات دولتهاي نهم و دهم!!!!و نگران از غيرت و تلاش دولت رييسي!!و چه ميكنه حب دنيا و حفظ منافع شخصي طوري كه ادم را به جفنگ گويي وادار ميكنه!!
  • ناشناس IR ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    5 1
    خدا از اصلاح طلبان نگذرد با این طرز تفکر کسی میخواهد برای این مردم کار کند میگویند نمایشی است
  • کتابی از تهران IR ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    2 0
    سلام با باحترام به همه ی روزنامه نگاران و خبرنگاران به نظر می رسد دوره چنین افرادی برای بیان این اتفاقات خبری سپری شده........ سایت خبری مثل شما دیگر چنین افرادی را با درج خبرهایی از انها زیادی بزرگش نکنید. الان بزرگان کشور جوانان آینده سازی هستند که در عرصه های مختلف علمی ،هسته ای ،مهندستی ،پزشکی وبهداشتی ، نانو ...وحتی فعال به عنوان خبرنگار وتحلیل گر در عرصه ی میدانی رسانه هستند باید بدانها توجه شود. کتابی از تهران
  • حاج حسین IR ۰۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    6 0
    مهاجری آدم ناراحتی است از همان دهه ۶۰ که او را در کنفرانس اندیشه اسلامی در هتل استقلال دیدم که آمده بود در سخنرانی خود خطاب به مهمانان خارجی از محاسن انقلاب بگوید ولی به مدت ۳۰ دقیقه نقض غرض نمود و انقلاب و جمهوری اسلامی را کوبید
  • مهرناز IR ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    3 0
    مسیح دانشوری چرا؟ شما اصلاح طلبان سکوت نمیکنید " گند کاری های شما در مدت 8سال " یک روزه پاک نمی شود.
  • محمدرضا IR ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    4 0
    آقایان اصلاح طلب حرکات شما هم نوعی دل پیچه است که از حسادت به خود می پیچید
  • محمد IR ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    6 0
    نمیدونم چرا ساکت نمیشی تو یکی زیباکلام یکی تو...تو رایگان حرف زدن لنگه ندارید.بسه دیگه آخه..‌..خجالت بکشید..
  • DE ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    5 0
    مهاجری: اقدامات رئیسی نمایشی است/ ..... ... نگاهی - هرچند گذرا - به کارنامه آیت‌الله رئیسی و نمونه‌هایی مثال‌زدنی از مقابله بی‌امان با فساد، مردم دوستی، ساده زیستی، فداکاری، شجاعت، پُرکاری و ... که در کارنامه ایشان به ثبت رسیده و در همین دو، سه روز گذشته نیز قابل دیدن است، به وضوح حکایت از آن دارد که دولت پیش‌ روی، دولتی در تراز انقلاب اسلامی و شایسته مردمی است که امام راحلمان توصیف فرموده‌اند.
  • IR ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    7 0
    تمام عُرضه رو..... در نمایش همرنگ کردن رنگ لباس و ریشش بود و نمایش کبر و اشرافیتش بود و نمایش ناتوانی و ناکارامدیش بود و نمایش دروغ و دغل‌بازیش بود و نمایش به سوی جهنم رفتن بود
  • محمدغیاثی IR ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    5 0
    چرا در زمان روحانی سکوت کرده بودند
  • مهدی IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    5 0
    اقای مهاجری خرابکاری طیف خودش را ماله بکشد کافی است
  • IR ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    6 0
    شیطان اصلی وبزرگ همین اصلاح طلبی است که در رگ وپی نظام ما نفوذ کرده و یا خودش همه جا را به فساد میکشاند یا جلو کارهای خوب را میگیرد
  • . IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    9 1
    بسه دیگه انقدر حسود نباش! پول یک ملیون مسکن هم هست همون دولتی که طرفداریشو میکنی کلی رانت خوار توشون بود رئیسی با این پولا خونه میسازه واسه مردم
  • IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    7 0
    اصلاح طلب ها از این میترسن اقای رییسی کارای به جا و درستش این جماعت رو بیشتر از پیش مفتضح کنه
  • مهدی IR ۰۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    7 0
    شما واقای روحانی ......هستید زمان حتما رسوایی شمارا اشکار می کنه این همه مزخزف سر هم بافتن معنی نداره
  • IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    3 0
    سلام مزخزف میگی
  • محمد IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    8 0
    ایشان(مهاجری) اشتباه زیادی کرده.
  • قاسم IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    8 0
    جناب مهاجری! لطفا چندصباحی ساکت!
  • IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    4 0
    این ۸ سال کجا بودی که از وارث هاشمی اربابت انتقاد کنی
  • IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    5 0
    جناب مسیح مهاجری قبله آمال شما آنقدر نشست که....گرفت شما از شرمساریهای انبوه و کوتاهی های اصلاح طلبان غیر از تشبث به یاوه و خزعبلات چاره دیگری دارید؟ کدام عقل سلیم است که منکر این اصل بدیهی باشد که:زمامدارن مسلمین باید بین مردم باشند و درد دل آنان را بشنوند و در حل معضلان تمام اقشار مردم بکوشند.شما هرچه یاوه دارید ببافید بنده اینکه رئیس جمهور کشورم دراولین دیدار خود سراغ غساله های کرونایی میرود دردلم لبریز از تحسین گردیدم ولی افسوس از قلبهایی که ممهور به مهر قهر الهی هستند آقایان شما بصیرت لازم برای درک رفتار فی سبیل الله را نداریدوازفساد خود تعبیر به اصلاح میفرمایید.
  • محقق IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    3 0
    آقای مهاجری صبح بخیر، بالاخره پس از ۸ سال از خواب بیدار شدی و لب به انتقاد گشودی. چرا جنابعالی تو ۸ سال قبل تا به الان که دوستان و همفکران شما بر مسند دولت بودند و این همه کاستی و فلاکت را برای مردم درست کردند کلمه ای به زبان انتقاد نگفتی؟ واقعا شما آنهمه لطمه را ندیدی؟ البته نمی خواستی ببینی.
  • IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    5 0
    آقای مهاجری سلام، چرا در دولت قبل این افاضه ها رو نداشتی، همه چیز گل و بلبل بود،انصاف داشته باش
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    3 0
    لطفا تریبونها رسانه هاوهر انچه که دست اصلاح طلبهاست خاموش کنید بذار اقای رییسی و تیمش در کمال ارامش کارشون رو انجام بدهند اینا فقط دارن انرژی منفی میدن هم به دولت هم به ملت.
  • ابوالفضل IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    1 3
    اینده معلوم میکنه
  • مجید IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    2 1
    یادم میاد تو یک گردهمی مسئولین رسانه با هاشمی رفسنجانی میگفت مردم از گرانی تحت فشارند. اما حالا دنبال تخریب کسی هست که میخاد برای مردم کاری کنه. خداعاقبتش رو ختم به خیر کنه
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    5 0
    مهاجری وامثال او اگر اینطور عمل نکنند باید تعجب کرد
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    2 0
    اصلا وی حرف مهاجری راگوش می دهدبگذارهرچه دل تنگش بگویید
  • علی IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    2 0
    این افساد طلبان حامی مفسدین عجب می سوزند که هیچ آتش نشانی نمی تواند آنها را خاموش کند.
  • سجاد IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    5 0
    دولت روحانی ک امثال ادمهای بی مسعولیتی چون تو حتی همین حرکتهارو هم انجام نمیدادید فقط پول میدزذیدید
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    4 0
    باشه عمو جان شما خیلی خوبید، جایزه نوبل دلسوزان ملت رو باید بدن به شما..
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    5 0
    یک نفر به این اقای مهاجری بگه هاشمی مرد دیگه برای چه کسی سینه می زنی اخه ....کمی برای خدا سخن بگو یک عمر از پول های اعطایی اقای هاشمی خوردی دنیایی بهم زدی الان بشین کمی هم برای اخرتت کار کن چرا این قدر برای شیطان کار می کنی
  • سام IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    8 0
    جناب مهاجری گیریم که نمایشی ولی شمابی عرضه ها که هم هیچ کاری بلدنبودید حتی نمایشی
  • ناشناس IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    6 0
    مها جری ازاسمت پیداست که هستی شما ازچه میسوزی... سی وشش سال مملکت دست شما بود چه کردید با این مردم جواب خدا وخون شهدا راچه میدهید البته اگر اعتقادی باشد
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    4 0
    آقای مهاجری آوار برداری زلزله روحانی وبی کفایتی او سالها طول خواهد کشید تا به سرانجام برسد
  • شهین عالی IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    5 0
    کافر همه را به کیش خو می بیند از بس دورو هستندوکارهای اقای رئیس جمهور را هم اینگونه می بیند اگر این حرفها را هم نزنند که از سکوت و انزوی سیاسی می میرند.اقای مسیح مهاجری ادم باش.
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    1 8
    دقیقا داره درست میگه
    • محمد IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      5 0
      سلام جواب مصی مهاجری رو رهبری دادند.
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    4 1
    افساد طلب ها حتی عرضه نمایشی کار کردن را هم ندارند . هرکجا پا می گذارند جز خرابی و ویرانی محصولی ندارند . بهترین خدماتشان ، حراج وفروش اعتبار و دارایی های ایران به اربابان غربی شان است . و صد البته جاسوس به نفع پدرخوانده هایشان . البته از انصاف نگذریم به فکر آیندگان از صلبشان هم هستند و برایشان حساب های ویژه ای در بانک های اونور آبی باز می کنند . خدا پدر سازنده گاندو را بیامرزد که حداقل مشتی از خروار را جلوی دوربین برد .
  • مهدی IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    4 0
    اختلاس و دروغ و سیاهنمایی از زمان آقای هاشمی شروع شده ، اینکه مردم به جمهوری اسلامی بدبین شدن به خاطره مدیریت اجرایی فاجعه بار و افتضاح کشور در 24 سال آقایان هاشمی و خاتمی و روحانی بوده ، در آخر میگم که امام زاده ما لال شفا میده ، شماها هستید که در 8 سال نفوذ گسترده و خیانتهای رو.... لال مرده بودید ، الان چی شده شفا پیدا کردید همش دارید آقای رییسی رو میکوبید ، رییسی هر چی هست جاسوس و نفوذی نیست ، پس شماها دیگه ساکت شید و نمک به زخم مردم نپاشید و بگذارید دولت کارش و انجام بده .
  • آب را گل نکنیم IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    6 0
    به اینها اهمیت ندهید اگر رئیسی برایشان شق القمر هم می کرد می گفتند فتوشاپه آقای مسیح مهاجری بهتر بود توصیه خواندن وصیت نامه امام راحل را به دولت کلید می کردی که لااقل بیانات و وصایای رهبر فقید را بخوانند و سمت دولت نروند که امام نمی خواست انقلاب دست شما نامحرمان بیفتد از شما متنفرم یادتان رفته تا دیروز تا لحظه آخر روزنامه هایتان و رسانه هایتان دست از تطهیر و ماله کشی برای دولت روحانی بر نمی داشتید حالا که یکی آمده که می خواهد کار کند نیامده تکفیرش می کنید
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    5 0
    در کرامات رئیسی همین بس که لال ها را شفا داده
  • عبدالله IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    6 0
    به مسيح مهاجري ميگم عصباني باش و ازين عصبانيت دق كن .
  • یه آدم عادی IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    2 0
    یادم میاد روحانی اومده بود بیرجند برای اجرای نمایش!!کلا ۱۰ نفر اومده بودن،به خدا قسم
  • محدثه IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    1 0
    آهان لابد رئیس جمهور خوب از نظر این جماعت کسی که دو سال از کاخ ولنجکش بیرون نیاد!!!! واقعا واستون متاسفم که اقتصاد مملکت نابود کردید و این همه نخبه رو از کشور فراری دادید و باز دوقورت نیمه تون هم باقیست!!
  • محمد IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    2 0
    ما خوزستانی ها حتی اگر مسئولی نمایشی بیاید از او استقبال می کنیم مشکلات را مطرح وبه سمع وعین مسئولین می رسانیم انشا ءالله مسئولین هم انسان هستند ودرد هموطنان خودش که از تبعیض بیشتر رنج می برند تا خود مشکلات اقدام می کنند ملت هم همکاری می کنند
  • محدثه IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    3 0
    حسود دیگه دعا نمی کنم چشم هات بترکه . دعا می کنم خدا دو تا چشم دیگه بیشتر بهت بده تا بیشتر بسوزی
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    3 0
    مسیح مهاجری از بس گفتی خسته نشدی، مثل تو ده تا کفن پوسوندن
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    2 0
    درد بزرگ مهاجری این هست که جدی گرفته نمی شود هیچ کس نه دوستانش و نه سیاسیون اهمیتی به او نمی دهند از بس که ساده لوح هست و بی ربط حرافی می کند. تا ابله در جهانه ، مفلس در نمی مانه.
  • ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    1 0
    درد بزرگ مهاجری این هست که جدی گرفته نمی شود هیچ کس نه دوستانش و نه سیاسیون اهمیتی به او نمی دهند از بس که ساده لوح هست و بی ربط حرافی می کند. تا ابله در جهانه ، مفلس در نمی مانه.
  • علی IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    0 0
    پس چرا از این نمایش ها روحانی انجام نمی دا
  • علی IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    0 0
    آقای مهاجری اگه حرف نزنی قطعا" نمی گویند لالی
  • موسی IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    0 0
    اقای مسیح مهاجری کاردولتهای شما که نمایشی نبودچه گلی به سرمردم ریختیدهرچه درتوان بوددردامن غرب وامریکاریختند دستورحضرت اقابودکه درمیان مردم باشید. ازپشت شیشه دودی چطورشمادردمردم راحس میکردید؟؟؟!!!
  • آرامش قبل از طوفان IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    1 0
    اسم روزنامه تون رو بذارید اپوزسیون داخل نظام والا با وجود شما برانداز نیاز نیست بعضی هاتون با آقا و جمهوری اسلامی هم مشکل دارید
  • FR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    0 0
    خدمت نمایشی که اشکال ندارد..دولت تزویر پلید خیانت آشکار میکردند !
  • مهشاد IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    0 0
    جناب مهاجری زود نیست همچه نظری دادند؟؟ حتی آذربایجان نمایش هم باشد کارهای آقای رئیسی بازم بهتراز دولت اصلاحات است۶۵
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    0 0
    ... حرف زدن که بلد نیستی، حرف نزدن بلدباش.... چند سال اصلاح طلبها همین را هم بلد نبودند....
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    0 0
    ختم الله علی قلوبهم و علی سمعهم و علی ابصارهم
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    0 0
    جناب مسیح مهاجری بهتر است ساکت شود .
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    0 0
    اخه مالیاقتمون همون روحانی بود که ساعت ده میرفت سرکارش به زعم اقایان روشنفکرباید رییس جمهورتوی ماشین ضدگلوله ش بشینه ودستشو مثل شاهنشاه اریامهرازپشت شیشه تکان بده وویدیوکنفرانس بذاره تا مثل شاهان پرافتخارهخامنشی بوی تن مردم عادی مکدرشون نکنه ! کی قراره از دست این بیفهم های سیاسی وتجزیه وتحلیلها وواگویه هاورویاهاشون نجات پیداکنیم الله اعلم
  • سید فروزان CH ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    0 0
    مسح مهاجری به رنگ سبیل و ریش خود برسد ، احتیاج نیست درس ساده زیستی به رییس جمهور منتخب ما بدهد
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    0 0
    جناب مسیح مهاجری : معلوم است از شدت حسادت بدجوری داری بال بال میزنی !
  • مختار IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    0 0
    یکی نیست به این آدم به هر طریق حالی کنه که چرا نصب وصیت نامه امام را در اتاق کار به دولت روحانی پیشنهاد ندادی که همه شون در زندگی اشرافی خود بودند و برای مردم حاضر نبودند تره هم خورد کنند! قربون برم خدا را یه بام و دو هوا را!
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    0 0
    مسیح مهاجری خجالت نمی کشی؟
  • sorosh به منظور IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    0 0
    جناب آقاي مهاجري لطفا درست صحبت کن
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    0 0
    متاسفم برای مهاجری
  • افشین IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    0 0
    امثال مهاجری ملت ایران را از نظر درک و شعور و سواد متاسفانه رعييت ميبيينند.اما متوجه نیستند که رعييت اصلی در این مقوله خود شما فسیل های سیاسی هستید.وقتی نظریه پرداز رسانه جناحی که در فساد رانتخواری جاسوسی و خیانت و داشتن تابعيزت کشورهای دیگر رکورد شکن هست به دیگران توصیه وصیت نامه امام را میکند و از مردمی بودن رئیس جمهور و رفتن او بمیان مردم میسوزد چه میشود گفت جز جباثت نهادینه شده. آقای مهاجری وصييت نامه امام را اول به یادگار یادگار ایشان و یادگار یادگار یادگار ایشان بدهید تا آنها عمل کنند بعد نوبت بقیه خواهد شد. این يادگارها که مرقد رهبر مستضعفان جهان را کاخ کردند و خودشان در زندگی اشرافی غوطه ور هستند بیشتر از کابینه دولت سیزدهم نیازمند وصييت نامه جد خود هستند که از قضا از همان جناح سیاسی هستند که شما هم هستید. ضمنا ببینید رئیس دولت مورد علاقه شما بیماری ! نگرفته در این دوسال کرونا؟؟
  • عبدالله IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    0 0
    خوب اصلاح طلبان مردم رابخاک مذلت نشاندند وحالا انتظارشان ازجناب آقای رئیسی این است که یکشبه هشت سال ویرانی اصلاح طلبان را درست کند زهی خیال باطل
  • افشین IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    0 0
    رسانه های افساد طلبان که امروز نگران تامین سرمایه برای ساخت مسکن اقشار کم درآمد هستند چرا از دولت تحت حمایت خود نپرسیدند که چگونه ششصد هزار میلیارد تومان نقدینگی را به چهار هزار هزار میلیارد تومان تبدیل کرده و این پول کجاست؟به اختصار ششصد تبدیل شده به بیش از چهار هزار .این پولها دست کیست که مردم قدرت خرید ندارند و تولید کننده ها کمبود سرمایه و نقدینگی روز مره دارند؟اين پولها رو به چه کسانی وامهای چند هزار و چند صد میلیاردی دادید که نتونستيد پس بگيريد؟؟ حالا نگران تامین سرمایه برای ساخت مسکن برای مردم شدید؟ ما تاوان وامهای چندین میلیاردی شما به دوستان و هم حزبيهای شما را با تورم سالی،پنجاه درصد به بالا دادیم.حالا اگه قرار باشه حتی برای خود ما خلق پول کنند و این خلق پول باعث تورم شود که نمیشود عیبی ندارد.چون این تورم باعث خانه دار شدن ماست نه خواصی،که آویزان سفارتخانه ها و گاندوها هستند. هر چند که راههای زیادی برای تامین سرمایه برای،ساخت مسکن هست. بس کنید اینهمه از خود متشکري و از بالا به ملت نگاه کردن را .گاندوها را ساکت کنید.
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    0 0
    اگه تو نمیتوانی خوب ومردمی وصالح باشی تلاش کن تا خوبها وخادمین را بدکنی تا موجه شوی کاری که مفسدین با روی کار امدن خدمت کاران درپیش گرفتهاندوهرروز ضمن تخریب هردم نسخه پیچی هم میکنند
  • مراد IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    0 0
    تا آدم نفرت انگیری مثل جناب آقای مهاجری لجن پراکنی نماید , این اشکالات قابل تصور است .
  • سینا US ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    0 0
    مهاجری ساکت باش بابا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس