کد خبر 1257151
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹
هواپیما

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به دلیل شیوع شدید کرونا، از روز آینده ۲۰ مرداد ۵۰ درصد پروازها به مشهد کاهش می‌یابد.

به گزارش مشرق، حسن خوشخو درباره شیوع شدید کرونای دلتا در کشور و ضرورت توقف سفرها با مشهد اظهار کرد: حدود یک ساعت پیش وزارت راه و شهرسازی ابلاغیه‌ای به سازمان هواپیمایی کشوری ارسال کرد مبنی بر اینکه پروازها در مسیر مشهد ۵۰ درصد کاهش یابد.

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: مقرر شده است از روز آینده ۲۰ مرداد پروازها به این دو نقطه تا ۵۰ درصد کاهش یابد.

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف مسافرانی که بلیت این دو مسیر را برای روزهای آینده خریداری کرده‌اند چیست؟، توضیح داد: طبق آماری که امروز از فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد دریافت کرده‌ایم، در فرودگاه مشهد نسبت به هفته گذشته ۵۰ درصد پروازها کاهش یافته است و این به دلیل کاهش سفر مردم و کنسل شدن سفرها به دلیل شیوع کرونا است.

خوشخو اظهار کرد: به هر حال ما نیز در سازمان هواپیمایی کشوری طبق ابلاغیه وزارت راه و شهرسازی موضوع کاهش ۵۰ درصدی پروازها به این دو نقطه را از روز آینده اعمال می‌کنیم و به شرکت‌های هواپیمایی هم ابلاغ می‌شود تا این دستورالعمل را اجرا کنند ضمن آنکه به مسافران خود اطلاع‌رسانی قبلی و دقیق داشته باشند.

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت‌ها و مؤسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری درباره بلیت‌های فروخته شده است، گفت: به نظر می‌رسد با توجه به کاهش بیش از ۵۰ درصدی پروازهای این دو نقطه نسبت به هفته گذشته پیش‌بینی می‌شود بلیت چندانی دست مردم نباشد که از فردا بلاتکلیف بماند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    1 0
    شما نترسید خواهشا!!!! این عزیزان بعد از بحران حساب تک تک روزها و مسافران از دست داده رو میکشن رو نرخ بلیط ها!!!!!!!
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    2 0
    با آنچه در آینده بر سر بلیطها خواهند آورد ما به زمین نشستگانیم!
  • IR ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    2 0
    این یعنی فاجعه. عین مترو مسافرها رو میچپونن توی هم. یا کاملا کنسل کنید یا پروازها رو افزایش بدید تا فاصله گذاری رعایت بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس