مجلس

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به حضور وزرای پیشنهادی جهاد کشاورزی و تعاون گفت: ساداتی نژاد توجه به اقتصاد، بازار کشاورزی و برنامه‌ریزی برای تامین نهاده‌های دامیرا از برنامه‌های خود عنوان کرد.

به گزارش مشرق، مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات جلسه امروز(سه شنبه ۲۶ مردادماه) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه سید جواد ساداتی نژاد و حجت الله عبدالملکی رای پیشنهادی جهاد کشاورزی و وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون انرژی حاضر شده و برنامه‌های خود را برای اداره این وزارتخانه‌های بیان کردند.

وی افزود: صرفه‌جویی در آب یا افزایش بهره‌وری آب در بخش کشاورزی و لزوم توجه به اقتصاد و بازار کشاورزی جزو برنامه‌های آقای ساداتی‌نژاد وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی بود.

به گفته وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، تسهیل صادرات غذا و جایگزین کردن آن به جای نفت، ضرورت اجرای کاداستر، ایجاد سامانه‌ای برای برنامه‌ریزی کاشت، داشت، برداشت و کشت محصولات براساس نیاز جامعه از دیگر برنامه‌های این وزیر پینشهادی به شمار می‌آیند.

نخعی تصریح کرد: آقای ساداتی‌نژاد همچنین نسبت به ساماندهی بازار مرغ و گوشت، تامین میوه شب عید، برنامه‌ریزی برای تامین نهاده‌های دامی، بذر و کود تاکید کرد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس همچنین با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی در این کمیسیون، گفت: آقای عبدالملکی نیز برنامه‌های خود را در حوزه‌های همچون ایجاد انسجام میان کارفرمایان، کارگران و دولت و توجه به حقوق و دستمزد کارگران تشریح کرد و گفت؛ از آنجا که میزان حقوق و دستمزد نسبت به میزان تورم در کشور کافی نیست و همیشه حقوق و دستمزدها از میزان تورم عقب مانده، این عقب‌ماندگی‌ها باید جبران شود.

نخعی افزود: بهبود تولید و فضای کسب و کار در سطح کشور، حل مشکلات اشتغال معلولان، برقرای ارتباط میان تشکلات تعاونی در سطح ملی و بین‌المللی و رسیدگی به وضعیت بیمه‌های اجتماعی و درمانی نیز جزو مهمترین رئوس برنامه‌های وزیر پیشنهادی کار به شمار می‌آیند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    نکنه تا اخر تابستونم میخاهید دولت کش بدید تا عوامل غرب گرا هر روز دلار ببرن بالاتر دلار شد بیست شیش پونصد خسته شدیم از گرانی بهفمید همه مثل شما پولدار نیستن که سرمایشون چند برابر بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس