کد خبر 1254481
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱
المپیک ۲۰۲۰ توکیو| گرایی: امیدوارم در المپیک پاریس با برادرم مدال بگیرم/ در فینال حساب‌شده کشتی گرفتم

قهرمان وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۰ گفت: برای المپیک آینده هم برنامه دارم و امیدوارم در پاریس، همراه برادرم مدال بگیرم.

به گزارش مشرق، محمدرضا گرایی در نشست خبری بعد از کسب مدال طلای 67 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک 2020 توکیو اظهار داشت: خدا را شکر امروز به مدال رسیدم. در فینال با کشتی حساب شده، حریفم را شکست دادم. حس خوبی دارم چون بعد از تمرین‌های زیاد به رؤیایم که کسب مدال المپیک بود، رسیدم.

 گرایی در مورد شکست برادرش محمدعلی در این دوره گفت: برادرم شکست خورد. قبل از اعزام وقتی در اردوی آزادی بودیم از دنده و زانو آسیب دید و نمی‌شد شخص دیگری اعزام شود، اما او در همین رقابت‌ها در ثانیه پایانی جلوی کشتی‌گیر کرواسی تلاش کرد. از همین جا خسته نباشید می‌گویم به برادرم و امیدوارم طلای المپیک پاریس را بگیرد.

وی در مورد اینکه برای آینده چه برنامه‌ای دارد، تصریح کرد: برنامه من برای آینده با صلاحدید کادر فنی این است که در رقابت‌های جهانی نروژ شرکت کنم یا نه که اگر بروم، تغییر وزن نمی‌دهم. اگر صلاحدید کادر فنی باشد در وزن 72 کیلوگرم هم کشتی می‌گیرم. برای المپیک آینده هم برنامه دارم و امیدوارم در پاریس همراه برادرم مدال بگیرم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مادربچه هاومعلم مدرسه US ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    5 0
    إن شاءالله همیشه برای ایران افتخارآفرین باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس