جذب نیروی جدید در مناطق آزاد ممنوع شد/ ابلاغ لزوم ترخیص افراد جذب شده در سال 1400 تا یک هفته+ سند - کراپ‌شده

دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد طی بخشنامه ای به مدیران عامل مناطق آزاد دستور داد از هرگونه جذب، بکارگیری و جابجایی نیروی انسانی جدید در مناطق آزاد خودداری کنند.

به گزارش مشرق، دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد طی بخشنامه ای به مدیران عامل مناطق آزاد دستور داد از هرگونه جذب، بکارگیری و جابجایی نیروی انسانی جدید در مناطق آزاد خودداری کنند.

در این نامه که به امضای معاون سرپرست معاونت توسعه مدیریت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد رسیده است دستور داده شده از عزل و نصب افراد در پست های مدیریتی تا زمان استقرار دولت جدید خودداری شود.

براین اساس از مدیران عامل این مناطق خواسته شده است نسبت به ترخیص افرادی که در سالجاری جذب شده اند تا یک هفته اقدام شود و مسئولیت عدم اقدام نیز بر عهده مدیران عامل خواهد بود.

این بخشنامه به استناد بند الف تبصره هشت بودجه ابلاغی سال ۱۴۰۰ در خصوص ممنوعیت هرگونه جذب، بکارگیری و جابجایی نیروی انسانی جدید در مناطق آزاد و دستور دبیر شورای عالی مناطق آزاد صادر شده است.

شنیده ها حاکی است با وجود مصوبه بودجه سال ۱۴۰۰ کشور و دستورات صادره، مدیران عامل مناطق آزاد در ماههای پایانی دولت نسبت به جذب افراد جدید و تبدیل وضعیت سازمانی افرادی خاص در سازمان های مناطق آزاد اقدام کرده اند که باید براساس این بخشنامه نسبت به لغو همه آنها تا یک هفته اقدام کنند.

اضافه می شود بدلیل قوانین خاص مناطق آزاد و عدم نظارت بر فرآیند جذب نیرو در این مناطق در طول سالهای گذشته، این مناطق بعنوان حیات خلوت دولت تدبیر و امید مورد استفاده قرار گرفته و افراد ویژه منسوب به جریان های سیاسی و ستادهای انتخاباتی و نمایندگان مجلس بدون طی فرآیند به این مناطق جذب یا مامور به خدمت شده اند.

جذب نیروی جدید در مناطق آزاد ممنوع شد/ ابلاغ لزوم ترخیص افراد جذب شده در سال ۱۴۰۰ تا یک هفته+سند

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    2 0
    ساکن آبادانم بیکارم متاسفانه منطقه آزاد آبادان همش پارتی بازی نیرو استخدام میکنه با یک تحقیق کوچولو متوجه میشید کل استخدام فک فامیل آشنا و.... آخه چ گناهی کردیم ما ک جز خداکسی نداریم
    • IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      0 0
      تو چه دل خوشی داری گیر دادی به منطقه آزاد
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    1 0
    روز آخر دولت ابلاغیه زده از این به بعد ممنوعه ... بله هر چی نقطه چینه جذب شدن دیگه در رو ببندید تا خدای نکرده نا محرم وارد نشه نونمون آجر بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس