بیان چالش‌های زندگی با چاشنی طنز در «مردِ زندگی زنِ زندگی»

میثم رازفر بازیگر سریال «مردِ زندگی زنِ زندگی» گفت: در این مجموعه سعی کردیم با زبان طنز و به دور از لودگی، مسائل جدی را به مردم گوشزد کنیم.

به گزارش مشرق، میثم رازفر بازیگر سریال «زن زندگی، مرد زندگی»، در گفت‌وگویی درباره این سریال تلویزیونی گفت: در این سریال من نقش ارسلان مرد زندگی یعنی همسر ترانه (با بازی خاطره حاتمی) را بازی می‌کنم. چالش‌هایی که در این نقش داشتم، سخت بود؛ چرا که تا به حال این جنس بازی را انجام نداده بودم و برایم تازگی داشت.

وی افزود: سریال «زن زندگی، مرد زندگی» در دو فصل تولید شده است و هر یک از فصل‌ها یک کارگردان دارد. کارگردان فصل اول، غلامرضا رمضانی و کارگردان فصل دوم، مسعود شاه محمدی است و هر یک سلایق و ذائقه‌های خاص خود را برای تولید مجموعه دارند و همین یکی از سختی‌های کار بود.

رازفر در ادامه بیان کرد: چالش این بود که نقش من در این سریال در عین حال شیرین و طنز باشد و در عین حال به لودگی نزند و مخاطب با دیالوگ‌های سطحی مواجه نشود. سعی کردیم جنس محترمانه و دوست داشتنی از طنز را برای مردم نمایش دهیم تا تماشای این سریال کمی غم روزگارمان را تلطیف کند.

بیان چالش‌های زندگی با چاشنی طنز در «مردِ زندگی زنِ زندگی»

بازیگر سریال «زن زندگی، مرد زندگی» در ادامه درباره این سریال برای مردم بیان کرد: سعی کردیم در این سریال چالش‌هایی که مردم در زندگی در نوع ارتباط با خود و خانواده و فرزندان با آن مواجه می‌شوند را با زبانی شیرین همراه با گوشزدهای لازم برای مخاطبان بیان کنیم.

این هنرمند در پایان گفت: حدود چهار و نیم تا پنج ماه درگیر بازی در این سریال بودم. لوکیشن فصل اول کار در در منطقه ۲۲ تهران است و لوکیشن فصل دوم در منطقه گلاب دره تهران است. تولید این اثر کمتر از یک هفته است که به پایان رسیده است.

گفتنی است سریال «زن زندگی، مرد زندگی» در دو فصل با تهیه کنندگی رضا جودی و کارگردانی غلامرضا رمضانی و مسعود شاه محمدی از دوشنبه اول شهریور ماه ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما تماشایی می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس