کد خبر 1262138
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹
یزدانی: بعد از مدت‌ها سرمربی استقلال را بست؛ تقریبا مجانی بازی کردم

مدافع استقلال تهران گفت: بعد از بازی با سپاهان مصاحبه کردم و گفتم که با تیمی مذاکره نکردم و واقعا هم مذاکره نکرده بودم.

به گزارش مشرق، سیاوش یزدانی امروز(یکشنبه) بعد از تمدید قراردادش با استقلال درباره اینکه بازیکنان استقلال برای تمدید درجه‌بندی شده بودند و اینکه وی جزو کدام درجه بوده؟ اظهار داشت: من نمی‌دانم جزو کدام درجه بودم. دلیل دیر آمدنم این بود که در سفر بودم و دیشب رسیدم. با فرهاد مجیدی صحبت کردم و از من خواست که به باشگاه بیایم و من هم آمدم. قراردادم دو ساله تمدید شد.

وی درباره شایعه پیوستنش به سپاهان و مذاکره با این باشگاه خاطرنشان کرد: بعد از بازی با سپاهان مصاحبه کردم و گفتم که با تیمی مذاکره نکردم. واقعا هم مذاکره نکردم. قرار بود بمانم و خواسته‌ام همین بود. خیلی دوست داشتم در استقلال بمانم و اینجا خوشحالم. بودن فرهاد مجیدی هم مزید بر علت شد.

مدافع استقلال درباره مشکلات موجود در این تیم گفت: خوشبختانه بعد از چند وقت خود سرمربی تیم را بست. هدف ما قهرمانی در هر جامی است. اما شرایط ما از بقیه باشگاه‌ها سخت‌تر است. کمبودهای دیگری داریم که به آقایان مددی و مجیدی ربطی ندارد. ما کمپ نداریم و زمین تمرین مناسب، سالن وزنه و استخر هم نداریم. این‌ها ریشه‌ای است و با یکی دو سال درست نمی‌شود. متاسفانه در استقلال این مسائل وجود دارد.

وی همچنین افزود: مدیریت باشگاه درگیر تمدید قرارداد با بازیکنان است و وقت نمی‌کنند تا به چیزهای پایه و اصولی رسیدگی کند. ۱۰ روز پیش لیگ تمام شد و حالا باید بار دیگر کارمان را شروع کنیم. امیدوارم برای سال‌های بعد مشکلات حل شود.

بازیکن باتجربه استقلال درباره رویارویی با الهلال بیان داشت: تیم الهلال بسیار متمول است و امکانات زیادی دارد. دیدار ما با آنها مثل بازی فیل و فنجان است. فقط غیرت ایرانی می‌تواند جلوی الهلال را بگیرد و ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا این اتفاق می‌افتد.

یزدانی در پایان درباره رقم قراردادش گفت: من حاضرم قراردادم را در این سه سال پخش کنم تا ببینید از نصف تیم کمتر است. درباره رقم با فرهاد مجیدی و باشگاه صحبت نکردم. در این دو سال تقریبا مجانی برای استقلال بازی کردم و قرارداد امسال هم خیلی معمولی و از خیلی‌ها کمتر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس