مجلس نمایه

نمایند مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی اقتصاد در برنامه‌های خود به برخی مسائل استرتژیک همچون سرمایه‌گذاری خارجی، کمرنگ‌تر و ملایم‌تر اشاره کرده است.

به گزارش مشرق، در جلسه علنی نوبت عصر روز یکشنبه ۳۱ مرداد و در جریان بررسی رأی اعتماد به خاندوزی وزیر پیشنهادی اقتصاد، محمود عباس زاده مشکینی در مخالفت با او، گفت: امروز مطالبات و انتظارات مردم در حوزه اقتصادی بسیار بالاست و مردم منتظر سریع ترین و جدی ترین اقدامات از سوی تیم اقتصادی دولت هستند.

وی افزود: مردمی که با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارند مشکلات اقتصادی را درک می کنند، بنابراین برای پاسخگویی فوری، جدی و موثر به این مشکلات باید تیم اقتصادی قوی، منسجم، توانمند، هماهنگ و هم افزا در دولت سیزدهم شکل بگیرد.

ببینید:

فیلم/ دفاع وزیر پیشنهادی اقتصاد از برنامه‌هایش

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس تصریح کرد: برای وزرای اقتصادی و زیربنایی، تیم مشروطی شکل گرفته که اگر تمام شرایط مورد نظر آنان محقق شود، این تیم موفق خواهد شد.

عباس زاده مشکینی اظهار داشت: انتظار داشتیم وزرای اقتصادی مقبولی از سوی دولت به مجلس معرفی شود چون تراکم مطالبات مردم در این حوزه است.

وی از خاندوزی خواست به صورت شفاف رئیس بانک مرکزی مطلوب خود را به مجلس معرفی کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مشکل کسری بودجه کشور به این دلیل است که نمی توانیم نفت بفروشیم و اگر فروختیم نمی توانیم پول آن را به کشور وارد کنیم. برای حل این مشکل باید هماهنگی کامل بین وزیر اقتصاد و وزیر نفت وجود داشته باشد.

عباس زاده مشکینی تأکید کرد: رئیس جمهور روز گذشته فرمانده تیم اقتصادی دولت را معاون اول معرفی کردند در حالی که وزیر اقتصاد به مجلس پاسخگو خواهد بود. برای مردم فرماندهی تیم اقتصاد مهم نیست. برای مردم میدان و سفره شان مهم است.

وی گفت: خاندوزی به وزارتخانه ای می رود که می تواند تولید کننده رانت باشد. برنامه های وی را مرور کردم. او در برنامه‌های خود به برخی مسائل استرتژیک همچون سرمایه‌گذاری خارجی، کمرنگ‌تر و ملایم‌تر اشاره کرده است.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس با بیان اینکه خاندوزی باید برنامه‌های خود برای رشد اقتصادی را ارائه دهد، گفت: وزیر پیشنهادی اقتصاد باید برنامه های خود برای کنترل تورم، ایجاد  ثبات اقتصادی، افزایش رشد، رفع فقر و نابرابری را ارائه دهد.

عباس زاده مشکینی اظهار داشت: برنامه ای منسجم، هماهنگ، هم افزا و قابل سنجش که قابلیت اصلاح مداوم و بازخورد گیری داشته باشد. تیم اقتصادی باید نقش هر یک از وزرا را در این برنامه ها مشخص کند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس