فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا: امنیت کامل در نوار مرزی شمال شرق حاکم است/ استقرار تیپ‌های متحرک هجومی

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق گفت: مرزهای شرق و شمال شرق کشور در بهترین وضعیت امنیتی قرار دارد و امنیت پایدار در مرزهای کشور حاکم است.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ امیررضا آذریان، با اشاره به امنیت پایدار حاکم بر مرزهای کشور، گفت: تقویت امنیت مرزهای شمال شرق از حدود سه سال قبل با تدابیر ستاد کل نیروهای مسلح به ارتش جمهوری اسلامی و یگان‌های تابعه قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا واگذار شد.

بیشتر بخوانید:

امنیت کامل در مرزهای شرقی برقرار است/اجازه سوءاستفاده به فرصت‌طلبان نمی‌دهیم

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: امنیت کامل در نوار مرزی شمال شرق کشور، با استقرار تیپ‌های متحرک هجومی در نوار مرزی کنار مرزبانان عزیز حاکم است.

هبچ قدرتی، جرئت تعرض به حدود و ثغور جمهوری اسلامی ایران را ندارد

آذریان با اشاره به اینکه هبچ قدرت و کشوری، اجازه و جرئت تعرض به حدود و ثغور جمهوری اسلامی ایران را ندارد، تصریح کرد: این امر نشان دهنده قدرت بالای بازدارندگی است که نیروهای مسلح برای کشور ایجاد کرده‌اند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش افزود: وضعیت آمادگی و تجهیزاتی نیروهای مسلح ایران، از نظر قدرت دفاعی اسلامی ت بسیار خوب و مطلوب است.

آذریان با تأکید بر رصد تحرکات دشمن در مرزهای شرقی کشور با سامانه‌های هوشمند الکترونیکی و اُپتیکی و پهپادی مُدرن و بومی، اضافه کرد: استقرار نیروهای تأمینی و امنیتی، بخش دیگر ترسیم کننده این امنیت کامل در مرزهای شرقی کشور است و دورتر از مرزها، تحرکات و اقدامات دشمن را تحت کنترل و نظارت داریم.

شعار نیروی زمینی ارتش ««عاشقان ولایت، فدائیان ملت

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش با قدردانی از کارکنان پایور و وظیفه یگان‌های مرزی، در راستای عملی کردن شعار نیروی زمینی ارتش مبنی بر «عاشقان ولایت، فدائیان ملت»، حضور ارتشیان عزیز را باعث دلگرمی مردم منطقه دانست و تصریح کرد: این شعار باعث افتخار ارتش است.

خدمت رسانی نزاجا در بحران‌های کشور مانند آبرسانی، مبارزه با ویروس کرونا

آذریان بر حضور ارتش به ویژه نیروی زمینی در بحث کمک رسانی به مردم در حوادث غیر مترقبه و بحران‌های کشور مانند آبرسانی، مبارزه با ویروس کرونا، مرمت جاده‌های روستایی در کنار تأمین امنیت پایدار کشور تأکید و اظهار داشت: یگان‌های ما کنار مردم و امدادگر مرزنشینان خدمات رسامی می‌کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: دعای خیر مردم عزیز کشورمان یکی از عوامل مهم موفقیت فرزندانشان در ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس