شرط دریافت مجوز محیط زیست برای واردات محصولات تراریخته حذف شد + سند

مجوز محیط زیست برای واردات محصولات تراریخته حذف شد که این موضوع میتواند واردات این محصولات را تسهیل کند.

به گزارش مشرق، بر اساس نامه دفتر واردات گمرک به بخش های مختلف گمرک مجوز واردات سازمان حفاظت محیط زیست برای واردات محصولات تراریخته حذف شد و مقررات مربوطه، دیگر در کتاب مقررات صادرات و واردات وجود ندارد.

واردات محصولات تراریخته علاوه بر مجوزهای بهداشتی شامل مجوزهای زیست محیطی نیز بود که بر اساس این نامه مجوزهای زیست محیطی آن در آخرین روزهای عمر دولت دوازدهم حذف شد.

در بخشی از این نامه  به حذف مجوز سازمان محیط‌ زیست در خصوص واردات محصولات تراریخته موضوع فصول ۶ و ۷ و ۸ و ۱۰ و ۱۲ و ۱۴ و ۲۰ جدول تعرفه های کتاب مقررات صادرات و واردات اشاره شده که تصویر این نامه در ذیل مطلب آمده است.

شرط دریافت مجوز محیط زیست برای واردات محصولات تراریخته حذف شد + سند

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    0 0
    تسهیل که نه!!!!
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    0 1
    با سلام و احترام بسيار جاي تعجب است كه هر روز شرايط واردات محصولات تراريخته ساده‌تر و سهل‌تر مي‌شود ولي همچنان با توليد داخلي اين محصولات مخالفت مي‌شود. اين گونه است كه دم خروس مخالفت با اين محصولات سالم بيرون مي‌زند. گويا فقط قرار است كه كشور از پيشرفت فناوري محروم شود و توليد داخلي را به نابودي بكشانند. آن هم به نفع واردات و توليدكننده خارجي! فاعتبرو يا اولي‌الابصار!
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    1 0
    بای این دولت ورود محصولات تراریخته رو ممنوع کنه به خاطر سلامت مردم ونازایی های گسترده به رییسی رای دادیم تااین مواردو دقت کنه دیگه
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    0 0
    محیطزیست اصلا تخصص زیستشناسی ندارد که وارد مباحث بیولوژیک و ژنتیک و ملکولی شود. بهتره غذا و دارو فقط نظر بدهد. درخت پالونیا کشت و تکثیرش ممنوعه ولی در مازندران و گلستان در حال تکثیر است. کلا نظرات محیط زیست در امور کشاورزی و غذا و بهداشت به دلیل تخصصی نبودن اشتباه و بازدارنده توسعه صنعتی و زراعی است.
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    0 0
    پیش به سوی سرطان هابپی بیشتر.. اصلاحات ضد ایرانی ترین جریان ۳۰۰سال اخیر یعنی این.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس