لوشامپیونه| آشوب در دربی جنوب فرانسه؛ هجوم هواداران، بازی نیس - مارسی را نیمه تمام گذاشت + عکس

آخرین بازی از هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال فرانسه با جنجال‌آفرینی مهاجم فرانسوی تیم مارسی و آشوب هواداران تیم فوتبال نیس نیمه تمام ماند.

به گزارش مشرق، لیگ فرانسه بار دیگر در کانون توجه قرار گرفت و این بار نه به خاطر ولخرجی‌های پاری‌سن‌ژرمن، بلکه به خاطر یک آشوب به تمام معنا در دربی جنوب کشور میان تیم‌های نیس و مارسی. (فیلم جنجال در دیدار نیس و مارسی)

در این بازی که به میزبانی نیس و در ورزشگاه آلیانتس ریویرا برگزار شد، تیم میزبان تا دقیقه 75 با تک گل کسپر دولبرگ از حریف خود پیش بود که حادثه منجر به تعلیق بازی رخ داد. هواداران تیم نیس با وجود هشدارهایی که در نیمه نخست بازی به آنها در خصوص فحاشی به بازیکنان مارسی و پرتاب اشیای مختلف داده شده بود به حرکات ناپسند خود ادامه دادند که اوج آنها مورد هدف واقع شدن دیمیتری پایه، مهاجم فرانسوی تیم میهمان بود. پایه پس از برخورد یک بطری با پشت سرش نقش بر زمین شد اما خیلی زود بلند شد و بطری را با خشم به سمت اولتراهای پشت دروازه تیم نیس پرتاب کرد. او یک بطری دیگر را هم پرتاب کرد و دو سه هم‌تیمی‌اش هم همین اقدام را انجام دادند و این همان جرقه‌ای بود که برای منفجر شدن هواداران دوآتشه نیس لازم بود.

لیگ لوشامپیونه فرانسه , تیم فوتبال مارسی فرانسه , تیم فوتبال نیس فرانسه ,

لیگ لوشامپیونه فرانسه , تیم فوتبال مارسی فرانسه , تیم فوتبال نیس فرانسه ,

هواداران آشوبگر نیس با گذر از سد مأموران امنیتی کنار زمین و انداختن تابلوهای تبلیغاتی پشت دروازه نیس خودشان را به زمین چمن رساندند و با تعدادی از بازیکنان مارسی درگیر شدند.

طبق گزارش نشریه اکیپ؛ طی این حادثه یک نفر هم به دلیل افتادن تابلوی تبلیغاتی به شدت آسیب دید که اورژانس او را به بیرون از زمین بازی انتقال داد. در پی این حادثه مأموران یگان ویژه پلیس به داخل ورزشگاه آمدند تا از گسترده‌تر شدن آشوب جلوگیری به عمل آورند. داور نیز دستور رفتن بازیکنان به رختکن را صادر کرد تا درباره از سرگیری یا تعلیق بازی تصمیم گرفته شود.

با وجود رایزنی‌های بسیار زیاد و طولانی مسئولان تیم نیس و بازگشت آنها همراه با داور به زمین بازی، بازیکنان تیم مارسی که گویا تعدادی از آنها هم در زد و خورد با هواداران نیس مجروح شدند، حاضر به بازگشت به زمین چمن نبودند و به این ترتیب بازی در دقیقه 75 نیمه تمام ماند.

لیگ لوشامپیونه فرانسه , تیم فوتبال مارسی فرانسه , تیم فوتبال نیس فرانسه ,

لیگ لوشامپیونه فرانسه , تیم فوتبال مارسی فرانسه , تیم فوتبال نیس فرانسه ,

حالا باید منتظر بود تا حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه درباره اتفاق رخ داده برای تعیین تکلیف بازی و جرایم خاطیان مشخص شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    توحش با برند فرانسه! مهد دمکراسی!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس