آغاز آیین تحلیف ششمین دوره شورای شهر تهران

فرماندار تهران از منتخبین شورای شهر خواست مساله امنیت تهران را فراموش نکنند.

به گزارش مشرق، مراسم تحلیف شورای ششم شهر تهران، که با حضور سردار حسن زاده فرمانده سپاه حضرت رسول، معاون عمرانی وزارت کشور جمالی نژاد، معاون عمرانی چراغعلی در حال برگزاری است.

عیسی فرهادی در ابتدای این جلسه از مهدی چمران رئیس سنی شورای ششم و نرجس سلیمانی جوان‌ترین عضو شورای ششم به همراه جعفر بندی شربیانی خواست در جایگاه هیأت رئیسه قرار بگیرند.

ببینید:

فیلم/ ادای سوگند اعضای جدید شورای شهر تهران

وی با اشاره به اینکه معمولاً در شرایط تحلیف گزارشی از انتخابات داده نی شود، گفت: انتخابات تهران از حساسیت داخلی و خارجی فراوانی دارد و اگر کمک‌های شهر داری نباشد در کمک‌های جانبی با مشکل مواجه می‌شویم.

فرهادی همکاری شهرداری تهران و حمایت‌های هاشمی رئیس شورای شهر را در این دوره بی نظیر عنوان کرد و ابراز داشت: امسال در ۲۲ منطقه ۴ هزار و ۲۹۰ شعبه افزایش یافت.

وی افزود: در این دوره شاهد افزایش واحدهای سیار و تشکیل کمیته بهداشت بیش از ۳ هزار بازرسی داشت و شاهد توزیع ۲۴ میلیون برگ تعرفه بودیم.

فرماندار تهران انجام ۴ انتخابات همزمان را بسیار سخت عنوان کرد و افزود: کار ارزشمندی انجام گرفت و یک مورد ماحصل آن ۲۱ نفر اعضای شورای شهر فعلی هستند.

وی با تاکید بر همراهی شورای پنجم از برگزاری ۳۱۹ جلسه عادی و۸۶۶ مصوبه که ۷۷ مصوبه مورد اعتراض هیأت تطبیق قرار گرفت.

فرهادی با تاکید بر اینکه تهران صدها مأموریت ریز و درشت دارد و همه تلاش می‌کنند شهرداری چابک و فعالی داشته باشند، گفت: ۵۲ درصد مالیات کشور در تهران اخذ می‌شود و تنها پایتخت سیاسی و سرریز همه آسیب‌های کشور است.

وی افزود: مدیریت تهران یعنی کل استان تهران و حتی کلانشهر البرز که نیازمند مدیریت است.

فرماندار تهران از مدیریت شهری ششم خواست به بحث امنیت تهران بپردازند.

فرهادی با اشاره به اینکه تهران ۱۲۰ کلانتری کم دارد، ادامه داد: شورای شهر در حوزه اجتماعی حتماً در بحث تکدی گری در تهران و معتادین بویژه منطقه ۱۲ و میدان شوش باید مدیریت کند.

وی با بیان اینکه مشارکت‌های سیاسی و اجتماعی در شهر تهران در میان پایتخت‌های سیاسی آخر هستیم، خواستار اصلاح این روند شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس