سرلشکر باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح انتصاب حجت الاسلام مرتضی مطیعی به نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه‌ی شهر سمنان تبریک گفت.

به گزارش مشرق،   سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح انتصاب حجت الاسلام مرتضی مطیعی به نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه‌ی شهر سمنان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای مرتضی مطیعی (دامت افاضاته)

با سلام و تحیات؛

انتصاب مبارک جنابعالی به سمت «نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه‌ی شهر سمنان» که بیانگر حسن اعتماد مقام عظمای ولایت و رهبری و صلاحیت‌های علمی و عملی آن روحانی عالیقدر و مجاهد است را تبریک عرض می‌نمایم.

به فضل الهی اخلاص، صداقت و روحیه جهادی، انقلابی و مردمی آن برادر گرانقدر پشتوانه‌ای گران سنگ برای خدمتگزاری به مردم شریف، نجیب و مومن استان سربلند و پرافتخار سمنان به ویژه نسل پرشور و با انگیزه جوان در آن خطه و تجلی بیش از پیش نقش سنگر نماز جمعه در ارتقای معرفت و بصیرت دینی و سیاسی و وحدت ملی جامعه اسلامی خواهد بود.

موفقیت و سربلندی آن روحانی وارسته و مخلص در این منصب خطیر تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را از ذات اقدس احدیت مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس