حمزه

نماینده مردم اردل در مجلس گفت: در برنامه‌های وزیر پیشنهادی کشور بخشی با عنوان چشم انداز وزارت کشور در افق ۱۴۰۴ ارائه شده که نشان می‌دهد وی برای آینده مسیر مطلوب ترسیم کرده است.

به گزارش مشرق، قدرت الله حمزه  نماینده مردم اردل در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پارلمان در موافقت با وزیر پیشنهادی کشور، اظهار داشت: در برنامه‌های  وزیر پیشنهادی محترم ۱۳ مورد از مهمترین مسایل کشور مانند معیشت مردم، سلامت عمومی، سیاست عمومی و صیانت از محیط زیست است که نشان دهنده اشراف و جامعیت در توجه به مسائل کشور دارد.

وی افزود: در برنامه‌های وزیر پیشنهادی کشور بخشی با عنوان چشم انداز وزارت کشور در افق ۱۴۰۴ ارائه شده که نشان می‌دهد وزیر پیشنهادی برای مسیر راه ارایه شده و آینده ای مطلوب را با صراحت و شفافیت ترسیم کرده است.

حمزه در ادامه بیان کرد: در فرمایشات مخالف عزیز چند مطلب مطرح شد که نکته برداری کردم آقای دکتر وحیدی در دو مطلب در رابطه با مواد مخدر و در چند مورد هم در خصوص احزاب و نهادها مطلب دارد.

وی افزود: اگر برنامه های ایشان را مطالعه کنید جامع و کامل است. ایشان نگین درخشانی در دولت سیزدهم هستند. برنامه‌های که ایشان دارد با اشاره به چهار سطح قوانین مانند اسناد بالادستی، سیاست‌های کلی نظام، قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی و مصوبات شوراهای عالی کشور سازمان یافته شده است.

نماینده مردم اردل و فارسان گفت: برنامه های اجرایی مطرح شده در برنامه با توجه به حوزه های وظایف وزارت کشور سیاسی، امنیتی، نظامی، اقتصادی و دولت الکترونیک شامل ۱۴۸ مورد برنامه است. ضمنا تاکید ایشان بر همکاری جدی با مجلس شورای اسلامی  در حوزه تقنینی جهت رفع مشکلات اصلاح قوانین در حوزه‌های مختلف است.

وی افزود: آقای وحیدی به واسطه نقش موثر در تدوین برنامه های پنجم و ششم توسعه سیاست های کلی انتخابات و عضویت در کمیسیون ‌دفاعی و امنیتی مجمع تشخیص مصلحت اشراف کامل و نگاه راهبردی به مسایل سیاست داخلی دارد.

حمزه خاطرنشان کرد: آقای وحیدی به دلیل توانمندی های علمی و پژوهش ها  صورت گرفته در  دانشگاه دفاع عالی ملی در حوزه توسعه استان ها، سواحل مکران و طرح جامع کویر رویکرد جامعی در جهت پیشرفت همه جانبه اقتصاد منطقه ای دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس