بررسی برنامه‌های «عین‌اللهی» در نشست فردای کمیسیون بهداشت - کراپ‌شده

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بررسی برنامه‌های بهرام عین‌اللهی وزیر پیشنهادی بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی در نشست فردای این کمیسیون خبر داد.

به گزارش مشرق، حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کمیسیون بهداشت و درمان فردا شنبه (۲۳ مردادماه) از ساعت ۱۰ الی ۱۲ برنامه‌ها و صلاحیت آقای بهرام عین‌اللهی گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را بررسی می‌کند.

وی با بیان اینکه اولویت اول نظام سلامت کشور در شرایط فعلی نحوه مقابله با بیماری کرونا است، خاطرنشان کرد: براین اساس، برنامه‌های پیشنهادی وزیر بهداشت برای مقابله با شیوع گسترده این بیماری و پیشگیری از آن بررسی خواهد شد و در گام بعدی برنامه‌های وی در خصوص اجرای قوانین و اسناد بالادستی نظام سلامت، طرح‌هایی همچون پزشک خانواده و نظام ارجاع، پرونده الکترونیک سلامت و احکام باقی مانده از قانون برنامه ششم توسعه در حوزه سلامت بررسی خواهد شد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: معتقدیم با توجه به شرایط خاص کشور به ویژه در حوزه بهداشت و درمان، وزیر آینده بهداشت باید برنامه‌های خود را برای چهار سال آینده به صورت منظم زمان‌بندی کند و با اولویت‌بندی آنها را دنبال کند.

شهریاری افزود: با  توجه به تداوم بیماری کرونا و مشکلات ناشی از آن، معتقدیم تکلیف وزیر بهداشت در اسرع وقت معلوم شود چرا که در حال حاضر نوعی بلاتکلیفی در همه مجموعه‌ها به ویژه در نظام سلامت وجود دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    2 0
    لطفا توجه فرمایید : من ۴ سال در انگلستان و یک سال هم در کانادا در سیستم پزشکی و بهداشتی بوده ام . تنها راه نجات و اصلاح بهداشت و درمان ایران اجرای طب ملی است . باید طب دولتی و ارتباط پولی بیمار با پزشک و بیمارستان قطع شود و پرداخت ها به پزشک و بیمارستان در قبال ارایه خدمت توسط دولت انجام گیرد . در غیر اینصورت این مشگلات فعلی ادامه خواهد یافت .
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    2 0
    اول وزیر بهداشت را تایید کنید بعد بقیه وزرا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس