استقلال تیم پرمهره و مدعی است/ انتظار داریم نتیجه داخل زمین رقم بخورد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: استقلال تیم پرمهره و مدعی است و امیدوارم مقابل این تیم هم بازی قابل قبولی ارائه بدهیم.

به گزارش مشرق، جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی استقلال با فولاد در فینال جام حذفی فوتبال، گفت: می‌دانیم با تیم پرمهره و دارای بازیکنان کلیدی و قابل احترامی بازی داریم. استقلال تیمی است که فوتبال بازی می‌کند. زمان زیادی نداشتیم که تمرین کنیم ولی با بازیکنان صحبت‌های لازم را انجام دادیم. استقلال همیشه بزرگ است و هر سال برای قهرمانی و کسب سهمیه آسیا می جنگد.

سرمربی فولاد ادامه داد: در هر مسابقه‌ای که در حد و اندازه خودمان ظاهر شدیم توانستیم هر تیمی را شکست بدهیم و بازی قابل قبولی ارائه بدهیم. خوشحالم که تیم ما توانسته فینالیست شود؛ جایی که خیلی از تیم‌هایی که برای لیگ و جام حذفی برنامه ریزی داشتند، در این جایگاه نیستند. این نشان می‌دهد فوتبال همه چیزش هزینه و داشتن بازیکن تاپ نیست. یک جاهایی شما نیاز دارید تیم و باشگاه متحد باشند. باشگاه فولاد در سه سال گذشته خیلی به من کمک کرد. سال گذشته سهمیه آسیا گرفتیم و امسال فینالیست جام حذفی شدیم. امیدوارم فردا بازی قابل قبول ارائه بدهیم و به جام برسیم. با تمام تمرکز و توانمان باید مقابل تیم خوب استقلال قرار بگیریم تا پایان خوبی برای فصل داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

استقلال-فولاد؛ جنگ جام در نصف جهان

نکونام در خصوص داوری این بازی گفت: صحبت خاصی نیست. حیدری از داوران خوب و باتجربه ما است. توجهی به صحبت‌های داوری او درباره بازی‌های گذشته استقلال نیست. داور هم می‌خواهد که بهترین عملکردش را داشته باشد. دو تیم توقع دارند نتیجه داخل زمین مشخص شود. با شناختی که از حیدری داریم می‌دانیم فردا قضاوت بی نقصی در انتظار دو تیم است.

سرمربی فولاد در پایان درباره دو بار صعودش به فینال جام حذفی تصریح کرد: با تیم خانه به خانه هم تا فینال جام حذفی آمدیم ولی در فینال کنار این تیم نبودم. در جام حذفی تمام تمرکز روی یک بازی است. این کار را خوب انجام دادیم. لیگ امسال فشرده بود و برای جام حذفی برنامه ریزی داشتیم. در فوتبال باید هدف گذاری داشته باشید ولی این‌طور نیست که حتماً به آن هدف می‌رسید. در فوتبال ایران تیم‌هایی هستند که برای قهرمانی و سهمیه برنامه ریزی می‌کنند و شاید به آن نرسند، استقلال، پرسپولیس و سپاهان هرسال مدعی این جام هستند. این اتفاقات در فوتبال رقم می‌خورد و سعی می‌کنیم به برنامه‌هایمان برسیم. اینکه فوتبال چه اتفاقی رقم می‌زند از جذابیت‌های فوتبال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    0 0
    منتظر ياوه گويي هاي فرناز پودري هستيم
    • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      0 0
      مسعود رفت..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس