کد خبر 1254474
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹
عرب

معاون دبیرکل اتحادیه عرب با تکرار ادعاهای واهی علیه ایران مدعی شد که مذاکرات وین بایستی دغدغه‌های کشورهای عربی درباره ایران را شامل شود.

به گزارش مشرق، معاون وزیر خارجه رومانی در سفری به قاهره با «حسام زکی» معاون دبیرکل اتحادیه عرب دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار پاره‌ای از مسائل مهم منطقه از جمله بحران سوریه و لیبی و موضوع ایران بررسی شد.

طبق گزارش وبگاه «الیوم السابع»، زکی در خصوص مذاکرات برجام در وین گفت که مذاکرات وین نباید تنها به تهدیدات هسته‌ای منحصر شود و ضروری است که دغدغه‌های کشورهای عربی را شامل شود به ویژه اینکه رفتارهای ایران عامل بی‌ثباتی در منطقه و برنامه موشک‌های بالستیک آن نیز تهدیدی آشکار برای منطقه است».  

معاون دبیرکل اتحادیه عرب همچنین روابط دوستانه و تاریخی رومانی با کشورهای عربی را ستود.

وی گفت که اتحادیه عرب به دقت مواضع بین‌المللی در خصوص قضیه فلسطین به خصوص مواضع کشورهای اروپایی را زیرنظر دارد و ضروری است که از اتخاذ هر گونه اقدامی در جهت لطمه زدن به حقوق مشروع ملت فلسطین و تأثیرگذاری بر وضعیت حقوقی آن در شهر قدس اشغالی پرهیز شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    5 1
    معاون دبیرکل اتحادیه عرب با تکرار ادعاهای واهی علیه ایران مدعی شد که مذاکرات وین بایستی دغدغه‌های کشورهای عربی درباره ایران را شامل شود.خخخخ . ایران اصلا مخالف لوله کشی شیرگاو از طویله های گاوهای شیرده به غرب نیست ناراحت نباشید نفت و گاز را که لوله کردید شیر را هم لوله کنید.
    • عبدالله مومن IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      0 0
      ذلیل تر ازین دولت های عربی در جهان نیست.
  • امیرو IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    0 0
    کاش میشد یک درس بزرگی به این آشغالهای عرب کاسه لیس اسرائیل میدادیم که خیلی بزرگتر از دهانشون زر میزنند.بد بختهای بیچاره از ترس ایران یا شبها خود را خیس میکنند یا یکی دو تا سکته تحویل می دهند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس