به گزارش مشرق یک کاربر در رشته توئیتی نوشت: سر بسته بخوام بگم تو فضای شبکه های اجتماعی برخی اکانت ها چه از سوی گروه های داخلی چه توسط گروه های ضدانقلاب یا دولت های خارجی به عنوان اکانت یه خارجی مسلط به زبان فارسی ساخته شده که راحت می تونه روی شناخت و تحلیل ما از اون کشور تاثیر بذاره.

مثلا فکر کنید یه اکانت به زبان فارسی به عنوان یه افغانستانی یا ایرانی ساکن افغانستان یا شیعه ی افغانستانی چقدر در بزنگاه ها می تونه با توییت هاش به عنوان یه فرد قابل استناد و شاهد نزدیک روی افکار سایر کاربران یا حتی تحلیل تحلیلگران تاثیر بذاره حالا اگه این اکانت فیک باشه چی؟

یکی از ضررهای بزرگ اینه که گروه هایی داخلی با اهداف و تحلیل هایی حتی به ظاهر دلسوزانه این را شروع کنند ولی همین توییت های فیک بشود مبنای تحلیل و تصمیم گیری در میان افراد موثر رسانه و سیاسی.

خطر اکانت های فیکی که تصویر غلط از افغانستان ارائه میدن!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    14 6
    فقط اونجا نیست! هرجا و هرمکانی دستشون برسه! این نظرات رو دارن پخشش میکنن! به هر حال امریکا و غرب دست بکار شده! و درد ترک افغانستان براشون زیاده!
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    4 1
    متاسفانه فضای مجازی ما ایرانیان این موضوع زیاد دیده می‌شود ، فارسی نویس هایی با اکانت و نام هاي ايراني که در هر موضوعی در مقاطع مختلف ورود می‌کنند و سعی می‌کنند افکار عمومی ایرانیان را در فضای مجازی تحت تاثیر بگذارند ، من شخصا" در فیسبوک اکانت داشتم سالها پیش متوجه این موضوع شدم .. دشمنان ایران ارتش سایبری فارسی نویس فعالی در فضای مجازی ایرانیان دارند
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    0 1
    نشان از آن دارد که به عنوان یک کشور همسایه حضور ما به عنوان ناظری بی طرف، برای یک سیاست خارجه ی منسجم و چگونگی ارتباط با آن کشور تا چه میزان اهمیت دارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس