کد خبر 1255879
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۱
آخرین وضعیت سجاد گنج زاده/ ۲۴ ساعت تحت نظر پزشک به علت ضربه به سر

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی، آخرین وضعیت جسمانی سجاد گنج زاده، کاراته کای ایرانی که در رقابت‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ مصدوم شد را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، در جریان دیدار فینال وزن ۷۵+ کیلوگرم کاراته در المپیک توکیو ۲۰۲۰، سجاد گنج‌زاده دارنده یک مدال طلا و ۲ نقره جهان، برابر طارق حامدی از عربستان در حالی که پس از یک دقیقه با نتیجه ۴ بر یک عقب بود با ضربه محکم پای چپ حریف عربستانی بر روی صورتش به روی تاتامی افتاد و در حالت بیهوشی قرار گرفت. گنج‌زاده سپس با برانکارد از تاتامی خارج شد.

غلامرضا نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و سرپرست گروه پزشکی اعزامی ایران به المپیک توکیو ۲۰۲۰، در رابطه با آخرین وضعیت سجاد گنج زاده، اظهار کرد: گنج زاده پس از آسیب دیدگی به کلینیک میزبان بازی ها منتقل شد و تحت معاینات قرار گرفت و خوشبختانه در جریان معاینه مشخص شد با مشکل مواجه نیست و به او اجازه داده شد در مراسم توزیع مدال شرکت کند.

وی ادامه داد: پس از آن گنج زاده در کلینیک اختصاصی فدراسیون پزشکی ورزشی تحت معاینه قرار گرفت و در حال حاضر وضعیت خوبی دارد و جای نگرانی نیست اما با توجه به اینکه ضربه به سر ورزشکار وارد شده است برای احتیاط هر چه بیشتر،  ۲۴ ساعت تحت نظر همکاران ما خواهد بود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس