موافقت سه کمیسیون مجلس با صلاحیت «حجت الله عبدالملکی»

نماینده مردم دهلران گفت: عبدالملکی در حوزه اقتصاد مقاومتی و اقتصاد اسلامی صاحب نظر است و نگاه مثبتی به ظرفیت های داخلی در حل مشکلات کشور بویژه حوزه اشتغال دارد.

به گزارش مشرق، بهزاد علیزاده  در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: حجت الله عبدالملکی دو عنصر تجربه و جوانی را در کنار هم دارد و فردی متخصص، متعهد و فسادستیز است.

وی بیان کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از بزرگترین، مهمترین و پیچیده ترین وزارتخانه های دولت است و قطعاً دارای چالش های زیادی است که حل آن نیاز به یک برنامه اساسی دارد.

بیشتر بخوانید:

آغاز بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی «کار و رفاه اجتماعی»

نماینده مردم دهلران در مجلس تصریح کرد: در صورتی که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خوبی اداره شود، می تواند منجر به رفع مشکل اشتغال شود. این وزارتخانه دارای سازمان ها و هلدینگ های بسیار زیادی است که بخش مهمی از اشتغال کشور را هم شامل می‌شود. فردی باید عهده دار این وزارتخانه شود که برنامه محور، سخت کوش و پاک دست باشد که عبدالملکی به عنوان یکی از جوان‌ترین وزرای دولت، در حوزه اقتصاد مقاومتی و اقتصاد اسلامی صاحب نظر است و نگاه مثبتی به ظرفیت‌های داخلی در حل مشکلات کشور بویژه حوزه اشتغال دارد.

علیزاده تأکید کرد: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای سوابق و تجربیات بسیار خوبی است و فردی اهل تعامل است به گونه ای که در هر جایی که کار کرده، باعث پویایی آن مجموعه شده است.

وی با اشاره به برنامه های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی متذکر شد: عبدالملکی برنامه هایی برای بهبود فضای کسب و کار، حمایت از بنگاه های اقتصادی، توسعه ظرفیت های اشتغال در فضای مجازی، تخصص گرایی و شایسته سالاری، شفافیت کامل و گزارش دهی درباره عملکرد شرکت ها، هلدینگ ها و سازمان های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارد.

نماینده مردم دهلران در مجلس تأکید کرد: انتظار ما از عبدالملکی آن است که در صورت کسب رأی اعتماد از مجلس در انتصابات این وزارتخانه و شرکت های وابسته به آن دقت کافی داشته باشد تا این هلدینگ ها و شرکت ها، حیاط خلوت برخی افراد نشود و وی حتماً باید بر فعالیت های اقتصادی این صندوق ها نظارت کامل داشته باشد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس