صهیونیست‌ها ۶ فلسطینی‌ را مجبور به تخریب خانه خودشان کردند - کراپ‌شده

مأموران رژیم صهیونیستی شش فلسطینی را مجبور کردند تا با دست خود خانه خودشان را تخریب کنند تا در اختیار شهرک‌نشینان قرار گیرد.

به گزارش مشرق، مأموران رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) در شهرک «بیت حنینا» در جنوب بیت‌المقدس شش فلسطینی مجبور کردند تا خانه‌ای که به دست خود ساخته بودند را تخریب کنند.

به نوشته خبرگزاری شهاب نیوز، مأموران شهرداری قدس اشغالی به همراه مأموران نظامی با ورود به خانه «علی العبیدی» و پنج برادرش آن‌ها را مجبور کردند تا خانه‌هایشان را تخریب کنند.

صهیونیست‌ها ۶ فلسطینی‌ را مجبور به تخریب خانه خودشان کردند

صهیونیست‌ها ۶ فلسطینی‌ را مجبور به تخریب خانه خودشان کردند

صهیونیست‌ها ۶ فلسطینی‌ را مجبور به تخریب خانه خودشان کردند

همزمان شهرداری قدس اشغالی به ۲۵ خانواده دیگر نیز دو هفته مهلت داده است تا خانه‌هایشان را تخلیه کرده و آن را در اختیار صهیونیست‌ها قرار دهند.

«ناصر حمامره» فعال سیاسی اهل بیت‌المقدس در این باره گفت که رژیم صهیونیستی می‌خواهد زمین‌ها را به شهرک‌نشینان بدهد و این سیاست همان اشغالگری و تصاحب به زور زمین‌ها و خانه‌های آباء و اجدادی فلسطینی‌هاست.

او گفت که مردم بیت‌المقدس در معرض سیاست تغییر هویت و بافت جمعیتی قرار دارند اما در مقابل صهیونیست‌ها مقاومت کرده و از خانه‌هایشان بیرون نخواهند رفت.

امروز همچنین شهرک «بیتا» در نزدیکی شهر نابلس شاهد درگیری شدید فلسطینی‌ها با مأموران صهیونیستی بود که با شهادت یک فلسطینی به نام «عماد علی دویکات» و زخمی شدن دهها نفر همراه بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    0 0
    بوم شوم صهیونیسم جنایتکار و غاصب به همین شکل نابود خواهد شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس