نادر طالب زاده

نادر طالب‌زاده نوشت: در فیلم "بشارت منجی" حقیقت مهمی که درباره حضرت مسیح و توطئه یهودیان برای نابودی او بود را بیان کرده است اما این نکته توسط رسانه‌های دنیا به‌علت کنترل صهیونیست‌ها سانسور می‌شود.

به گزارش مشرق،نادر طالب‌زاده منتقد و برنامه‌ساز تلویزیونی در صفحه اینستاگرام خود درباره "بازنمایی منحرفانه مسیح در سینمای هالیوود" پستی را منتشر کرد.طالب‌زاده در این پست با اشاره به عدم پرداخت رسانه‌های دنیا به این حقیقت که چه کسانی برنامه قتل مسیح (ع) را طراحی کردند، می‌نویسد که در فیلم بشارت منجی این حقیقت را بیان کرده است.

طالب‌زاده می‌گوید که "تا به حال مسیحیان این را نشنیدند و ما می‌خواستیم حرفی بزنیم که تا به حال نشنیدند."

او شمشیر بدستان مقدس‌مآب را یهودیان افراطی مانند شخصیت معاصر اسرائیل می‌داند و می‌گوید: "در این فیلم گروه افراطیون تندرو و شمشیر به دست و خنجرکشان مقدس، افرادی از نوع بگین و اریل شارون و... هستند که یهودی‌اند.

افراطیون خنجر به دست که در تاریخ به آنها zeilt می‌گویند یا غیوران که در واقع ولی خدا در میان آن‌ها است و با او کاری ندارند؛ چون حقیقت طلب نیستند و حقیقتی را نمی‌خواهند و فقط نفع خودشان را می‌خواهند و این را ما توانستیم در فیلم بیاوریم."

او با بیان اینکه این گروه تندرو در فیلم‌های هالیوودی سانسور شده‌اند آنها را مانند خوارج در تاریخ اسلام معرفی می‌کند.

این مستندساز انقلابی در بخش دیگری از پست اینستاگرامی‌اش "امپراطروی روم در اورشلیم را بازیچه دست یهودی‌ها" معرفی می‌کند و می‌گوید که "یهودیان پول فراوانی می‌دهند که حضرت مسیح را رومی‌ها دستگیر کنند. رومی‌ها می‌گویند شما چرا خودتان دستگیرش نمی‌کنید؟ آنها می‌گویند که ما از پس محبوبیت او برنمی‌آییم. او محبوب است و شما که بیگانه هستید، او را دستگیر کنید."

طالب‌زاده در واقع از توطئه‌کاری یهودیان برای حذف حضرت مسیح  و حقیقت چه در تاریخ زندگی این پیامبر و چه در تاریخ معاصر در فیلم بشارت منجی پرده‌بردای می‌کند و می‌نویسد که "این موضوع را تا به حال از مسیحی‌ها نشنیده‌ایم چون هر وقت می‌خواهند این حرف‌ها را بگویند، باید از یک رسانه‌ای بگویند اما چون رسانه‌ها در دست صهیونیست‌ها است [این موضوع گفته نمی‌شود]. بنابراین قصه مسیح، هیچ وقت درست بیان نشده است.»

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس