کد خبر 1254223
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
شهرداری تهران نمایه

شهردار جدید تهران قرار است از بین ۷ گزینه معصومه آباد، علیرضا زاکانی، هابیل درویش، رستم قاسمی، مازیار حسینی، اسماعیل احمدی مقدم و محسن پیرهادی انتخاب شوند.

به گزارش مشرق، فرآیند بررسی برنامه‌های گزینه‌های تصدی شهرداری تهران از روز شنبه بر اساس برنامه اعلام شده از سوی منتخبین شورای شهر تهران آغاز شد. بر اساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده قرار بود  روز شنبه نهم مردادماه ۱۴۰۰ در سه نوبت اشاره شده به ترتیب آقای آبرومند، خانم آباد و در نوبت سوم آقای زاکانی حضور پیدا خواهند کرد و برنامه‌های خود را ارائه کنند که جمال‌الدین آبرومند در ادامه انصراف خود را اعلام کرد.

شورای شهر تهران , شهرداری تهران ,

شورای شهر تهران , شهرداری تهران ,

روز یکشنبه دهم مردادماه  هم قرار بود به ترتیب علی نیکزاد، مازیار حسینی و رستم قاسمی برنامه‌های خود را ارائه کنند که در این ارتباط  علی نیکزاد انصراف خود را برای ادامه کار اعلام کرد و رستم قاسمی هم برنامه‌های خود را به صورت مکتوب در اختیار منتخبین شورای شهر تهران قرار داد اما به دلیل سفر خارجی در جلسه حاضر نشد و مازیار حسینی هم برنامه‌های خود را ارائه کرد.

شورای شهر تهران , شهرداری تهران ,

شورای شهر تهران , شهرداری تهران ,

 عباس علی‌آبادی، مهرداد بذرپاش و هابیل درویش ۳ گزینه دیگر تصدی شهرداری تهران بودند که بنا بر اعلام شورای شهر تهران قرار بود روز دوشنبه ۱۱ مرداد برنامه‌های خود را ارائه کنند که با اعلام مهدی چمران رئیس موقت منتخبین شورای شهر تهران، مهرداد بذرپاش و عباس علی آبادی انصراف خود را اعلام کردند و هابیل درویش برنامه‌های خود را اعلام کرد.

شورای شهر تهران , شهرداری تهران ,

روز گذشته نیز به ترتیب اسماعیل احمدی مقدم و محسن پیرهادی دو گزینه دیگر تصدی شهرداری تهران برنامه‌های خود را اعلام کردند.

شورای شهر تهران , شهرداری تهران ,

شورای شهر تهران , شهرداری تهران ,

بنا بر اعلام مهدی چمران رئیس موقت منتخبین شورای شهر تهران از امروز نیز فرایند امتیاز دهی به ۷ گزینه تصدی شهرداری تهران آغاز خواهد شد و در ادامه ۲ یا ۳ نفر به مرحله بعدی راه پیدا خواهند کرد و در نهایت شهردار جدید تهران از بین آنها انتخاب خواهد شد.

همچنین بر اساس اخبار غیررسمی علیرضا زاکانی، مازیار حسینی و محسن پیرهادی در بین ۷ گزینه شانس بیشتری را برای راه‌یابی به مرحله بعدی دارند که در این ارتباط باید منتظر رای منتخبین شورای شهر تهران باشیم.

همچنین بنا بر اعلام عیسی فرهادی فرماندار تهران فردا مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای شهر تهران با حضور معاون عمرانی وزیر کشور، استاندار تهران و رئیس مجمع نمایندگان تهران، معاون عمرانی استاندار تهران، فرمانداران شهرستان‌های ری و شمیرانات، فرمانده انتظامی تهران بزرگ و رئیس سابق شورای شهر تهران برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    8 5
    البته پرسنل شهرداری بهتر میتونن قضاوت کنن اما مازیار حسینی گزینه بهتری هست نسبت به بقیه که هیچ تجربه ای در امور شهری ندارن
    • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      7 8
      همه نماینده ها یک طرف زاکانی یک طرف بازم کفه زاکانی سنگینه
    • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      4 3
      مازیارحسینی درکنار قالیباف برای عمران وآبادانی تهران زیادزحمت کشیده وبا شهرداری وهمه بخشها واجزا وسیستم آن آشنا ونقاط ضعف وقوت را آگاه ودارای تجربه زیاد واز دل شهرداری وغیرسیاسی بامدیریت خوب وپشتکارزیاداست،ان شاءالله که انتخاب وخوب کارکند.
    • DE ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
      3 0
      آقای زاکانی و مسئولین قوه قضائیه، به داد پرونده هایی که بیش از یکسال در بنیاد مسکن معطل و بلاتکلیف مانده برسید.
  • Ahmad IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    2 4
    من که میگم آقای سعید محمد مناسب ترین گزینه هست، و خانم آباد به عنوان معاون ایشون.
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    4 1
    به نظرمن از مجلس نباید به شهرداری یا دولت بروند
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    5 0
    احمدی مقدم که ....
    • ناشناس IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      1 0
      .......... از که گذشته.............!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    0 0
    بگو شهردار جدید تهران
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    0 0
    خبرگزاری محترم مشرق فارق از هرگونه اعمال نظر شخصی واقعیت های ذیل رو مدنظر قرار دهید و قضاوت کنید: ۱- مدیران شهرداری آینده تهران می بایستی افراد کاربلد و متخصص امور شهری باشند آیا چنین افرادی می توانند با فردی که فاقد سابقه مدیریت اجرایی در شهرداری تهران است تعاملی سازنده و موثر داشته باشند بعنوان مثال برای خود شما اگر فردی رو به سردبیری خبرگزاری مشرق منتصب کنند که هیچگونه سابقه خبری ندارد, شماو همکارانتان صادقانه در خبرگزاری مشرق چگونه با این فرد تعامل می کنید ؟!!!! ۲-شهرادری تهران همانگونه که مستحضرید فاقد هرگونه اعتبار و منابع مالی گردیده و خزانه شهرداری تهران خالی است پس برای اجرای پروژه های عمرانی در شهر تهران دو ۲ راه حل بیشتر وجود ندارد: ۲-۱ تامین اعتبار از طریق بودجه عمومی کشور که با توجه به فرمایش دیروز اقای رئیسی جناب آقای حسن روحانی زحمت کشیده و خزانه کشور رو خالی کرده اند پس کشور با کسری شدید بودجه و منابع عمومی روبرو است بنحوی که دولت سیزدهم در تامین مایحتاج عمومی و ارتزاق مردم و حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت و سازمان ورشکسته تامین اجتماعی با مشکلات و چالشهای بزرگی روبرو است چه برسد که بخواهد برای کارهای عمرانی شهرداری تهران بودجه ای اختصاص داده و یا از بانک های ورشکسته و مشکل دار داخلی استقراض کند. حتی بر فرض محال هم که دولت چنین قصدی داشته باشد بازهم برای تایید ردیف بودجه و تخصیص منابع به شهرداری تهران نیازمند مجوز مجلس شورای اسلامی است. ۲-۲تامین اعتبار از طریق جذب منابع از خود شهرداری تهران برای تکمیل پروژه های عمرانی نیمه کاره و خرید تجهیزات شهری . بخوبی می دانید که اکثر پروژه های عمرانی در تهران توسط بانک ها انجام می پذیرد و بانک های دولتی وخصوصی منابع خود را وارد ساخت و ساز در کشور می کنند تا بتوانند سود مورد اطمینان خودشان را برداشت کنند پس دلیلی برای قرض دادن به شهرداری یا دولت برای انجام پروژ های عمرانی بعنوان رقیب آنهم در چنین شرایط روکود و تورم و قیمت مصالح ساختمانی باقی نمی ماند و فلذا کسی که سابقه عمرانی و شهرسازی در تهران رو دارد بهترین فرد برای جذب این منابع در شهرداری تهران است. ((آقایون , هرکی میگه و در رزومه اش آورده که من فلان مگا پروژه رو با تامین منابع مالی از دولت تامین می کنم به صراحت دروغ میگه -چون همانطوری که دیروز اقا
  • رضا IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    3 4
    زاكانى !
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    0 0
    ماشاالله به حاجی زاکانی شیرمادر و نان پدر حلالت حاجی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس