کد خبر 1254322
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
تفاوت پاسور لهستان با شاگردان آلکنو/ دژیزگا با چشمان اشک‌بار: وظیفه‌ام است که مصاحبه کنم +فیلم

پاسور تیم ملی والیبال لهستان پس از حذف از المپیک توکیو گفت: به همه احترام می‌گذارم و وظیفه‌ام است که مصاحبه کنم.

به گزارش مشرق، فابیان دژیزگا، پاسور تیم ملی والیبال لهستان پس از شکست مقابل فرانسه و حذف از رقابت‌های المپیک توکیو با چشمانی اشک‌بار مقابل خبرنگاران قرار گرفت و اظهار داشت: ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم، اما در نهایت خود و خانواده‌مان را ناامید کردیم.

وی ادامه داد: من دوست دارم هرچه زودتر به رختکن بروم، اما به همه احترام می‌گذارم و این وظیفه من است که جلوی دوربین بایستم و مصاحبه کنم. ما از شکست‌مان خیلی متاسف هستیم. تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان به خوبی کارهای خود را انجام دادند، اما در نهایت بازنده شدیم.

پاسور لهستان در شرایطی با چشمانی اشک‌بار این صحبت‌ها را مطرح کرد که در پایان دیدار تیم‌های ملی والیبال کشورمان و ژاپن که با شکست شاگردان آلکنو و حذف آنها از المپیک همراه بود هیچ کدام از بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان حاضر به مصاحبه در میکسدزون نشدند.

آنها در تمام بازی‌های خود هم رفتار مشابهی داشتند، اما تندروان مربی تیم ملی دلیل این رفتار بازیکنان تیم ملی را خواسته کادرفنی اعلام کرد و گفت بعد از بازی با لهستان آلکنو از آنها خواست صحبتی نکنند تا تمرکزشان حفظ شود!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Arm.ir IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    1 0
    بازیکن ها و الکنو صد در صد اشتباه کردند ولی شما تفاوت عملکرد بازیکن ها می گین،باید تفاوت رسانه و حمایت و یا فشار رسانه ها و این که چقدر رسانه ها و نگرش مردم دو ملت نسبت به حذف از مسابقات رو هم نقد کنید
  • M IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    3 0
    شهرام و بهنام محمودی مهدی مهدوی با معروف همدوره بودند ولی اونها خودشون رو خراب نکردند و چند سال پیش هنگامی که تو اوج بودن خداحافظی کردن. ولی معروف رو رسانه ها. گزارشگران تلویزیونی والیبال نابودش کردن. چون چه خوب بازی می‌کرد چه بد. همیشه ازش تعریف وتمجید میکردن ویه جوری هم تعریف میکردن انگار همیشه بهترین پاسور دنیاست. همین‌ها باعث نابودی این بازیکن شد.و به بدترین شکل خداحافظی کرد. همیشه عاقلترین بازیکن در اوج خداحافظی میکنه نه توی شکست وحذف از مسابقات......
  • ناشناس IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    4 1
    چه مقایسه مسخره ای
  • اکبر IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    0 0
    خدا صبر بدهد ، اما خبرنگاران آنها دنبال تخریب بازیکن و مریض نیستند و حرفه ای عمل میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس