کد خبر 1262149
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱
محمودزاده: دانشگر قراردادش را فسخ کرد

فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ می گوید که دانشگر قراردادش را با استقلال فسخ کرده است.

به گزارش مشرق، محمد دانشگر مدافع استقلال که گفته می شود مطالباتی از این تیم دارد و حتی اخطاریه ای را بابت عدم دریافت مطالباتش برای احمد مددی ارسال کرده، صبح امروز به دیدار با مدیران باشگاه رفت و پس از دقایقی بدون گفتگو با خبرنگاران، محل دفتر باشگاه را ترک کرد.

در همان لحظات گفته می شد که این بازیکن با مدیران تیم به توافق نرسیده و قصد دارد از این تیم جدا شود. پس از دقایقی نیز خبر رسید که این بازیکن در دفتر سازمان لیگ حاضر شده و قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ کرده است. حتی شایعاتی در فضای مجازی نیز منتشر شد مبنی بر اینکه این مدافع در حال مذاکره با مدیران پرسپولیس جهت پیوستن به تیم رقیب است.

بیشتر بخوانید:

دانشگر: مجیدی مشکلم را حل کرد، می‌مانم

با این حال، دانشگر ظهر امروز یک بار دیگر به دیدار احمد مددی و فرهاد مجیدی رفت و پس از خروج از ساختمان باشگاه استقلال، مدعی شد که او فصل آینده را نیز در جمع آبی پوشان ماندگار است. دانشگر همچنین خبر داد که او هیچ گونه فسخ قراردادی انجام نداده و از آنجایی که یک فصل دیگر با آبی پوشان قرارداد دارد، در این تیم می ماند.

با این حال، صحبت های فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ کاملا خلاف ادعاهای دانشگر است. محمودزاده درخصوص شایعاتی پیرامون حضور مدافع استقلال در ساختمان فدراسیون می گوید که دانشگر ظهر امروز با حضور در سازمان لیگ، قراردادش را به صورت یک طرفه با استقلال فسخ کرده است.

محمودزاده در ادامه گفت: در صورتی که دانشگر قصد دارد به همکاری اش با استقلال ادامه دهد و برای فصل آینده نیز در این تیم توپ بزند، باید قرارداد جدیدی با آبی پوشان ثبت کرده و همه چیز یک بار دیگر از نو نوشته شود.

با توجه به صحبت های محمودزاده، مشخص می شود که دانشگر پس از جلسه صبح امروز با مدیران استقلال، با عصبانیت ساختمان باشگاه را ترک کرده و قراردادش را نیز فسخ کرده است. در نتیجه چنانچه قرار است این بازیکن برای فصل بعد نیز در جمع آبی پوشان ماندگار شود، باید قرارداد جدیدی را با این باشگاه به امضا برساند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    1 2
    پرسپولیسی ام ولی خداییش همون بهتر که بره، حاشیه زیاد داره، تیم در وهله اول نیاز به آرامش داره و بعد بازیکن خوب، مجیدی هم که اومد، این بابا رو یه مدت فرستاد تعطیلات و به تیم راش نداد بلکه آدم بشه؛ امیدوارم هرجا میره بره ولی پرسپولیس نیاد که یه تنه تیمو به حاشیه میبره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس