لبنان

چرا باید به لبنان سوخت بدهیم!؟... این سوالیست که پاسخ به آن را باید در حقیقتی به نام "قدرت هژمونیک ایران" جستجو کرد.

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

شیرینی "خندوانه" را تلخ نکنید!

"رامبد جوانِ ما" یا رامبد جوان آنها!؟

"رامبد جوانِ ما" یا رامبد جوان آنها!؟ / بی‌تدبیری یک مرجع تقلید درباره "طالبان"رامبد جوان، کمدین و از بازیگران سینمای کشورمان که چهره محوری برنامه تلویزیونی خندوانه نیز هست، چند روز قبل در یک پست اینستاگرامی و در جملاتی عجیب، اقدام به یک تصویرسازی کاملا سیاه و تاریک از ایران اسلامی کرد.

او در بخشی از یادداشت اشاره شده می نویسد: ما دچار چالش بزرگ عملگرایی هستیم. مسئولان ما در همین یکسال و نیم گذشته به اندازه کل تاریخ یک کشور حرف زدن! نتیجه این حرفا چی بوده، جز خشم روزافزون جامعه؟ جز درآوردن لج بسیاری از ما؟ جز بی اعتمادی بیشتر مردم به وعده های اونا؟ متأسفم که بگم ما اسیر یه لجاجت تاریخی شدیم.

آقای جوان در ادامه تصریح می کند: کرونا مزید بر علت شده تا واقعیت ها رو واضح تر ببینیم. الان دیگه با اطمینان کامل می تونم بگم ایران جزو معدود کشوراییه که هیچ برگ برنده ای روی میز نذاشته.

او همچنین با بیان اینکه "کسی حال ما رو نمی فهمه"! گفته است: بدبیاری های ما فقط به کرونا محدود نیست!

*آقای جوان یک سلبریتی ایرانی است که اظهارات فوق را در کمال بی مسئولیتی نسبت به امکاناتی که دارد، نسبت به میهنش و نسبت به "حقیقت" رواداری کرده است.

چه اینکه حتی اگر اظهارات جوان بر مبنای واقعیت هم بیان شده بود؛ باز هم بی مسئولیتی بود! زیرا آقای جوان و امثال او وظیفه دارند در هر شرایطی نسبت به جامعه ای که در آن زیست می کنند و از قِبل امکانات آن به جایگاهی رسیده اند؛ امنیت بخشی و آرام بخشی کنند.

کاری که تمام سلبریتی های معروف جهان در تمام کشورهای جهان می کنند اما این سریال در ایران ما یک حکایت دقیقا بر عکس دارد!

شاید بد نباشد در اینجا به آقای جوان یادآوری کنیم اظهارات "اولیور استون" در هنگام اعتراضات بزرگ چند سال قبل در آمریکا که خطاب به جوانان آمریکایی گفته بود حواستان باشد اینجا میدان التحریر مصر نیست.

و یا آنهمه حضور پررنگ پرچم آمریکا در زندگی و کارنامه سلبریتی های آمریکایی. بدون حتی یک سابقه در زمینه کج روی یا سیاه نمایی نسبت به نظام آمریکا.

در اشاره به اظهارات آقای جوان بایستی در وهله اول اشاره کرد که اگر ایران تا این اندازه بد است! پس چرا امثال شما که برای زندگی در خارج از کشور هیچ مشکلی ندارید اما ایران را برای زندگی انتخاب کرده اید!؟ آیا دلیل این مسئله فضای امن و آرام ایران، مالیات هیچ یا کم و فضای مناسب اقتصادی برای زندگی جماعت سلبریتی نیست؟

از طرف دیگر از آقای جوان که اهل مطالعه هستند انتظار بود واقعیت ها را درباره میهنشان بگویند نه اینکه از رسانه های ضد انقلاب آمریکایی و انگلیسی کپی برداری کنند!

ایشان باید بداند که ایران اسلامی امروز ارزان ترین سوخت، مالیات و نان جهان را به شهروندان خود ارائه می کند.

ضمن اینکه میزان فقر مطلق در ایران از انگلستان هم کمتر است، [۱] ضریب جینی ما از آمریکا بهتر است [۲]، ایران اسلامی در جایگاه سیرترین کشورهای جهان قرار دارد [۳] و امنیت ایران ما نیز یک شاخص مثال زدنی در جهان است.

البته کسی منکر مشکلات کشور که در همه جای دنیا نیز وجود دارد، نیست اما آیا به زعم آقای جوان این امتیازات و این کارنامه "برگ برنده" نیست!؟

اگر بگویند نیست که شاهد "ذبح عقلانیت" هستیم و اگر بگویند، هست که حتما شاهد تغییر مسیر از ریل "سیاه نمایی" به ریل بیان حقیقت، صداقت و شرافت خواهیم بود.

مقابله با طرح تخریب ذهنی در جامعه ایرانی؛ وظیفه ای بر عهده یکان یکان شهروندان ایرانی است که بایستی نگذارد تا دشمنِ وارد شده از مسیرهای پنهان! در اصلی ترین پروژه خود در قالب تهدید ۲۰ ساله ناکام بماند و از هدف غایی خود یعنی "فتنه اقتصادی" باز بماند.

***

چرا باید به لبنان سوخت بدهیم!؟

"رامبد جوانِ ما" یا رامبد جوان آنها!؟ / بی‌تدبیری یک مرجع تقلید درباره "طالبان"

طی روزهای اخیر، خبر ارسال محموله های سوخت از ایران به سمت کشور لبنان که در بحث سوخت دچار مضیقه شده است، به شدت خبرساز شد.

این اقدام بین المللی که سخنرانی سیدحسن نصرا... دبیر کل حزب الله نیز ابعاد تازه ای به آن بخشید؛ با مخالفت برخی چهره های پر حاشیه لبنانی مثل سعد حریری و سمیر جعجع همراه شده است.

در داخل کشورمان نیز احمد زیدآبادی، از فعالان اصلاح طلب طی یادداشتی خواستار آن شد که مسئولان بگویند در شرایط فشار فعلی، این محموله ها را با چه بهایی به لبنان می فرستند!؟

اما چرا ایران اسلامی دست به این کار زد و سوخت مورد نیاز لبنان را تأمین کرد!؟

*فارغ از اینکه کشورهای منطقه مشتریان مطمئنی برای انرژی ایران بوده و هستند، اما پاسخ این سوال را بایستی در حقیقت بزرگ دیگری به نام "هژمونی ایران" جستجو کرد.

ایران اسلامی هم اکنون و در سال ۲۰۲۱ میلادی تبدیل به یک قدرت برتر یا همان "چتر بزرگ" در منطقه غرب آسیا شده است.

قدرت های هژمون نیز بر اساس فلسفه همیشگی خود این امکان را دارند که در ابعاد مختلف سیاسی، نظامی و اقتصادی از متحدان خود دفاع کنند. (ضمن اینکه باید این حمایت ها را انجام دهند تا منافع سرزمین و مردمشان همواره از خطرات مصون بماند.)

حقیقتی که امروز به رأی العین درباره ایران اسلامی شاهد آن هستیم و می بینیم که ایران چگونه از متحدان خود در سوریه، یمن، ونزوئلا، لبنان، عراق و... حمایت می کند و معادلات را تغییر میدهد. این خصلت قدرت های هژمونیک است و افکار عمومی جهان بایستی به آن عادت کنند و بدانند که متحدان ایران از حمایت قدرتی بزرگ برخوردارند که در ابعاد مختلف از آنها پشتیبانی می کند.

در این باره البته بایستی متوجه "توطئه سیاه نمایی" هم بود و دانست که بخش اعظم حرف هایی که درباره وجود بحران در اقتصاد ایران گفته می شود صحیح نیست و ایران، توانمندی ها و مثبتات بزرگی در بحث اقتصادی دارد که البته همانطور که رهبری هم اشاره کرده اند؛ این توانمندی ها و مثبتات در هجمه سیاه نمایی، بزرگنمایی، پمپاژ ناامیدی و البته "تبلیغات نارسای مسئولان" قرار گرفته است.

***

بی‌تدبیری یک مرجع تقلید درباره "طالبان"

"رامبد جوانِ ما" یا رامبد جوان آنها!؟ / بی‌تدبیری یک مرجع تقلید درباره "طالبان"

سایت جماران اخیراً مصاحبه ای را با فردی به نام "آیت ا... محمدباقر فاضلی بهسودی" که گفته شده از مراجع تقلید شیعیان در افغانستان است، منتشر کرد.

در متن این مصاحبه به نقل آیت ا... بهسودی پیرامون طالبان می خوانیم: میدانیم که در ابتدای تأسیس گروه طالبان و همچنین در مسأله پیروزی آنها بر کشور افغانستان بعضی کشورهای خارجی نقش داشته اند. حتی فردی که به عنوان نماینده آن کشور(آمریکا) تعیین می شود با طالبان مذاکره می کند، فرد خاصی از آنها بوده و از نظر قومیت هم با طالبان یکی است. هدف آنها این بوده که گروه و قوم خاصی بر افغانستان مسلط شود. متأسفانه بعضی از کشورهای همسایه ما هم در این مسأله نقش داشته اند و کار و فعالیت کرده اند. این مسأله از انظار دنیا مخفی نیست که کاملا در این مسأله دخالت داشته اند و در پیروزی طالبان دخیل بودند. پایگاهی که در آن کشورها هست از نظر مالی تأمین، و از نظر نظامی تقویت می شود و به آنها آموزش می دهند. به خاطر منافع خودشان که در آینده به عنوان کشور همسایه نقشی در افغانستان داشته باشند و بعضی رقابت ها با بعضی کشورهای دیگری که با افغانستان رابطه خوبی دارند، سعی و تلاششان این است که در آینده افغانستان نقشی اساسی داشته باشند. بعضی کشورهای خلیج فارس هم از نظر مذهبی با اینها هماهنگ هستند و اینها را تقویت می کنند.

وی همچنین با بیان اینکه "در دوران اشغال آزادی کاملا وجود داشت و مخصوصا شیعیان در این دوره از نظر فرهنگی و سیاسی خیلی رشد کردند"! اظهار می کند: در دولت قبلی یکی از امور دیگری که جنبه مثبت دارد و خیلی هم مهم بود، به رسمیت شناختن مذهب شیعه بود. یعنی قبلا از نظر رسمی و دولتی مذهب شیعه رسمیت نداشت.

آیت ا... بهسودی پس از برشمردن مثبتات دولت اشرف غنی تصریح می کند: الآن هم اگر طالبان مثل سابق عمل کند ممکن است زن ها محدود شوند و نتوانند فعالیت هایی که قبلا داشتند را انجام بدهند. ولی به عنوان یک مسلمان، کتاب ما قرآن است و زنان و مردان ما باید در محدوده قرآن عمل کنند؛ نه تقیدات و محدودیت هایی که اینها قائل هستند. اسلام این محدودیت ها را برای زن نمی خواهد. اگر بخواهد محدود باشد که زن نتواند از خانه خود خارج شود، این را هم اسلام نخواسته است. اسلام نگفته هیچ زنی حق ندارد در شغل های مختلف کار کند. زمان خود اینها خیلی مدارس تعطیل بودند و مدارس را از بین می بردند و نمی گذاشتند بچه ها تحصیل کنند. مثل مدرسه سیدالشهدا(ع) که دختران تحصیل می کردند و آنجا عملیات انتحاری کردند و نزدیک ۸۰ نفر از دختران بی گناه را به شهادت رساندند. اگر این جور باشد واقعا در حق زن ها ظلم می شود. آنجور آزادی که قبلا برای زن ها قائل شده بود و حد و حصری نداشت هم درست نبود. در حد وسط و مقداری که اسلام اجازه می دهد زن ها فعالیت می کنند. فعلا اعلام کرده اند که زن ها آزاد هستند و می توانند تحصیل کنند اما به نظرم موقتا آنها را از تحصیل در دانشگاه منع کرده که دانشگاه نروند و ممکن است تغییرات در برنامه های درسی زن ها به وجود بیاورند. [۴]

*این سخنان که به نظر می رسد یک جریان فتنه انگیز داخلی نیز در پس پرده جهت دهی به آنها قرار دارد موجب "تضییع تدبیر" خواهد بود.

خطوط پر تأملی از قبیل برشمردن مثبتات دولت اشرف غنیِ فراری و کنایه به طالبان درباره انفجار مدرسه سیدالشهدا(ع) در مصاحبه بالا وجود دارد...

چه اینکه اولا بیان این صحبت ها از جانب کسی که گفته شده یک چهره متنفّذ شیعه و یک مرجع تقلید در افغانستان است به شدت جای تأمل دارد و ثانیا طالبان نقش خود در انفجار مدرسه سیدالشهدا(ع) را نیز تکذیب کرده است.

دقت شود که ما لزوما طرفدار یا دشمن دولت تازه طالبان نیستیم و بلکه همسایگان طالبان امروز با یک "مکعب روبیک" طرف هستند که بایستی برای مواجهه با آن، گام به گام عمل کنند و ملاک را نیز اکنونِ طالبان قرار دهند.

اما مضامینی شبیه به آنچه که در صحبت های اشاره شده دیدیم، نه تنها اثری از تدبیر ندارد بلکه می تواند موجب فتنه انگیزی و حتی تضییع حقوق شیعیان در افغانستان شود.

نقش نهادهای ناظر کشور در رصد برخی تحرکات رسانه ای مشکوک داخلی نسبت به افغانستان و یا فرایندهایی که موجب تضییع شیعیان و اقوام افغانستانی می شود، غیر قابل انکار است.

ما یک تجربه تلخ هم از نابلدی رسانه ای در قبال افغانستان داریم که چند سال قبل بوقوع پیوست و تنش های زیادی را بین ایران، طالبان و آمریکا ایجاد کرد.

توجه به این تجربه ها یک ضرورت اساسی است.

گفتنیست، دبیرکل حزب الله افغانستان اخیرا با اشاره به روی کار آمدن طالبان اظهار داشت که دیگر نگران بروز مشکلات امنیتی در مراسم عزای امام حسین(ع) و سایر مراسم مذهبی نیستیم.

***

1_ https://www.tasnimnews.com/fa/news/1397/11/22/1944648

2_ https://www.tasnimnews.com/fa/news/1396/11/14/1645720

3_ mshrgh.ir/944980

4_https://www.jamaran.news/fa/tiny/news-1521556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 436
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 63
  • ایرانی IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    مشرقی ها شما چرا از طالبان حمایت میکنید. اینها هم کاسه نحمد بن سلمان هستند. اینها پدر شیعیان را در می آورند. تعجب میکنم
    • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      61 25
      ما حمایت نمیکنیم برامون سواله که چرا نه غزه نه لبنانیا یهو برا کشور همسایه دلشون سوخته! خیلی عجیبه!! خیلی مشکوکه
    • پری 44 ساله IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      34 20
      مشرق از طالبان حمایت نمیکنه. من موندم این اصلاح طلبها در زمان جنگ سوریه که برای ایران استراتژیک بود حمات ازش مخالف دفاع و جنگ بودن الان جنگ طلب شدن. و جالب اینه که با ایران اینترنشنال و بی بی سی همنوا هم هستن.
    • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      23 14
      شما نگران شیعیان نباشید. همان قدر که با عامل جنایت محله افشار کابل دوست هستید و او را قهرمان افغانستان می نامید کافیست. در دولت طالبان شیعیان در امنیت هستند.
    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      14 9
      آیا جز این است که مردم افغانستان هفتاد درصدشان روستایی هستند و عمیقا هنوز به سنتهای اسلامی اعتقاد دارند و طالبان را حکومت ایده آل خود می دانند؟
    • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      26 9
      تو چرا میسوزی؟ شماها چرا برای سوریه نظرتون فرق میکرد؟!!!!!
    • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      15 3
      من نظر شما را درباره این مقاله ندارم واقعا چرا حمایت نکردن از دولت اشرف غنی، حمایت کردن از طالبان محسوب میشه؟ یعنی این قدر سواد سیاسی داریم؟ که دودوتا چهارتای تحلیل افعانستان را که نتیجه اش بیطرفی است را متوجه نشیم؟ تازه حمایت نکردیم چون حمایت نخواستند! پشتشان به آمریکا گرم بود!
    • محمدسلیم IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      13 3
      میشه حرف گزاف کوتاه کنی تو خود چه میدانی حال مردم افغان را در دوران اشرف غنی آن مزدور امریکا را تمام مردم از سنی و شیعه از پشتون و تاجیک و ازبک و عرب و فارس و هزاره و... از دزدیها و بی دولتیهای او مردک در ستوه آمده بودند امریکا تمام دارایی های افغان را به یغما برده بود حال که طالب مسلط است و دست امریکای دزد کوتاه میباشد تو از آلبانی دلسوز ما مردم سده ای
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      8 2
      من نظر شما را درباره این مقاله ندارم واقعا چرا حمایت نکردن از دولت اشرف غنی، حمایت کردن از طالبان محسوب میشه؟ یعنی این قدر سواد سیاسی داریم؟ که دودوتا چهارتای تحلیل افعانستان را که نتیجه اش بیطرفی است را متوجه نشیم؟ تازه حمایت نکردیم چون حمایت نخواستند! پشتشان به آمریکا گرم بود!
    • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      9 3
      اتفاقا طالبان با عربستان مشکل داره و عربستان یه کلی پول به دولت اشرف غنی تزریق کرده بود. واقعا برای شما به ظاهر روشنفکرا سوال نیست چرا اگه طالبان با عربستانه دفتر اصلیش توی قطره که تو این چند ساله یکی از دشمنان اصلی عربستان به حساب میاد نه تو خود عربستان؟
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      10 5
      همین که عربستان علیه طالبان تلویزیون افغان اینترنشنال رو ساخته دروغت رو آشکار میکنه.
    • احمد IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      18 11
      تو برو با طالبان بجنگ، کی جلوت رو گرفته. بنزینی هم که لبنان دادیم، پولش رو گرفتیم، برعکس بنزینهای یارانه ای که در جاده شمال دود میشه.
    • ناشناس IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      2 11
      آخه حال و روز افغان ها را نه غزه داره نه لبنان.کشورهای عربی در تنعم به سر میبرن‌.
    • FR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      12 5
      ما از طالبان حمایت نمیکنیم ولی از غربزده ها ی مفلوک که در هر حال و بشکل های مختلف آویزون امریکا هستند و هر موضوعی را بهانه میکنند تا در زمین دشمن و بیگانه بازی کنند متنفریم
    • امیر IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      4 0
      این زید اباد خداشاهده ی جو عقل نداره ! من مشکلی با خودش ندارم ولی با اون 20 سی هزار ویو پستاش چیکارکنم ! یک نفر نیست هم تو کانالش منتقدش باشه !
    • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      0 1
      خانوم پري واسه ما استراتژيك نبود واسه امثال شما كه مملكت مهم نيست استراتژيك بوده ما هنوزم ميگيم جانم فداي ايران
    • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
      0 16
      ای بابا مشرق جان خب رامبد اینها را نگوید موقعیتش در کانادا به خظر می افتد!
  • ۱۰۰ IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    78 62
    امثال رامبدها غیر از نمک پاشی بر زخمها چه هنر دیگری دارند؟
    • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      11 12
      هیییییچ
    • SE ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      19 2
      رامبد جوان اگر جوانمرد باشد میداند که دولت حرفهای توخالی 8 سال گذشته که موجب خشم روزافزون جامعه شده نتیجه تقدیس و تطهیر اصلاحات فشل توسط رامبد و همفکرانش بوده است لذا خود رامبد جوان و دوستانش در شکل گیری خشم مردم از اصلاحات سهیم و مجرم است. و اینک بدهکار مردم است و باید محاکمه شوند که چرا مس را بجای طلا به مردم قالب کرده اند
    • 145 IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      8 7
      اگه بلد بودن باشعورانه حرف میزدن خب
    • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      5 1
      دنیای عجیبی شده
    • وطنم IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      12 2
      من نمیدونم واقعا بعضی (نه همه) از سلبریتی ها مثل آقای جوان، دانش سیاسی دارند که این جور چیزها رو مینویسند و اعتراض میکنند؟ کمی ناپخته حرف میزنند. البته برخی از سلبریتی ها که تکلیفشون مشخصه. فقط انتحاری ندارند وگر نه همون تروریست اند.
    • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      9 2
      وقتی اینقدر مملکت بی در و پیکره که این با بازی‌اش و حرحر خنده هاش میشه هنرمند و بعد از خروج و تولد فرزندش در خارج و بی حجابی زنش و حضور در شبکه من و تو بر میگرده و باز دوباره برنامه اجرا میکنه و پول برای سفرهای بعدیش به جیب میزنه پس حق مونه.
    • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      6 0
      یادمه با ریحانه پارسا به بی سوادی شان افتخار می کردند اون که اونجور شد باید ببینیم این کارش به کجا می رسه
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    53 41
    جالبه که ما به دلقکی که حتی بچشو هم میبره خارج متولد بشه و هیچ دلبستگی واعتقادی به جمهوری اسلامی ایران نداره پول میدیم و گندش میکنیم تا به جایگاهی درجامعه برسونیمش که به پشتوانه قشر به اصطلاح فالوورش ماسکشو برداره وبه اسلام جسارت بکنه. از ماست که برماست.
    • حسین IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      19 21
      آقایی. که لقب دلقک به هنرمند کشورت میدی ادب مرد به ر دولت اوست
    • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      12 11
      گل گفتی
    • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      7 5
      دقیقااااا
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      13 2
      داستان کسیه که اسم بچشو میزاره رستم بعد خودشم میترسه صداش کنه.الکی بعضیا رو گنده میکنید بعد ازشون حساب میبرید؟
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      10 7
      هنرمند ؟؟ از کی تا الان جلف بازی جلو دوربین اسمش هنره ؟؟ همون دلقک برازنده تره .
    • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      8 1
      دلقک فقط عامل خنده است این از دلقک کمتره . اگر این پولهایی که به امثال این دادن صرف بهداشت و علم و پیشرفت کشور می شد الان مهندسامون با حقوق های خنده دار مجبور نبودن اواره کشورهای دیگه بشوند
    • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      3 5
      به ۰۹:۲۳ و ۱۵:۵۲ و ۱۸:۱۳ اشتباه کردم مثبت دادم.از رامبد جوان خوشم نمیاد مخصوصا بعد از اینکه بچشو اونور بدنیا اورد درحالیکه اینهمه ایران ایران میکرد.ولی توهین و تحقیر کار درستی نیست.اشتباه کردم و واقعا از اقای جوان معذرت میخوام
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    34 33
    رامبد جوان محصول صدا و سیمایی است که به جوانان انقلابی اعتماد نداره و بودجه های بیت المال را به حلقوم روشنفکر مئابانی می ریزه که هیچ اعتقادی به اسلام و انقلاب ندارند و از این راه گنده و مو دماغ می شوند
    • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      6 5
      ما تا نون بربری رو داریم سیرترین کشور دنیاییم
    • DE ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      0 1
      نمیشه که
    • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      4 6
      صدا و سیماتون به اینا نیاز داره
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    35 14
    نه بابا رامبد جوان سرمایه ی فرهنگی ماست، بیاریدش تلویزیون میلیون میلیون پول بهش بدید تا بشه پیشرو فرهنگی ملت ما.. مرررردم کانادا! خوب داره سرمایه می سازه..
  • عبدالله IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    26 21
    آخه رامبد تو از گزینه روی میز چی می فهمی ؟اصلاتو وامثال تو قدرت را چگونه تعریف میکنید؟غیر از وابستگی تمام عیار به اجانب و دولت های غربی فاسد و آمریکای جنایتکار ؟
    • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      11 14
      نه پس لابد تو میفهی ساندیسخور.
    • رضا IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      2 5
      نه شما میفهمی
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    11 17
    همین افراد راه درست را خیلی پیش انتخاب کردند هر چه بیشتر بر علیه نظام حرف بزنی هم از نظر شغلی و چه مالی پیشرفت خواهی کرد. به عنوان نمونه وضعیت خوب سلیبریتی ها و مجریان و ... مخالف نظام را ببینید وضعیت ما ها را هم بیایید و ببینید.
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    20 4
    جالبه حتی شبکه سعود اینتر نشنال هم شده دلسوز و طرفدار شیعیان و هزاره های افغانستان! مشخصه که دنبال قتنه انگیزی و جنگ شیعه وسنی هستند، همون اول که دهباشی و خیلی از اصلاح طلب ها نگران هزاره ها و قدرت گرفتن طالبان شدند مشخص بود که اطاق عملیات مشترکی بین عوامل داخلی اصلاح طلب ها و شبکه های اونور آبی تشکیل شده و فضای مجازی بویژه پیج های اصلاح طلب هم هماهنگ با هم علیه طالبان و همکاری آنها بایران بسیج شده اند، البته به نظر میاد از قبل فکر همه چیز رو کردن و حسابی روی پسر احمد شاه مسعود هم حساب ویژه کردند
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      3 2
      خیلی خوبی
  • احمد IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    37 4
    به هژمونی بگین سیمان رو ارزون کنه
  • محمد IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    21 4
    کسی حال ما رو نمیفهمه! راست میگه چطور حال کسی رو بفهمیم که پول هنگفت بدون مالیات درمیاره و میره تو کانادا پادشاهی میکنه
  • رضا IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    66 42
    الان کجای حرف های رامبد جوان تصویر سازی بود؟ اینا همش حقیقت بود حقایقی ک شما به عنوان رسانه باید عنوان میکردین اما با کمال تعجب به انتقاد از ان پرداختید واقعا متاسفم برای شما
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      7 7
      کاملا با نظرت مخالفم
    • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      7 11
      امثال شما منتطرین یکی نادان تر از خودتون پیدا شه و حرف های رایگان بزنه و شمام بگید حقیقته
    • فرزان IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      4 4
      موافقم با نظرت
    • SE ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      9 4
      حقیقت گویی از نتیجه کار دولت فشلی که رامبد برای رای آوردنش تبلیغ کرده و 8 سال حامی آنها بوده و نون چاپلوسی اصحالات را خورده است و حالا طلبکار دیگران شده که خود نهایت بیشرمی و وقاحت و نامردیی است
  • سید IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    چه منافعی شمادارید که از انتقاد به طالبان ناراحت میشوید ؟!!،
    • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      27 62
      همون منافعی که شما دارین از انتقاد به یانکی‌های دشمن چهل و سه سالهٔ ایران میشوید، مفهوم شد؟؟!!
    • حمید IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      10 20
      جناب سید ، کسی از انتقاد به طالبان ناراحت نمی شود ، از دروغ پردازی عده ای در این زمینه ناراحت می شویم ، از تطهیر رژیم غربگرا و دست نشانده اشرف غنی که آشکارا علیه ایران دشمنی می کرد ناراحتیم.
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      41 43
      منافع ما صلح و آرامش منطقه هست که امریکا نمیخواد هیچ وقت ببینه!
    • DE ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      8 7
      اتفاقا سئوال ما از شما این است که شما چه منافع مشترکی با امریکا دارید که از انتقاد از طالبان دفاع میکنید. چطور تعداد بیشماری از افراد مخالف امریکا با چرخش ۱۸۰ درجه ای شدند نوکر امریکا و نام اصلاح طلب روی خود گذاشتند خب طالبان هم میتواند ۱۸۰ درجه چرخش کند و راه جدیدی را انتخاب کند که نوکر امریکا نباشد. طالبان بایستی در عمل اثبات کند که طالبان سابق نیست و داعشی های طالبان را تصفیه کرده است. فرصت لازم است.
    • محمد IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      35 23
      ما نگران ریخته شدن خون شیعیان بی گناه افغانستانی هستیم در پی این حرفهای غیرمسئولانه، در زمانی که طالبان قدرت را به دست گرفتند!
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      8 0
      محمد جان، با سکوت ما هم دوباره کار خودشون رو میکنن طرف رفت در زد خونه یه بنده خدا گفت برای 15 نفر غذا بپز. خانم اون خونه کمی عصبانی شد گفتن ندارم برای پونزده نفر غذا درست کنم با اسلحه کوبیدن به سرش و ضرب و شتمش کردن . که زند بدبخت به خاط ضربه فوت میکنه. خب این اسلامه ؟
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      7 2
      هدف اصلی آمریکا از خروج فوری و همچنین حمایت برخی نفوذی ها از حضور ایران در افغانستان و درگیر نمودن فاطمیون ، ایجاد جنگ شیعه و سنی می باشد . طالبان منفور است ولی از نظر عقیدتی داعش نیست و قصد ایجاد خلافت منطقه ای ندارد
    • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      5 4
      هر لحظه ممکنه، جوی علیه شیعیان افغانستان راه بیفتد. اون وقت یک عده بیرون گود نشستند و هی می گن لنگش کن. قدرت دست طالبان است، شیعیان افغانستان در موضع ضعف هستند. چرا نمی فهمید....
    • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      16 36
      طالبان قبلا دشمن بود الان دوست است. مثل عراق که اکنون کشور دوست و برادر ماست.
    • ناشناس IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      13 6
      سید جان ... طالبان تجارت مواد مخدر میکند و در آمد اصلی اش از مواد مخدر است !!!
    • علیرضا IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      2 0
      کسی ناراحت نشده ولی بنظر میاد اگر با صبر پیش بریم بهتر باشه
    • به ۱۲:۰۷ IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      2 0
      واقعیت کاملا بر عکس بود و اتفاقا به دلیل فتوای ملاعمر در تحریم کشت خشخاش بود که ماجرای برجهای دوقلو و 11 سپتامبر و حمله به افغانستان داد و بعد آمریکا تولید خشخاش و هرویین را به سه برابر قبل از زمان تحریم رساند و با هواپبماهای هرکولس خودش بار هرویین را به آمریکا و اروپا منتقل می کرد.
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      7 4
      ما هون قدر منفعت از اتحاد شیعه و سنی میبریم که شما کافرا از تفرقه شیعه و سنی میبرید؟ الکی هم اسم خودتو سید نگذار.
    • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      0 0
      چرا بی منطق حرف میزنی
    • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      7 1
      در جواب اون دوستانی که طرف طالبان میگیرند، کمی تفکر خوبه، آخه مگه میشه یه عده با موتور سیکلت و کلاشینکف، کشوری تسخیر کنند، غیر از اینه که قدرت بزرگ پشت اونای که شما متنفرید، اونم خود آمریکا و غربه.
    • صبا IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      0 0
      انتقاد فرق داره با کاری که شماها دارید انجام میدید.
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    37 55
    وقتی سلبریتی ها درباره مسائل سیاسی-اقتصادی یا اجتماعی اظهار نظر میکنن یاد این ضرب المثل می افتم : "خر چه داند قیمت نقل و نبات"
    • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      8 2
      خداییش اون موجود اگه ازت شکایت نکنه بخاطر این تشبیهت شانس آوردی!!! خخخخخخخخ
    • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      4 11
      به غیر از سیاست مدارها کس دیگری سیاست نمی فهمه
    • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      4 5
      اوضاع ایران صدبرابر بدتره هرکس انکار میکنه دروغگو
    • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      17 6
      11:30 نه پس سلبریتی های دیپلمه و شکم سیر سیاست و اقتصاد میدونن!!
    • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      4 0
      احسنت حرف دل مارو زدی
  • حسین IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    77 15
    چندساله پدرمردم دراومده هیچوقت حقوقمون با خرجمون نمیخونه از فردا خبر نداریم چی میشه گند زدید به مملکت رفت
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    7 6
    جعفریان،حسن آقامیری و....تمام جبهه ی اصلاحات ومنافقین وضدانقلاب فضای مجازی رامملواز فحاشی نسبت به ایران کرده اند به بهانه ی طالبان ستیزی،واقعا شرم آوراست
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      4 0
      عه حسن آقا میری مخالف سازش با طالبانه؟ او که کلیپ "داعشق" داد گفت داعش رو باهاش مذاکره کنید به راه راست هدایت کنید! الان نمیشه با طالبان همونکارور کرد؟ عجب! جالبه!
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    اتفاقا حرف رامبد جوان درسته شما نمی‌خواد ماست مالی کنی
    • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      6 7
      کلا سلبریتی از جمله این طرف غربگدا و آدم های اونوری ها هستن، باید قبول کنیم و با گرفتن مالیات تپل و اعمال محدودیت در مورد حرفهای مفتشون مثل همه جای دنیا از جمله آمریکا نشونشون بدی سلبریتی بودن بی عواقب هم نیست!!!!
    • NL ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      33 35
      این دوستدار مردم ایران چرا رفت کانادا بچه به دنیا آورد ؟ همه حرفهای او افعال معکوس هستند .
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      9 4
      اتفاقا جناب رامبد جوان و دوستانشون از تبلیغات چی های بانیان وضع موجود در سال های 92 و 96 بودند الان دست پیش گرفتند که پس نیفتند و به جای پاسخگویی طلبکار هم هستند
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      23 12
      شما به جای حمل بار واسه جوان, پاسخ بده
    • حجت IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      28 17
      از حقت گذشت می کنی رامبد بره بچشو کانادا بزاد به خودت مربوه اما غلط می کنید از حق ما استفاده می کنید
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      6 2
      تو اصلأ معنی ماست مالی رو میفهمی که یکچیزی براخودت میگی این اقا دوتابعیتی هست یعنی به موقع بار سفر بسته به سوی هم مسلکهایش. خندوانه محل کسب این اقاست ازهمین برنامه به همه جا رسیده
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      20 10
      اگه درسته، چرا در این مملکت مجری میشه و مالیات نمیده، لا اقل به ازادی چرت گویی و معافیت مالیاتش اشاره میکرد اگه انسانیت داشت
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      6 7
      حرفش کمی درسته ولی قصدش چطور؟!!!!
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    7 3
    یکی نیست به این بگه: تو که میری اون ور آب برای زایمان زنت پس راهتوگم کن و برو همونجا و اگه حرفی هم میخوای بزنی از همون جا بگو.
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    15 7
    از سیاست شما نسبت به طالبان من نا امید و خجالت زده ام
    • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      5 4
      من هم از این که یه نفری مثل تو که در بهترین حالت احمقه و نمیفهمه با ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی داره آب به آسیاب اسرائیل میریزه، و خودش رو مثلا ایرانی میدونه متاسفم
  • یاسر IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    16 9
    درود و احسنت به شما آقای رامبد جوان. متاسفانه در این مملکت هیچ کس تحمل شنیدن انتقاد رو نداره
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    25 12
    "بی‌تدبیری یک مرجع تقلید درباره "طالبان" چون مطابق میل شما نیست شده بی تدبیری. دوست عزیز باید در موقعیت باشی تا درک کنی. اون روی طالبان جونتون رو هم بزودی می بینیم.
    • AT ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      6 4
      برای اون روی طالبان هم برنامه هست شما نگران امریکا جونت باش!
    • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      6 5
      خب شما میگید ایران چیکار کنه؟ با طالبان بره تو افغانستان بجنگه؟ نماینده 40 50 درصد افغان ها؟ شوخی میکنی بگو که شوخی میکنی!
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      3 2
      راست میگی بی تدبیری نیست چون خیانته. اون به اصطلاح مرجع میخواد جنگ شیعه و سنی درست کنه.
    • پاسخ به 13:55 IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      0 2
      دوست عزیز . مگر طالبان را نمی شناختیم؟
  • علی IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    40 21
    لطفا منتشر کنین. من هیچ برنامه ای که آقای جوان در اون حضور داشته باشه نگاه نمیکتم به نظرم ظاهر و باطن ایشان یکی نیست و فقط پول...
    • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      17 9
      خداییش این مرت اینقدر لوسه که من از ابتدای ورودش به صحنهٔ فیلم و مسابقه و... در ایران اصلا نتونستم 5 دقیقه تحملش کنم، حالا میفهمم چرا!!!
  • محمد IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    15 27
    شما همدر مورد رامبد حرف و دیگر بازیگران حرف نزنید
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      6 5
      ما راجع به هرکی دلمون بخواد حرف می‌زنیم بخصوص راجع به این سلبریتی های!! مملکت خودمونه، به خاطرش جنگیدیم و اگه فکر کردین با چهارتا آدم لوس مثل این طرف میتونین ایران رو تبدیل به لیبی یا افغانستان کنین کور خوندین، برین جلو بوق بزنین!!!
    • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      3 0
      شماهایی که راجع به هرکی دلتون بخواد حرف می زنید
    • محمدپور IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      2 0
      شماها نباید هرچی دلتون میخوادبگید****
    • علی IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      1 2
      شماها که میخواهید هرچی دلناپاکتون میخواد بگین برین افغانستان
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    70 15
    حقیقت تلخ است . کشور ما هم برعکس تمام کشورهای دنیا مدیریت می شود/
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      8 33
      ساکت
    • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      7 1
      یک عده از صاحبان قدرت ریاکاران را دوست دارند و پروبال به آنها می دهند
    • اسماعیل IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      2 2
      ادب هم چیز خوبیه اگه داشته باشی
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      2 6
      حقیقت تلخ اینه که رامبد جوان پول ما رو خورده و رفته بچش رو خارج به دنیا آورده و طلبکار هم هست.
    • نفس کش IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      6 1
      نه خیر ، چرا از مسئولین پول خوار حمایت می کنید؟
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    20 2
    رامبد کانادایی این بار درست گفته ! واقعا مسئولین جز حرف زدن تو این چند سال و نه فقط همین یکسال چه کار کردند ، ما تو این مدت نه در هسته ای ، نه در موشک و فضا ، نه در اقتصاد مقاومتی ، نه در برابر کرونا هیچ پیشرفتی نداشتیم که پسرفت هم داسته ایم
    • ایرانی IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      8 9
      برادر انصاف داشته باش ،اگه موشک نداشتیم آمریکا ده بار به ما حمله میکرد
    • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
      2 2
      منم از رامبد پول پرست و چرت و پرت گو و دو رو بدم میاد ولی منصفانه بگم این بار حرفاش درسته متاسفانه هر کاری که رامبد در زندگیش کرده و همه ازش بدشون میاد رو قبلا سیاستمدارامون انجام دادند. به نظرم نباید به ایرانی این حرفا بر بخوره بلکه باید استفاده کنه و ایرادش را برطرف کنه تا مقتدر بمونه.
  • CA ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    4 6
    یک نکته ای که همه بایستی توجه کنند این هست که ایران جزیره نیست و دارای مرز با کشورهای بحران زده هست و اگر همین شرایط ثبات ایران هست بخاطر نظام و سیستم قدرتمندش هست. حجم اقتصاد اروپا رو با حجم اقتصاد ایران مقایسه کنید و بعد ببینید پارکینگ پول در اروپا چه مشکلاتی برای تمامی کشورها بوجود آورد حال ایران که در مرکز اپی سنتر این لرزه مالی بین المللی بود البته با انواع چاشنی تحریم و حملات مختلف تا حد نظامی شدن پیش رفت. موضوع اینجاست که در این شرایط سه قوه خط ولایت در هماهنگی باهم ایران را به سوی ساحل نجات خواهند برد. هر چند از آقای رامبد جوان انتظار بیشتری میرود و یک فردی با این سطح از تماس با مردم نیاز دارد که یک مشاور و تحلیلگر مسایل بخصوص سیاسی اجتماعی داشته باشد تا به درک لازم جهت اظهار نظر در بعضی از مسائل مهم کشور و امور بین‌الملل برسد.و اظهارات فعلی وی از سر ناپختگی بود
  • محمد IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    4 4
    موضعگیری سیدحسن مصطفوی و سایت جماران و ابطحی و... نشان میدهد که از عقلانیت برخوردار نبوده و همه چیز را از زوایه منافع آمریکا می بینند
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    31 3
    جناب مشرق نیوز انتظار داری طالبان خودش اعتراف کنه که مدرسه سیدالشهدا رو منفجرکرده و دهها دانش آموز بی گناه رو به خاک و خون کشیده
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      4 2
      سوال اینجاست که وقتی خودشون گردن نگرفتن شما از کجا فهمیدید کار اونا بوده؟ اگر با پرچم تشیع با طالبان مخالفی بدون که مولای ما شیعیان گفتند قضاوت بر مبنای حدس و گمان عین بی عدالتی است"
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      6 4
      اتفاقا طالبان خیلی سریع و خیلی شدید اون حمله رو محکوم کرد. اون حمله کار دولت اشرف غنی بود تا اونو بندازه گردن طالبان. آخه طالبان که تو موضع برد و قدرته چرا باید همچین کاری بکنه؟ اگه هم میخواست شیعه ها را بکشه که الآن باید سلاخی راه مینداخت.
    • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      3 3
      در پاسخ ۱۴:1۵ عرض کنم نظر شما شبیه همون تئوری که میگه انجمن جهانی صهیونیزم با هیتلر تبانی کرد که یهودیان رو قتل و عام کنه که تا دلیل تشکیل رژیم صهیونیستی توجیه گردد و یهودیان به سرزمین موعود برگردند
  • عبدا... IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    9 5
    مثبتات دیگر یعنی چه؟!
    • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      0 4
      این کلمه را از معصومه ابتکار استقراض کرده! امضای نویسنده ایست که یک تنه در مقابل اصلاح طلبان بی خاصیت موصع میگیرد!حالا هر موضوعی که میخواهد باشد! قلمی که از فرط تکرار کسالت آور شده و از کمترین عمق لازم برخوردار نیست! منتشر که نمیشود اما خودش توحه کند کافیست.( کم گوی و گزیده گوی چون در ....*
  • ایرانی IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    15 1
    ارزانترین نان و مالیات.هر قرص نان چقدر برای هر ایرانی محاسبه میشه.قیمت در نونوایی رو حساب نکن عزیز یارانه پنهانی که از جیب مردم به نور چشمی ها میدید رو هم باید حساب کنی.
  • ربذه IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    13 13
    بله مشکل داریم اما دون شان ماست که امثال رامبد جوان برای مان نسخه بتویسند.اینها بهتر است فکری برای فضای خصوصی و خانوادگی سیاه و بهم ریخته خودشان کنند.ما خودمان بلدیم مسئولین کشورمان را به مسیر درست برگردانیم.
  • ن س IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    15 1
    این واقعیتهای موجود است البته قسمتی چشمها را باید باز کرد بهتر دید فرصت کم است
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    20 2
    حرف های شما هم مثل همون مجری بود که گفت اگه نمی خواید از ایران برین
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      6 8
      دقیقا شما باید از ایران برید. همونطور که اون افغانای بی دین از افغانستان رفتند. تازه شما برعکس اوونا که مشکل ندارین چون دو تابعیتی هستین.
    • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      4 6
      حرف اون مجری نیست حرف خیلی هاست. راست گفته نمیخواین بفرمایید برید هر جا دوست دارید
    • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      2 0
      عجب
  • بنده خدا IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    4 1
    رامبد جوان حکایت اون یارو رو داره که گفت اگر فرش نجس شد باید اون قسمتو پاره کرد ولی به زنش میگه اینو واسه مردم گفتم.اون همه ایران ایران وطن وطن میکنه اونوقت ... اون همه دم از حمایت کالای ایرانی میزنه ولی... اون همه سپاس سپاس و زبان اصیل فارسی میگه ولی... تو برو خودتو بساز
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    29 9
    من نمی دانم که هدف عده ای از تطهیر طالبان چی هست. اخه اینقدر نمی فهمید که عربستان با شما هم مرز شده است؟؟؟
    • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      4 6
      تو یه لحظه سرت رو از اون گوشی و اینستا و توییتر بیصاب دربیار دوتا کتاب بخون تاریخ بخون حرف دوتا کارشناس رو گوش بده تا بفهمی طالبان کی هست مکتب فکریش چیه فرقش با داعش چیه با القاعده چیه حنفی ها اصولا چه مذهبی هستن پشتون ها چه قومی هست! یه خورده به جای گوشی نگاه کردن فقط فکر کن فکر!! تا واقعیت دستت بیاد. اصلا وهابیت با حنفیت زمین تا آسمون فرق داره بله میتونن با کار کردن رو طالبان ازشون عضو گیری کنن ولی کلا فرق دارن
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      2 3
      عربستان خودش ضد طالبانه و گرنه الان افغان اینترنشنال رو علیه طالبان نمیساخت. دقیقا چون طالبان با شیعیان کاری نداره ، عربستان داره میسوزه.
  • محسن IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    41 7
    چرا باید ساکت باشد چرا باید خفه خون گرفت و اوضاع را خوب جلوه داد در صورتی که از درون داریم میسوزیم این روند تا کی ؟ آیا تمامی دارد ؟!!!!!!
    • ترابیان IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      4 6
      همین سلبریتی ها میل رامبد جوان باعث روی کار آمدن دولت نیرنگ و فریب افساد طلبان ویرانگر جاسوس پرور شدند
    • مبینی IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      4 4
      تا وقتی که ملت بیخودی بازیگرا رو گنده نکنن. تا وقتی خود ماها تغییر کنیم
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      1 3
      رامبد جوان مگه ملاکه اون کیه بخواد حرفش ملاک باشه
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    30 8
    ۱۵ روزه در مورد تورم حرفی نمی زنید.
    • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      9 19
      ستون توقع نداری که رییسی دو هفته ای گند هشت ساله رو جمع کنه که؟
    • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      6 1
      فعلا که گند حسن روحانی داره ادامه پیدا می کنه.تا چند روز دیگه دلار می رسه ۳۰ هزار تومان.آنوقت مردم عزیز ایران می مانند و فشار مضاعف.لطفا شعار نده.
  • حسین IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    31 4
    فقط هر کی تعریف کنه خوبه؟
  • ساسان IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 4
    متاسفانه آقای جوان واکثر سلبریتی های مانگاه به غرب دارند وعمدا وگاهی سهوا دنباله رو غربیها هستند،بنده به سلبریتیها میگم که در نظر داشته باشید غرب درکابل با طرفدارانش وآنهائی که برایش نوکری میکردن چکار کردآیا آنهاسلبریتیهای ساخته او نبودن که باآن خاری ازسگهایشان کمتر ارزش برایشان قائل شدن
  • محمد US ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    7 9
    دوست عزیز شما درست می گی و رامبد جوان یک خائن هستش منم می گم هر ایرانی که ناراضی هستش از مملکت بره ما الان وضعمون خوبه رتبه یک کرونا تو جهانیم رتبه یکه خروج مغزها هستیم
    • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      4 5
      خدا وکیلی یه لطفی به ما بکنین و شما مغزها فرار کنید. همون طور که همقطاراتون از کابل فرار کردن.. الحمدلله هم که تو غرب واسه شما مغزها فرش قرمز پهن کردن.
    • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      1 2
      تومشرق این حرفها رونزن
  • PL ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    24 8
    مغرب نیوز هزار چهره
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    18 9
    میخوام این نویسنده انقدر مزخرف ننویسه
    • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      5 1
      جواب استدلالهای مشرق رو بدی راحت تر نیستی؟!
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    27 11
    خاک بر سرتون با این تیترهای مزخرف
  • مهدی IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    21 6
    ایران فعلا داره از طالبان حمایت میکنه،ولی بنظرم بعدا نظرش بر میگرده
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      3 11
      صحبت کدام مسئول شما را به این نتیجه غلط رسونده؟
    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      4 6
      بایدم از مسلمانا طالبان حمایت بکنه. نکنه انتظار داشتی ایران از دولت کافر و دست نشانده اشرف غنی حمایت کنه؟
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    15 2
    باز داری چرت می نویسی و فکر می کنی با اینامی تونی مردم رو فریب دهی می دونم شجاعت چاپ نداری ولی می نویسم تا متوجه شوی احمق خودتی
  • ناشناس IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    20 4
    با چه استدلالی ما قدرت برتریم؟؟؟ ارزش پول ملی؟؟ رفاه اقتصادی مردم؟؟ کنترل همه گیری کرونا؟؟ سیستم بهداشت و درمان قوی؟؟؟ آمار بیکاری پایین؟؟ رشد اقتصادی؟؟ ارزش پاسپورت؟؟
  • magid IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    12 12
    با سلام ایران توانمندی ها و مثبتات بزرگی در بحث اقتصادی دارد
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    12 3
    هیچ گاه اینقدر از نظریات احمقانه ای بر نیفروختم چرا طالبان را اینقدر تقدیس میکنید بعد هم هرکس از طالبان انتقاد کند برچسب اصلاح طلبی میزنید
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      2 6
      همین قدر که اصلاح طلبان را به هذیان گویی و تهمت زدن انداخته اند و برای فهمیدن ارزش قهرمانان طالب کافیست.
    • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      1 3
      هر کسی که در حال حاضر که طالبان با شیعیان مشکلی ندارد ، بر آتش تفرقه بدمد سرباز اسرائیل و خونش مباح است.
  • خورسندی IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    9 6
    چون همه زوجها در حال طلاقند
  • هههه US ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    9 5
    الان از فردا اخراجش میکنن
  • فرزاد IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    20 10
    هر چه گفته حقیقت بوده ،بین حرف و‌عمل مسئولین ما هزاران کیلومتر فاصله هست
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    3 2
    رامبد جوان هم از اخور می خورد وهم از طبره .
  • اسماعیل IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    10 13
    رامبد ساکت شو
    • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      1 1
      ساکت شدن یعنی اینکه تو این مملکت به ریشمون بخندید.
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    15 5
    گذشت زمان ماهیت طالبان را مشخص می‌کند هنوز زود است اظهارنظر کردن درباره سیاست وماهیت طالبان
    • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      4 2
      امیدوارم وقتی ماهییتشون معلوم شد دیر نباشه
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    25 6
    کسی که این مطلب نوشته تو ایران زندگی میکنه ؟ ماله کشی هم حدی داره
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    5 2
    خداییش دیگه با این کاراتون حالمون به هم میخوره
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      4 0
      دل به دل راه داره
  • زهرا IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    8 15
    شما یکی دیگه حرف نزن شکم سیر زیاده خواه از سیری شکمت ورم کرده درد مردمو نمیدونی چرا بیخود هیزم تو آتیش دشمن میندازی
  • علی IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    10 8
    همیشه همینطور بوده، اونایی که بیشترین بهره‌رو بردن بیشترین نق‌رو زده و میزنن!!!
  • حسین IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    5 7
    چرا سیاه نمایی
  • مجید IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    13 16
    اقای جوان ازکجامیدونی که ایران خیریه باز کرده که حرف میزنی توکه اون ور اب خرج میکنی تو ایران پول در میاری. پس اگه ایران برات زندان هست برو کانادا زندگی بکن مثل خیلی از مردم وطن پرست کشورت.
  • میر IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    5 1
    کاری به اینکه رامبد چ گفته ندارم. ایا میدونید ما پنجمین کشور دارای منابع طبیعی هستیم. چرا نمیگید همه شاخص های زندگی تو ایران از پاینترین رتبه ها هست . فقط میگ نونمون ارزونه و بنزین .
  • محمد IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    4 5
    نظر من اصلاح همه مخالفین فاسد هست.
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    4 0
    ایکاش شما هم مثل ما مردمان عادی زندگی میکردید
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    3 4
    اگر بگوییم F=ma یا بگوییم E=mc^2 از آمریکا یا انگلیس کپی برداری کرده ایم؟ خیر اینها حقایق جهان هستی هستند!
    • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      3 3
      یکی از حقایق جهانی هم اینه که خائنایی مثل تو باید محاکمه بشن.
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    7 2
    اظهار نظرتون طوطی وار است .هم اقتصاد خراب وتزلزل در کشور ما بر کسی پوشیده نیست هم جنایتهای طالبان برای کل جهان.
    • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      2 2
      منظورت از کل جهان آمریکاست دیگه بله؟ شما کلا عادت دارین بدون مدرک حمله کنین و آخرش هم مفتضح بشین. درست مثل این بیست سال که به اسم مبارزه با تروریسم مردم افغانستان رو تیکه تیکه کردید و آخرش مجبور شدید دمتون رو بگذارید رو کولتون و برید.
  • CA ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    3 1
    زمان انتخابات آمریکا تمام سلبریتی ها علیه ترامپ موضع سنگین گرفتن ، ضمنا هیچ سلبریتی ایرانی به حکومت وامدار نیست، این یادتون باشه
  • مازیار IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    7 2
    این حرفا چیه؟ شما فکر کردید با چهارتا مقاله مسخره میتونید ذهن مردم رو عوض کنید؟
  • یاسر IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    5 0
    حالا که شما دارید بر مبنای آمار میگید که ما از سیرترین کشور های جهانیم و ضریب جینی ما از آمریکا بالاتره و فقر مطلق ما از بریتانیا کمتره پس اجازه بدید من هم به استناد همون آمار بگم خط فقر در ایران ۱۰ میلیونه دولت بیاد یارانه حامل های انرژی و نان رو برداره ولی در عوض شغل ایجاد کنه و مسکن بده به مردم وقتی طرف ماشین نداره که سوار بشه سوخت ارزان بخوره تو سرشون که اتفاقا دارن با این کار اسباب قاچاق خودشون رو فراهم میکنن
  • احمد افشین IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    10 1
    با سلام متاسفانه همیشه مسولین ما از ارزانی ارزاق و مایحتاج عمومی نسبت به کشورها ی دیگر ،بخصوص کشورهای همجوار میگویند ولی هیچ موقع به قدرت خرید مردم اشاره ای نمی کنند
  • اسداله IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    16 2
    چرا تا هر کسی حرف می زنه می چسبونید به آمریکا و انگلیس . بابا طرف ایرانیه کشورش رو هم دوست داره چرا باید بره خارج ؟
    • مصطفی IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      5 1
      منطق جماعت حمله ور شدن به حرف های منطقه .اگه همین مسیر را در سیاست مملکت ادامه بدیم نتیجه ای جز نابودی در انتظارمون نیست...
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      1 3
      عزیزم اگه ایشون ایرانی بود و به ایرانی بودنش افتخار میکرد که نیاید تابعیت یه کشور دیگه رو میگرفت و بچه ش رو اونجا به دنیا می آورد.
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    6 6
    سلام فکر کردید باعث و بانی وضع موجود کیست آقای جوانی که هر روز بخاطر مردم ایران همه را از جایشان بلند میکردی موقع زاییدن خانم محترمتان کجا بودید آقای حرف و عمل شبیه به هم! یاد مریم سما افتادم متاسفانه از این همه دورویی
  • سعید IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    18 3
    ما در جهان اول هستیم در نانو در ...اما یک روز مرغ نداریم یک روز ماست ندارامیم و میگن حرف نزنید چون دشمن شاد میشه
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 2
    منظور ازبخش مرجع تقلید را متوجه ننشدم
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    14 2
    مشرق میخواد بگه مرجع همه خود مشرقه . هر چه هم کامنت نویسا انجام بدن، عین صراط مستقیمه. واقعا فاتحه روزنامه نگاری رو باید خوند
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    6 21
    رامبده دیگه. مثل استخوان در گلو
  • حسین IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    11 5
    والا رامبد جوان داره عین واقعیت رو میگه.
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 1
    و همچنان این ضد ایرانی در صدا و سیمای این کشور که به قولش" هیچ برگ برنده ای روی میز نذاشته"، دارد پول پارو میکند و خیانت میکند!؛ یا به قولی آش مارو میخورد و حلیم دشمنان مارو هم میزند!. رامبد چوپان!!!.
  • آقای x IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 4
    شما فقط چش دیدن حرف مردم رو ندادین ، فعلا در قضیه طالبان خودتون رو بی طرف نشون بدین تو جواب دادن ب نظرات بی نهایت بی ادب و وقیح هستین
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      2 2
      تو 92 و 96 دیدیم که چه گندی به کشور خورد. ما هم بیطرف نیستیم. طرف اسلامیم.
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    5 1
    معلومه نگارنده وضع مالی خوبی داره. من کاری به حرف آقای جوان ندارم ولی اینکه میگه سوخت ارزان و نان ارزان و.... کمی به در آمدها هم نظری بیانداز.
  • رهگذر DE ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    4 4
    گرچه توهین کار درستی نیست اما هر چه گشتم واژه و یا جمله ای که شخصیت طالبان را به تصویر بکشد و خالی از توهین باشد نیافتم.
    • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      2 3
      من نمیوتنم جمله ای در وصف حال شما سربازای اسرائیلی بگم و توش توهین نباشه.
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    5 3
    طالبان میگه زن ها دانشگاه نروند پس چطور معلم برای مدارس دخترانه و پزشک زنان میخوان کادرسازی کنن!؟ چرت و پرت
  • علی IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    4 1
    اولا زندگی تو ایران و با امریکا مقایسه نکن-دوما امریکا و انگلیس بد هستند که همه اقازاده ها از بالا به پایین از چپ و راست همشون اونجا هستند -حالا به بهانه های مختلف درس و....-سوما حرف راست و اگه از طرف شیطان یا دشمنت باشه قبول کن
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    6 5
    اسلام گفته زنها باید با ساپورت و مانتو جلو باز خود نمایی کنند؟
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      2 1
      لابد اسلام گفته
    • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      0 0
      اسلام ما که نگفته،لابد اسلام شما که از این چیزا میپوشی گفته.
  • A IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    9 3
    نظر رامبد جوان واقعیت داره مسئولین بیفکر هستن اصلا کسی سرجای خودش نیست، یعنی بگم دکتر پایین دست دیپلم بالا دسته
  • سلام US ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 1
    آمریکا و غرب با وجود چنین بلندگوهایی دیگرچه نیاز به شبکه های دیگه دارند . اگه می خواهی مملکتی رو خراب کنید ایجاد یأس و ناامیدی رواج بده و نقاط ضعف رو بزرگ کن و نقاط قوت رو کوچک
  • ابراهیم IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 2
    درباره رامبد جوان ایشون هم احوالاتشون بر مردم آشکار شده که آدم دورویی هستند
  • حسين DE ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    3 11
    آقاى رامبد جوان،تو كه براى تولد فرزندت كانادا را انتخاب كردى،لطفاً برو همونجا هم زندگى كن،برنامه بساز،انتقاد كن،آروغ روشنفكرى هم بزن.
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      2 4
      دقیییقااا
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    10 1
    شمایی که می‌فرمایید نان ، سوخت ، مالیات اونور از اینور گرانتره ، خوابی یا بیدار، ما تولید کننده سوخت هستیم بعد انتظار داری از اونی که نداره گرانتر بخریم چرا نمیگی ماشین اونور 50هزار دلاری اینور تا بخری میشه 150هزار
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    10 1
    چون در مورد هژموني ايران در منطقه نوشتيد، عرض كنم كه شوروي با هژموني صدها برابري ايران بدليل بيكفايتي اقتصادي و همين ريخت و پاش ها براي بسط هژموني نابود شد.
    • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      2 2
      شوروی به دلیل روی کار امون الاح طلبا متلاشی شد. ولی شما مزدوران بی جیره و مواجب که نمیخواین حقیقت رو بهمین.
  • میرزا IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 1
    سلام چرا بعضی همیشه بطور اتفاقی!!! مانند یانکی ها تحلیل می کنند.طالبان واقعیت محتوم افغاتستان است . دوست گرمابه نیست اما دشمن رام نشدنی نیز نیست.
  • حامد RO ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    4 4
    نود و نه و نیم درصد سلبریتی های انگل های جامعه هستند که در دوران مدرسه از مدرسه فراری بودند و بی سواد ترین اقشار جامعه هستند که به لطف شهرت در سینما و صدا و سیما میلیاردر شده و با ماشین و زندگی و خانه و تیپ و لباس فخر فروشی می کنند.
  • كريم IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 5
    چرا بايد مسئلين اجازه بدهند كه يك دلقك برنامه ها بيايد و نظريه پرداز مسائل كشور ما بشود. ما اين همه صاحب نظرهاي دست اول و خوب و آگاه داريم و نيازي نيست كه يك دلقك بيايد و در كارهاي مملكت ما فضولي كند.
  • مها IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    6 0
    درود یه نکته اکثر کامنت ها را بخوانی می بینی ملت دلخوشی ندارند
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 2
    این جماعت که اول هفته ازدواج میکنند اخر هفته طلاق میدن از روی شکم سیری نیست ایا اینها حق دارن درمورد مملکتی که به اونها این همه امکانات داده حرف مفت بزن ایا امسال جوانها اگر در کشور غربی بودند برای بازیگری با این قیافه های کج وکله تایید میشدند بزارید اینها برن غرب را تجربه کنند وبا شرمساری برگرند
  • مهدی IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    4 5
    خطاب به آقای رامبد جوان : کمی صبر کن تا تفاوت مدیریت بین لیبرال های غرب پرست با انقلابیون میهن پرست را ببینید و خطاب به مرجع تقلید بی تدبیر : در زمین دشمن بازی نکیند و موجب ایجاد یک خونریزی و جنگ داخلی که شعاع آن به کل منطقه خواهد کشید نشوید
    • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      4 4
      در برابر گستاخی سفیر روسیه به ایران،مدیرانتون رو دیدیم..
    • مصطفی IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      4 2
      خخخخخخ(معلومه که حال خیلی خرابه)
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      3 5
      آلبانی نشین نمیحوا به خاطر گستاخی سفیر روسیه ناراحت باشی برو به رجوی سلام برسون
    • FR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
      2 0
      شما شعاربده
  • am IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    7 0
    ما ایرانی ها عادت کردیم از واقعیت فرار کنیم. خدا شاهده منم از ایشون خوشم نمیاد
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 1
    آخه ای انسانهای شریف چرا هر کس حق را ب.گوید باید شماتت شود؟گفتن حق امر ب معروف ونهی از منکراست که حضرت امام حسین بخاطرش شهید شد واقعا اگر کسی حقیقت را پنهان کند انشاالله مشمول نفرین امام حسین شود.
  • فرشاد IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    6 2
    اره همه تقاضای زندگی توی ایران رو دارند متاسفانه قابل اصلاح نیستید
    • قنبر IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
      1 0
      دیدتو عوض کن واقعا... توی همه کشورها مشکلات وجود داره. هیچ جایی پیدا نمیکنی بی مشکل باشه
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 3
    تاریخ ایران فراموش نمی کند که شما دربرابر فارسی زبانان افغانستان از دشمنان زبان فارسی حمایت کردید.
    • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      2 1
      دشمن زبان فارسی خود اشرف غنی پشتو بود که زورش میومد تو کلمه فارسی حرفف بزنه ولی اکثر طالبانی ها خودشون فارسی بلدن. در ضمن اسلام مهمه یا زبان؟
    • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      0 2
      عزیزم بلند شو برو سر خونه زندگیت تو افغانستان با زبون خوش
    • IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
      1 0
      پاشو بابا خدا شفات بده
  • محمد IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 1
    باسلام یک عده مانندگربه هستندهرچه حوبی کنی بازچنگ میزندوحال امثال به اصطلاح هنرمندان اکثراچتین هستند بایددمشان راقیچی کرد
  • رضا IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    3 9
    رامبد مزدور رژیمه
  • US ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 3
    میشه توضیح بدین اینهمه دروغ و مدیریت بد و اعتراض به اونا اونهم در فضای مجازی چه ربطی به امنیت داره؟
  • سید محسن 19 ساله IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    3 1
    جالبه که اینا در زمان روحانی زبان در کام گرفته بودن و سکوت بودند کلا. البته دولت بنفش حاصل و تحمیل خودشون به مردم بود. الان دوباره زبون در آوردن
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    6 0
    وضعیت فعلی کشور به هیچ وجه شایسته ی این مردم نیست.برای مستضعفان انقلاب کردیم.مستضعفانی که الان دارند له میشند
  • حسين DE ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 5
    دشمنان ما در سراسر دنيا بدانند و يا ميدانند كه ايران انقلابى هميشه در شرايط سخت و بحرانى از دوستان و ياران خود حمايت كرده و خواهد كرد ما دوستان خود را تنها نخواهيم گذاشت اين را همه دنيا ميدانند
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    3 7
    پولشو اینجا میگیره خرجش رو کانادا. اعتراض هم داره
  • مهدی IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    6 3
    والا اگه رامبد حرفی زده از سیری خودش نیست اونم انسانه مشکلات مردم و رنجشونو میبینه قرار نیست چون که داره و درامدش بالاست نباید طرف مردم و بگیره چون زندگی مردم و تو کشورهای دیگه دیده و میبینه صداش در میاد اونم از جنس خود ماست
  • GE ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 2
    شرم آور است
  • 1450869920 IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 3
    واقعا متاسفم ...
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 2
    اگه رامبد این حرفها رو در زمان دولت قبل زده، همه کسانی که الان اومدن بر علیهش مطلب میذارن، میومدن بارک الله رامبد و ایول رامبد و.... میگفتن
    • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      4 1
      و به جاش شماها جای ما رو پر میکردین و بهش فحاشی میکردین.
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    7 1
    تو داری نان و سوخت ارزان را با اروپا مقایسه میکنی مرد حسابی خوب اگه راست میگی حقوق کارگران را هم مقایسه کن
    • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      3 4
      مالیات رو هم مقایسه کن تا بفهمی چرا جلیقه زردهای فرانسه از زور گشنگی ریختن بیرون!
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    8 3
    چرا مشرق دیگه از گرونی هر روزه لبنیات و میوه و گوشت و برنج و...... چیزی نمیگه؟؟
    • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      3 4
      مرد یه تیکه انتظار داری رئیسی دو هفته ای گند روحانی رو جمع کنه ؟؟؟؟ هر وقت دولت تشکیل شد بعد بیاحرف بزن
  • حق DE ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    4 0
    دوستی گفته بود این درسته جوان و سلبریتی ها در کشور مالیات نمیدن... خوب اگر چنین باشد این از ضعف مسئولین است نه آنها چرا که تو این کشور هرکی زور زیادی داره سهم بیشتری از بیت المال میبره...
  • محمد IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    4 1
    چقد خوب میشد ایران و امنیت و قیمت نان و مالیات رو با آمریکا و دیگر کشور ها مقایسه نمیکردین. مالیاتی که کشور اروپایی صرف رفاه و زیبایی کشورش میکنه تو ایران خرج اختلاس و دزدی میشه. پس گرز رستم نکنین مالیات کمتون رو. هرچند همون مالیات کم برای مردمی که درآمدی ندارند هم بسیاره
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 1
    به جای دو هفته در ۴ سال نزدیک دویست هفته فرصت داره ببینیم چه گلی به سرمون می زنند
  • طالبان طالبند IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 2
    شما رو بخدا با تدبیر عمل کنید. طالبان ابزارهای تروریستی در دست سعودی ها هستند. ذوق زده نشوید این اتفاق روی کار آمدن آنها بسی نا میمون است!
  • محمدایوب IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 2
    مشکل ما آقای رامبد جوان نیست زیرا وقتی کسی شکمش سیر وپول مفت میگیرد حرف مفت هم میزند.
  • طالبان طالبند IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 3
    شما رو بخدا با تدبیر عمل کنید. طالبان ابزارهای تروریستی در دست سعودی ها هستند. ذوق زده نشوید این اتفاق روی کار آمدن آنها بسی نا میمون است!
    • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      1 4
      تروریست تو هستی و اربابت آمریکا که بیست سال افغانستان رو به خاک و خون کشید. و بله طالبان نامیمون است چون شما هستید که برای اسرائیل پشتک میزنید.
  • کاوه آهنگر IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 11
    من خودم شخصا از رامبد جوان اصلا و ابدا خوشم نیامده
  • خخخ IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 2
    معلومه من حال اونایی که بچه شون رو کانادا به دنیا میارن نمی فهمم.
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 1
    حال انسان از مواضع شما ها بهم می خوره
  • سید ضیا IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    3 1
    من با رامبد جوان و امثال اون کاری ندارم ما نباید بگیم چه کسی حرف میزنه مهم این هست که چه چیزی بیان میکنه و تا چه حدی واقعیت داره خوبه که همیشه واقع گرا باشیم
  • علی IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 2
    طالبان اینتر نت رو در افغانستان تعطیل کرد
    • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      3 3
      خیلی خوبه دمشون گرم.
  • US ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 1
    حقیقت را بگو هرچند تلخ وناگوار است
  • محمدایوب IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 1
    استاد زید آبادی ناراحت نباشید پول به اندازه کافی برای دزدی اصلاح طلبان. چون برادر رییس جمهور. برادر معاون اول. دختر داماد عروس پسر وزرایش. تاجگردون. نجومی بگیران ورانت خواران. آقازاده های حرام خوار. سهمتان محفوظ است.
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    8 3
    واقعاً که حال انسان از مواضع وقیحانه شما مشرقی ها بهم میخوره
    • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      3 5
      حال "آدم" ها هم از شما نوکران آمریکا و اسرائیل به هم میخوره.
  • میر IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    6 2
    چرا نظرهای مخالف که فرستادمو نمیزاری .... با مغز زنگ زده
  • محمدایوب IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    3 1
    محضر استاد زید آبادی که فرموده بودید اگر چوب خشک جای روحانی گذاشته بودند بهتر کار میکرد. پس. بنزین به لبنان به هر قیمت بدهند. به اندازه یک میلینیوم خسارت دولت مورد حمایت اصلاح طلبان زد. وهزینه نابودی صنعت هسته ای در قبال برجام هیچ فرزند مرده به دنیا آمده روحانی نیست پس لطف فرمایید عذر خواهی نمی کنید ساکت شوید علی برکت الله
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 0
    سایت جماران یک تنه جای همه رسانه های معاند را گرفته است ،سیدحسن مصطفوی منازل مصادره ای را رها کنید
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 1
    سلبریتی جماعت از دلخوشی حرف زیاد میزنن
  • I7438K IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 2
    حقیقت تلخ است به قول معرف جانا بگو که سخن از زبان ما میگویی
  • علی IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    3 2
    آینه چون نقش تو بنمود راست خودشکن آیینه شکستن خطاست
  • سالار IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 0
    آره،تو خوبی!!!!!
  • خر IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 0
    جالب بود همه چیز را به نفع مرجع فکریش تمام کرد.
  • ایرانی IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 1
    حقایق واضحتر از اینهایی هست که کسی بخواد سیاه نمایی کنه
  • سید محسن 19 ساله IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 3
    من موندم کی به این رامبد و ....اجازه داده خودشون رو برتر بدونن و اظهار نظر کنن. یکی نیس بگه تو که پول پارو میکنی کانادا خرج میکنی برو اونجا این حرفها را نشخوار کن
  • ساسان IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 2
    سلام ، حرفهای آقای بهسودی درسته ،
  • فرزاد IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    3 0
    در کشورهای دیگه مالیات میگیرند همان مالیات رو اختلاس نمیکنن صرف رفاه مردم میکنن
  • پیام IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 14
    رامبد ساکت باش و به کارهات فکر کن
  • ایرانی IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    9 3
    بابا چرا متوجه نبستید همه چی گرونتر شده ولی صدا از کسی درنمیاد چسبیدید به رامبد جوان
  • mj IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 3
    کشتار دیپلماتهای ایرانی در افغانستان توسط طالبان را یادشون رفته که بگن
    • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      2 2
      اگه کشتر دیپلماتها کار طالبان بود چرا این کارو تو هرات و کابل انجام ندادن؟ چرا الآن دوباره این کارو انجام نمیدن؟ کشتار کار شما مزدورای آمریکا بود نه طالبان؟
  • رستم ولیزاده IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 1
    برو ... با این حرفات
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    3 1
    رامبد تا حدودی درست میگه ولی باید بدونه با حمایت امثال او دولت تدبیر سر کار اومد و همه رو ب محنت انداخت
  • علی IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 2
    رامبد و غیره هیچ کدوم از هنرمند های اثر ما واقعا هنرمند واقعی نیستن... با پول من و شما معرف شدن البته چون واقعا مسئول نداریم که این هنرمند واقعی گزینش کنیم ما هزاران رونالدو و لیون مسی داریم ولی طرفی که هیچ وقت معنی ندارم درک نکرد از نظر من همه چیز باید درست بشه... از همون خبرنگار که خبرهای که خودش دوس دار میگه و بازیگر... اگه خوب باشه میگه خوبه بد باشه میگه بده
  • ایراااااااااااااانی متأسف IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 1
    اینکه شما می‌گویید مثل رسانه‌های خارجی سیاه‌نمایی نکنید درسته، اینکه یکسری چیزها مثل سوخت و نان ارزان داریم درسته ولی....... چه کسی می‌تونه منکر این وضع اسفبار کرونا بشه؟
  • جوادی IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 10
    رامبد ساکت
  • مشرف RO ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 1
    شکسته نفسی نکن
  • دکتر افسانه یوسفی FR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    3 1
    سلام از رامبد و کلا اصلاح طلب جماعت بیش از این انتظاری نیست. همیشه در حال آب به آسیاب دشمن ریخنن
  • یک استقلالی IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    4 0
    دیروز میگفتند نه غزه نه لبنان امروز میگن جان فدای افغانستان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • SE ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      4 0
      گل گفتی..
  • تیمور IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    4 1
    کسی که تفرقه ایجاد کنه بین شیعه و سنی، قطعا خیانتکار به اسلامه
  • فرهاد IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    5 1
    تا کی بازیگرا این همه پر رو باقی بمونن که توی همه ی مسائل دخالت کنن... اه
  • ایرانی IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    5 3
    اولا اون مرجع تقلید که میگید داخل افغانستان هست وشرایط رو بصورت ملموس واز نزدیک میبیند نه از هزار کیلومتر اون طرف تر ثانیا هنوز چند روز بیشتر از سالگرد شهدای دیپلمات ما در مزار شریف نگذشته .هنوز شهدای بچه های فاطمیون در سوریه برنگشته که توسط برادر های همین طالبان به شهادت رسیده اند.
    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      2 3
      درست مثل منابع خبری آمد نیوز که داخل ایران بودند وبشدت راستگو بودند! بس کنید این همه بی انصافی.
    • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      4 4
      سلام آلبانیایی فعال. از جمله اولت دروغت زد بیرون. طالبان برعکس شما نامردا اون قدر مرد هست که مسئولیت کارهاش رو به عهده بگیره. اگه مزار شریف کار طالبان بود که با افتخار اعلام میکرد یا الآن دوباره کنسولگری ایران رو به خاک و خون میکشید. طالبان اگه تو مزار شریف این کارو کرده بود چرا همین کار رو تو هرات و کابل نکرد؟ چرا باید وقتی نیروهاش تو شرق افغانستان درگیرن خودشو با ایرانی درگیر کنه که تو مرز های غربیش هست؟
  • زارعان US ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    6 6
    شما هم طالبانی هستید. خوب حرف حق زده.مرجع اونهاست بهتر از احوالات اونا با خبره...تو را سنه نه
    • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      2 0
      بله مرجع " اونهاست " فقط " اونها " افغانیها نیستن ، "اونها" اسرائیلی ها هستن.
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      2 1
      اگه این طوریه ما هم میخوایم از برادرای مسلمانمون تو طالبان حمایت کنیم. تو رو سنه نه.
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    5 13
    سلبریتی یعنی مزدور
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      2 7
      گل گفتی
  • محمد IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    3 2
    در رابطه با رامبد جوان آقای رامبد جوان که از امکانات همین مملکت اسم و رسمی برای خود رقم زده و این مطالب را مطرح میکند و افکار عمومی را مخدوش میسازد مصداق همان نمک خوردن و نمکدان شکستن است.از مسولان ذیربط عاجزانه تقاضادارم با این گونه افراد با شدت برخورد کنند
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 5
    رامبد جوان بهتره مشغول ساخت خندوانش باشه تا اظهار نظر سیاسی
  • علی IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    3 1
    شهر خبر چرت وپرت نگو
  • آزادوار IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 2
    کاربرانی که میگن حرفهای رامبد جوان کجاش غلطه دقت کنن،وضعیت امروز ما نتیجه انتخاب بسیار نادرست چهار و هشت سال پیش ماست.حتی نیما زم ملعون هم اعتراف کرده بود که انتخاب روحانی مورد نطر ما بود چون میدونستیم با ضعف مدیریت جامعه رو به آشوب میکشونه
  • سارا IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 3
    کاش فعلا از طالبان حمایت نکنیم.
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    3 1
    اونی که بین شیعه و سنی تفرقه ایجاد کنه بدون شک خیانتکار به اسلام و مسلمینه
  • محمد IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    13 4
    آقای رامبد حرف دل هشتاد میلیون رو گفته چرا جبهه می گیرید.
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      4 13
      از طرف ما حرف نزن
    • GB ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
      2 0
      اصلا هم اینطوری نیست
  • امیر IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    4 1
    من روزی ۱۲.۵ساعت کارمیکنم دوساعت هم رفت وبرگشت باسرویس میشه ۱۴.۵ساعت سرکارم بادوبچه دارم ۶میلیون دریافت میکنم چه جورزندگی کنم بااین گرونی
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 1
    هیچ قدرتی وجود نداره پول و سوخت بهشون نرسه دشمن خونی میشن
  • محمد رزاقی / شهر مقدس قم IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 1
    نادانی که ملت خودش رو فروخته، و انقدر بیکفایت و بی هویت است، که جهل او، به او اجازه داده که اینگونه مملکت کهن و با صلابت ایران اسلامی را به سخره بگیرد.
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    8 2
    آقای دیرین دیرین ، به داد ما و طرفداران حقیقتی که رامبد جوان آشکار کرده ، برس.
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 3
    مردم افغانستان دیگر توهین های شما را تحمل نمی کنند.
    • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      3 0
      کسانی که توهین می کنن امثال شما ها هستید کسی به کسی توهین نکرده شلوغ بازی بیخود اینجا نکن
  • غلام IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    3 8
    من که از رامبد جوان خیلی بدم میاد
    • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      3 1
      اشتباه کردی
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 5
    رامبد جوان دلش به کشورش نسوخته او برای درآمد زایی به ایران آمده اگر راست می گویید جرا از ایران به کانادا برای تولد فرزندش برود
  • شهروند IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 1
    تیتر می زنید بی تدبیری یک مرجع تقلید از نظر شماها هدف هر وسیله ای را توجیه می کند وای بر شما
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    10 2
    مشرق نیوز چرا نظر های مخالف را تایید نمی کنی.فقط بلدی نظرهایی که با اهداف خودت یکی هست را نشر دهی.
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    3 2
    بیش از 90درصد هنرمندان ایران الفبای اسلام رو هم عمل نمیکنند هیچ ضد اسلام وجمهوری اسلامی رفتار میکنند این از عجایب هنر در کشور ماست مالیات هم نمیپردازند سیستم صدا وسیما هم در اختیار انهاست وهمیشه از بزه کاران اجتماعی همزبان با رسانه های خارجی ضد ایران دفاع میکنند وحقوقهای فراتر از قانون هم دریافت میکنند
  • سید فروزان CH ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    9 8
    رامبد جوان و پروندهاش دیگر باعث حال بد انسان میشود ایشان تابعیت کانادایی دارد ، مصرانه بچه‌اش را در کانادا بدنیا آورد امثال ایشان درآمدشان از ایران است ، خرج کردنشان در کانادا و مالیات دادنشان هم برای دولت کانادا امیدواریم دولت جدید تکلیف مفتخوریهای این طیف را مشخص کند.
  • عباس IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 2
    وضعیت دنیا در خاورمیانه شبیه ابتدای قرن بیستم اروپا شده . فقط یه نفر مثل هیتلر کم داریم ، سر در بیاره.
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    7 2
    این هژمونی که نمیتونه حقوق منو بعد از بیست و چهار سال سابقه با مدرک لیسانس بیاره بالای خط فقر
    • محسن IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      3 3
      مشکل از خودته که به روحانی رای دادی
  • شهروند IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 1
    وقتی در مملکت به رامبد که جز چرت و پرت گفتن کار دیگه ای نمیکنه پول هنگفتی بدند، این چیزا پیش میاد
  • امیر IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 1
    یاد بگیریم
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 1
    متاسفانه به دلیل مدیریت ضعیف و منفعلانه اینا هر وقت سرو صدا راه میندازن تو داخل بیشتر بهشون توجه میکنند و بیشتر بهشون کار میدن.
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 12
    رامبد هم داره تو زمین دشمن بازی میکنه
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 3
    چون دلمون میخواد هر کی ناراحته راه باز جاده دراز والا! به هر سیر و سوتکی باید جواب بدیم مگه
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      2 0
      برو
  • محمدایوب IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 1
    انشاالله آقای اژه ای با ورود به دفتر دستک سید حسن مصطفوی. وازجمله سایت ضد انقلابی جماران. ومجلس هم با تحقیق وتفحس. از مجموعه مصطفوی. وسازمان بازرسی. و سازمان برنامه وبودجه. ودیوان محاسبات. همه ورود کنند. تا اینها نان ودان جمهوری اسلامی را نخورند وبرای دشمنان تخم بگذارند
  • علی IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 2
    رامبد کیه دیگه؟! حالم از سلبریتیهایی که فکر میکنن چون بهشون توجه میشه پس لابد توی هر موضوعی باید آشوب به پا کنن بهم میخوره
  • جعفر IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 1
    سلبریتی که تو برنامه ش دم از وطن میزنه بعد میره بچه ش رو تو کانادا بدنیا میاره، انتظاری ازش نیست
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 5
    متاسفم برای رامبد....
  • ZOHA IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 2
    متاسفانه آقای جوان خیلی حساس ووسواس وبدبینی شدن واین رفتاروحالاتیه که متاسفانه درصدی ازمردم ایران دچارشان شدن.
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 7
    متاسفم واسه رامبد
    • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      4 3
      شماها خیلی ترسویید
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    5 1
    شما خجالت نمی کشید از اقتصاد قدرتمند صحبت می‌کنید.
  • احمد باقریان US ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 3
    اف بر فکر مزدورانه ی رامبد جوان و افکار مزدورانه امثال او و اف بر مسئولان صدا و سیما که از بودجه بیت المال استفاده و این نادانهای بیسواد را علیه امنیت کشور و ملت پرورش و به خون شهداء خیانت می کنند .
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 1
    جالبه که نظر اصلاحات در مورد سوریه و افغانستان کاملا متضاده!!!!
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 1
    مرگ بر منافق
  • مهدی نامدار IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    3 1
    بهتر .رامبد ساکت بشه و تو کاری که سر رشته نداره نظر نده .همین آقا یا همسرش بودن که خودشون و برای روحانی میکشتن و برای بچه شون شناسنامه کانادا میگیرند که ایران و تحریم کرده .پرو های نجومی شما وسلبریتی های غرب زده هستید
  • حبیب IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 3
    آقای جوان یک سلبریتی ایرانی است که اظهارات فوق را در کمال بی مسئولیتی نسبت به امکاناتی که دارد، نسبت به میهنش و نسبت به "حقیقت" رواداری کرده است...
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 0
    کسی میپرسه چرا هر کس بخواهد نگاه چپ به ایران بکند به این فکر میکند که بعدش با حزب الله طرف است و چرا جوانان حزب الله همواره در مقابل دشمنان مشترکمان سینه شان سپر است؟
  • رضا IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 1
    خودتحقیری برای سلبریتی های ماشده مرض بی‌ درمان ننگ برهمشون
  • عطیه IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    3 1
    متاسفم برای افرادی که حرف دشمن رو میزنن.... خدا ازتون نگذره
  • ساسان IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 1
    طالبان فعلا که خوبه
  • اکبر IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    3 1
    مزدور که حتما نباید شاخ داشته باشه؛ تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل؛ دیگه باید چجوری متوجه بشیم که کی از کی پول گرفته تا حرف اونا رو بزنه، میخواد رامبد جوان باشه یا هر فرد دیگه ای، کسی که حرف دشمن رو بزنه خود دشمنه
  • حمید IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 2
    متاسفم برای اون مرجع که بصیرت نداره... همین امثال این بی بصیرتی ها باعث شهید شدن امام حسین شد... رامبد که معلوم الحاله...
  • عادل IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 13
    رامبد جوان چرت و پرت های منافقا رو بازگو میکنه...
    • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      7 0
      خودت چرت و پرت رو می گویی.
    • برزو IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      0 0
      برای همین اونوریا روش حسساسن
  • ناشناس IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    3 1
    دیگه حالم داره ازهرچی سلبریتی به هم میخوره
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 1
    قلم سخنگوی طالبان است؟
  • علی IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 10
    واقعا رامبد ناامیدم کردی...
    • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      6 2
      ناامید نکرد ، چرا از اعتراض فراری هستید؟
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 1
    لطفا با کلمات بازی نکنید.
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 1
    شما چقدر پیشرفته هستید
  • خردمند IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 1
    رامبد بهتره خنده وانه شو بسازه
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    4 1
    اقای ریسی مامنتطریم تا هرچه بی مبالاتی تواین ۸سال که مردم راناامیدکرده بود ریشه اش خشک بشه چرا بازارارز دوباره ملتهب شده دربازار ماشین شاهد قیمتهای مضحک خند ه دارونجومی هستیم زودتر شروع بکارکنین وقیمتها رو معقول کنین
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 1
    مثل اینکه نظر اصلاحات با نظر آمریکای جنایتکار همسو هست
  • یوسف IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    4 0
    دولت ما بجای دخالت در مورد دیگرکشورها قیمت هویج ومرغ وغیره رو درست کنه
  • ناشناس IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    7 2
    ایران در سوریه به درخواست سوری ها وارد شد، این همه بر علیه ایران گفتند و نوشتند اگر در افغانستان بدون درخواست وارد می شدیم که الان بدون معطلی بر علیه ایران از همه طرف متحد می شدند. ایران دست دشمن را خوانده و بازی سیاسی بین المللی را آموخته و به این سادگی فریب نمی خورد.
  • افشین IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 2
    واقعا شما فکر میکنید حرفهای یک سیب زمینی برای مردم ارزش دارد .(رامبد جوان) در اوج فشار اقتصادی عروسی با همسر دوم خود را در یونان برگزار کرد .مجلس فحشا .
  • بصیرتی IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 3
    حضرت آیت الله از نظر قرآن چیزی که اطمینان ندارید نگویید وشبهه ایجاد نکنید حضرت آیت الله!بازیچه دست سیاسیون نشوید وابوموسی اشعری هم نباشید
  • ناشناس IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 7
    چون امثال رامبد جوان همشان مفتخور هستند بدون زحمت به جای رسیدند به خاطر این این جور حرفها می زنند و می گویند . آدم سالم این جور حرف نمی زنند.
  • محمد مقدم IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 2
    مزخرفت.سوخت ارزان نان ارزان مالیات کم.مارو با انگلیس وامریکا مقایسه میکنی امریکا وانگلیس تو بهترین شرایط دارن زندگی میکنن تورم صفر،قیمت نان وسوخت امریکا رو با دلار امروز ایران مقایسه میکنید مثلا میشه پنج دلار که به پول ایران میشه صدوچهل هزارتومن اخه یه کارگر ساده تو امریکا داره ساعتی بیست دلار درمیاره
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 1
    این نشان از قدرت ایران داره و خودبخود اثر ضد تحریمی داره. ضمن اینکه باعث شکسته شدن و برداشتن تحریمها نیز خواهد شد
  • نادرپور IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 1
    این مرجع با نظرش بدجور باعث سوزش شده
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 1
    اگه روحاني و تيمش نبود الان خيلي بالاتر بوديم شما با چشم بسته براي اون تبليغ ميكرديد
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 1
    چون با بهم ریختن اوضاع هرات بازار دلار ایران بهم ریخته پس ما هم باید مقابله کنیم اولین راهکار فروش سوخت به لبنان است تا نقشه های آنها هم بهم بریزد شیخ ولنک نشین رفت ! زین پس هر عملی را عکس العملیست به همان قوه ولی در جهت مخالف
  • DE ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    3 1
    ما کلا برای دو گروه بسیار ناراحتیم یکی برای شیعیان افغانستان یکی هم برای کولبران آخ گفتی کولبران بغضم ترکید . حالا شیعه های لبنان چی؟ شیعه های سوریه ؟..... ما قبلا موضع خودمون را اعلام کردیم یادتون رفت میگفتیم نه غزه نه لبنان جانم فدای اصلاحات ...
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 4
    به شرایط فعلی کشورم معترضم.ولی رامبد جوان صلاحیت صحبت کردن در مورد ایران را نداره.آقای رئیسی لطفا به اوضاع معیشتی مردم رسیدگی فوری کنید.
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 0
    متاسفانه در جامعه ما به بعضی گروهها بیش از ظرفیتشان بها میدهند کهاین امر باعث توهم وبزرگ بینی ان افراد میشود وخود را خیلی گنده میبینند دودسته انها فوتبالیستها ومثلا کساند که از بازیگران واقعی که در اجتماع نقش واقعی وحقیقی اجرامیکنند بصورت کاذب نقش بازی میکنند واسم هنر مند دارند اینها نه بخاطر شهروندی که بخاطر توهم وتحویل بیش از حد از جایگاه خود خارج میشوند در همان ورزش هم درحالی که رشتهای قویتر ومدال اورتر است اما هرگز حقوق مادی ومعنوی نه معادل که بسا تضییع هم میشود وجود دارد مردم با اینکار تحویل گرفتن وجایگاهی کاذب باعث انحراف انها میشوند
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 3
    شما درکنار صداوسیما بازهم دارید اشتباه میکنین چه نفعی درحکومت انسانهای بدوی واولیه طالبان برای شما وجود داره بپردازید به اینهمه مشکلات داخلی ایران
  • AT ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    3 1
    نوع نوشتن و کلام امثال رامبد جوان نشان میدهد سواد درست حسابی سیاسی ندارند. ایران گزینه ای روی میز ندارد واقعا یعنی چه؟ اگر منظورت تولید واکسن داخل است که دارد تولید می‌شود هرچند پروسه تولید به مشکلاتی هم برخورد. اگر منظورت از گزینه در مقابل آمریکاست چه ربطی داشت به واکسن!
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 2
    به نظرم در آینده نه چندان دور، نظر مشرق و همفکرانش در مورد تحولات افغانستان عوض خواهد شد.
    • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      5 0
      بیا تا یک امشب تماشا کنیم / چو فردا شود فکر فردا کنیم ..
  • FR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 0
    اینها همه شون از امریکا پرستان و غربزده هایی هستند که تمام مواضع شون را با خواسته ها و منافع امریکا تنظیم کرده اند گاهی حتی بدون هیچ امتیازی در زمین دشمن بازی میکنند ... متاسفانه جمهوری اسلامی با چالش های متعددی که هر روزه با آن مواجه ست این جماعت واقعا خیانت کار را تحمل میکند و همزمان خوشبختانه با قدرت نهادینه شده نظام تمام خباثت ها به دیوار میخورد ...
  • جواد IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 3
    قیمتها هم داره می ره بالا ی کم جنسارو ارزون کن
  • 0040212327 IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 0
    بهتره تاریخ ۵۰ سال قبل را بخوانی برای سواد سیاسیت خیلی خوبه
  • امید IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 7
    رامبد نا جوان اشتباه کرد
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 0
    در تفکری که بگه ما آمدیم در این دنیا تا فقط خوش بگذرونیم ودرامد میلیاردی و...باید همچین تفکری بگه که ما برگ برنده ای نداریم!!
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    4 2
    رامبد !دهها ميلونت را بگير وخرف بي سند را رها كن،ايران سوخت را فروخته است،هديه نيست!!
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 0
    چند میگیری در قبال فروش وطنت و بخاطر( ویزا گرفتن ،و تولد بچه ات در خارج )
  • NL ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 0
    خو مرد ....، خیلی از مشکلات ما زیر سر شما سرندپیتی ها هستش، همین شما ها بودید که از روحانی حمایت کردید و ملتو بدبخت کردید، وگرنه شما که 100 میلیون 100 میلیون از حقوق میگیرید، شما دیگه چرا فریاد میکشید
  • مهدی IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 0
    داستان افغانستان ازداستان رامبد جوان مهمتره این کشور نیاز داشت به یک سرپرست قوی نیاز داشت،طالبان سابقه خوبی نداشت ولی تغییرات عقیدتیشون نشانه خوبی واسه بلوغ فکریشونه امیدوارم از کشور ایران جهت روال حکومت داری تحصیل کرده باشن به دلیل قرابت شدید مردم افغان با ایرانیها از لحاظ دین و سنت که خیلی از این مردم سخت کوش الان در کنار ما زندگی میکنند اکثرشون امینترین افرادن واز وضع کشورشون ناراضی وامنیت بسیار و آرامش نسبی مردم ایرانشان آرزوست .در این دوره حتی باید همه قوم و قبیله ها دست به دست هم بدهند و کشوری جمهوری واگه دلخواهشون باشه اسلامی رو بنا کنند و خود با تمام سلایق با تشکیل احزاب حکومتی با اتکا رای مردم برای کشور خودشون خودشون تصمیم بگیرن و در این میان از امکانی که خدا برای ایشان فراهم نموده نهایت استفاده را ببرند و شکر گزار باشند امنیت افغانستان ارزوی من ایرانی نیز هست
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    4 0
    مشکل امثال رامبد جوان با لبنان و چین و این ها نیست. مشکل این ها با نظام هست. ما اگر با مریخ هم بخواهیم روابط داشته باشیم همین را می گویند. میخواهند ما را منزوی کنند تا راحت‌تر لقمه چربی برای دشمن شویم.
  • ل IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    2 7
    رامبد حال روحیش خوب نیست متاسفم براش
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 1
    این جماعت ببسواد سلبریتی رو سر و تهشونو بزنی یه مشت وطن فروش هستند پول اینجا در میارن زندگی تو ینگه دنیا دارن تقصیر هم ندارن به جوری بالاخره باید به دشمن صهیونیست پالس بدن تا اونا جواب پارس اینا رو با یک تکه نان بدن
  • حسین IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 3
    تحرکات ایران در افغانستان و رفت و آمد با طالبان و گروه های مجاهدین و غیره چیزی است که نمیتوان انکار کرد شواهد غیر قابل انکار وجود دارد که ایران در همه ی جبهه ها دخالت مستقیم دارد ما هرگز افعال ایران رو فراموش نخواهیم کرد ایران کشوری ست که فقط به فکر سود و منافع خودش هست
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 2
    تمام اظهارات ضدونقیض هرفرد داخلی یا خارجی ازعوارض حاد کرونا بر زندگی وبخصوص اعصاب افراد است ومتاسفانه این نظرات بدبینانه رافقط باید باصبوری تحمل کرد تا عقده افرادخالی شود وجواب دادن به این افرادکار را بدتر می کند وشرایط خراب روحی همه راباید درک نمودو ظرفیت خود را بالا برد
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 2
    یه نکته علمی بگم کشورهای پیشرفته دنیا هر هزار نفر جمعیت 10 پرستار... کشورهایی مثل ترکیه و دانمارک و.. هر هزار نفر جمعیت 7 پرستار.... کشورهایی مثل آزربایجان و گرجستان و.. هر هزار نفر جمعیت حدود 5 تا پرستار..... می‌رسیم به کشور خودمون ایران هر هزار نفر جمعیت فقط 1 پرستار واقعا افتضاحه...... بعد یه عده از دوستان به پرستارها شکایت می‌کنند.. وقتی تعداد کمه خدمات هم کم میشه..... بعد مشرق میگه در دنیا بهترینیم چرا رامبد جوان چنین گفته چنان گفته همه باید بگن به به
  • دلیر IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 5
    رامبد جوان و امثال اینا رو خود شماها باد کردین و پر و بال دادین حالا برای شما و کشور شاخ شدن و هر چی دلشون میخان درست یا غلط میگن .کاشکی بجای این افراد که حتی حاضر به تولد بچه شون تو ایران هم نیستن به مردم مردم مردم بها داده و واقعا برای مردم کار میکردین
  • Ek IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 1
    پست رامبد جوان مهم نیست، وضعیت طالبان و اظهار نظر فلان آیت الله هم مهم نیست
  • یکی از همه. IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    1 0
    فقط همون دو خط مزخرف اول رو خوندم اما حیفم اومد
  • حسن IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    1 4
    رامبد‌جوان‌شما‌هنوز‌به‌اون‌درک‌سیاسی‌نرسیدی‌که‌نظر‌بدی‌‌ساکت باش چون‌نون‌این‌مملک‌تو‌داری‌میخوری.
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    2 0
    اونایی که میگن برید با طالبان بجنگید، بسم الله، خودتون برید
  • امیر IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 7
    این مقاله درست میگه
  • IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    1 1
    کسی نمی گوید باید ایران با طالبان بجنگد، ما سخنمان این است که چرا برخی در پی تطهیر این قوم بر آمده اند
  • م IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 2
    درست گفته
  • ناشناس IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    2 0
    کسانی که واقعا.ً دلشان برای شیعیان افغانستان میسوزه اگه راست میگن خوب بطور داوطلب برن بجنگند اینکه کاری نداره چرا بیخودی حرف میزنید اگر روزی اعلام کنند که برای افغانستان نیروی داوطلب میخواهیم بخدا قسم همینهایی الان دارند سینه چاک میکنند اون موقع معترض خواهند شد مثل جنگ سوریه و عراق از سیاست سر در نمیارید خواهشاً در این موارد دخالت نکنید این یک تله است که آمریکا برای جمهوری اسلامی پهن کرده ولی نمی داند که احمق تر از احمق خود اوست که نمی تواند با این کارها ایران را سر گرم به افغانستان بکند و هر غلطی که دلش خواست در منطقه بکند اگر صلاح بود لشگر فاطمیون نمی گذاشتند حمایت از افغانستان به شما غربگراها برسد بیخودی اعصاب خرد نکنید شما جنگجو نیستید فقط دارید به دشمن گرا میدید .....
  • ثریا IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    1 9
    برای رامبد متاسفم
  • فریبرز IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    1 5
    رامبد چشه؟ سلبریتیها طلب چیو دارن، این همه رفاه و دستمزد و عدم پرداخت مالیات...
  • شهاب IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    2 1
    بصیرت چیزیه که ۹۹ درصد سلبریتی ها ندارن
  • جعفر تیموری IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    1 0
    خوبست که مسئولان هم میدانند درآمدهای میلیاردی که امثال جوان دارند چرا نباید یک ریال مالیات بپردازند در حالیکه یک معلم با حقوق ناچیز خود باید هر ماه مالیات بده.
  • جعفر تیموری IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    3 0
    من تعجب میکنم این کسانیکه خود را هنرمند میدانند ،وقتی دانشی از سیاست ندارند، چرا در امور سیاسی کشور دخالت کرده و نظر سیاسی میدن؟چون پولهایی بیشتر از پاداش دهها معلم بازنشسته را در یک سال میگیرند و مالیات هم نمیدن.من هم بودم چنین حرفهایی میزدم تا بیشتر جلب توجه کنم.دلیل اینها نداشتن قانون درست در گرفتن مالیات از عده ای است...
  • سلام AE ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    1 0
    رامبد یادش رفته شغل اصلیش خندوندن مردمه
    • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      8 0
      خندوانه سر جاش ، ولی دلیل نمیشه ساکت باشه
  • صابر IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    1 0
    انصافا چهل ساله که دشمنان داخلی و خارجی علیه این کشور و ملت تمام تلاش خودشونو بکار بردن..فقط میتوان گفت که معجزه ی خداونده که کشور امام زمان همچنان سرپا بمونه. خدایا خودت یاری کن که تلاشهای دلسوزان این نظام، دلسوزان ایران اسلامی قدرتمند، موفق باشن و دشمنان ایران اسلامی رو نابود بفرما و مکرشون رو به خودشون برگردون.
  • IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    6 1
    رامبد حرف درستی زد
  • IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    1 5
    مطالبی که رامبد گفته فقط ازیک خائن برمی آید نه خادم طبیعی است که ایران مشتقات نفتی خود را به هرصورت به مشتریان بفروشد . باوجود تحریم آمریکا واروپا چرا به دیگران نفروشیم لابد آقای جوان نسخه تسلیم دربرابر زورگویان را تجویز میکند .
  • ف IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    1 7
    سکوت کن
  • مهری IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 6
    سلام آقای جوان بی مسیولیته یا شما ها
  • ALI IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 1
    متاسفانه این مقاله فقط سوخت ومالیات را مقایسه کرده وبطور کلی تحلیل درستی نداره اما اونجاش موندم که زده ما از انگلستان یا امریکا وضعیت بهتری داریم در زمینه فقر ایا واقعا اینطوره ؟
  • داود IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    2 12
    رامبد داغونه
    • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
      5 2
      تو هم مغزت آنتن نمیده
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    2 0
    کسی پیدا می شود که بگوید چرا طالبان با این سرعت افغانستان را گرفت ؟ اگر نارضایتی مردم از دولت آمریکایی اشرف غنی فراری نبود و با طالبان همکاری نمی کردند آیا طالبان می توانست بدون هزینه و با این سرعت کابل را بگیرد ؟ کمی شعور لازم است تا بفهمید که مردم از آمریکایی ها و دولت سرسپرده به آنها متنفر بودند که راضی به طالبان شدند . همان احساسی که مردم ما هم نسبت به دولت قبل پیدا کردند و آنها را به زباله دان تاریخ انداختند .اصلاح طلب ها اگر بینش سیاسی داشتند هشت سال مملکت را به امید لبخند عمو سام روی لبه پرتگاه حرکت نمی دادند . حنای این ها و افکارشان دیگر برای ملت بزرگ ایران رنگی ندارد .
  • ناشناس IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    2 7
    رامبدی که حاضر نیست فرزندش در کشور خودش بدنیا بیاید وکانا دا را ترجیح می دهد حق اظهار نظر در باره ایران وایرانی ندارد. ایشان فقط از کشورش پول در می آورد باور کنید در کانادا به اینها چندر غاز هم نمی دهند.
    • مهدی IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
      0 0
      همه مردم حق اظهار نظر دارند
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    اینا همش برا برگ سبز و اقامت و ... ایناست نن اگه وطن دوست باشم بجه م نمیبرم ی کشور دیگه به دنیا بیاد. اونم آدم وقتی میخاد ایراد بگیره اول باید ی نگاه به خودش کنه و بعد ....
  • قارداش IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    رامبد برو خنده وانه تو بساز. بییشتر بهت میاد
  • هستی IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 6
    رامبد واقعا فکر کرده کیه که این حرف ها رو میزنه
  • وکیل57 IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    2 1
    در خصوص رامبد جوان مطالب شما اشتباهه،،،ایشون به حق گفتن،،،،، نظر مرجع شیعه افغانستان هم به خودشون مربوطه،،،چرا واسه کشورهای دیگه نظر میدید
  • داود IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    2 0
    رامبد حرف رایگان زده
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 10
    درود بر رامبد نادان
  • رئوفی IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    سلام،فروش نفت،مازوت ،بنزین فرصت مغتنم برای ایران است،چرا که در ادامه امکان فروش سوخت به مناطق همجوار لبنان را بوجود خواهد آورد‌
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    3 0
    اتفاقا حرفهایی که اقای جوان زده عین حقیقته
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 2
    رامبد جوان بیشتر از اینکه ایرانی باشه، کانادایی هست برای همین هیچ وقت در قبال ایران احساس مسولیت نمی کنه
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    مشرق
  • ش ط US ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    4 0
    داش فازت چیه از انتشار این خبر
  • سشطسشط US ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 6
    خبر رو کامل نخونده بودم برای زود قضاوت کردنم عذر میخوام متاسفانم برای افرادی همچون رامبد...
  • IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    نویسنده این مقالهاحتمالأ یا کلهٔ مبارکش داغ بوده یا شکمش خیلی سیر،آخه کدوم آدم الدنگی قبول میکنه که فقر مطلق ایران از انگلستان و آمریکا کمتره؟
  • غلامحسین عالی US ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    من از بی در و پیکری صدا وسیما در عجب هستم !! چگونه است که دوباره به این مرد که وطن فروشی اش اظهرو من الشمس است یعنی رامبد جوان دوباره اجازه کار در صدا وسیما را داده اند !!
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    5 0
    از زندگی در این خرابه لذت ببرید
  • تپه IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    آفرین
  • علی IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    0 0
    در متن نوشتید سلبریتی کشورهای دیگر سیاه نمایی نمی‌کنند و از دولت کشور خود حمایت میکنند. حداقل در مورد سلبریتی های هالیوود در دوره سیاه ترامپ و بد و بیراههایی که در اینستاگرام و توییتر بهش میگفتند این قضیه صادق نیست.
  • محمود IR ۰۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    0 0
    ایشان با توجه به عشق و علاقه به مملکت خود سئوالی را مطرح کرده
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    0 5
    رامبد را رها کنید. خسته ایم از این رامبد و رمبدها
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    0 0
    رامبد جوان مال مردم ایران است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس