شناسایی ۳۹۰۱۹ بیمار جدید کرونایی/۳۷۸نفر دیگر فوت شدند

وزارت بهداشت، آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد و بر همین اساس، ۳۷۸ نفر دیگر به تعداد قربانیان کووید ۱۹ در کشور افزوده شد.

به گزارش مشرق، از دیروز تا امروز ۱۲ مردادماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۹ هزار و ۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که چهار هزار و ۸۳۸ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به سه میلیون و ۹۷۹ هزار و ۷۲۷ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۷۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۹۱ هزار و ۷۸۵ نفر رسید.

تا کنون سه میلیون ۴۲۴ هزار و ۶۵۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۵ هزار و ۷۹۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۲۶ میلیون و ۹۹ هزار و ۷۸۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۸۵ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۰ شهر در وضعیت نارنجی، ۵۳ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    1 1
    امار تا ۷۰۰ تا درسته
    • IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      0 3
      دروغه . همین چند روز پیش بنده خدایی می گفت خانمش که مشکل قلبی داشته برده بوده بیمارستان شهید بهشتی قم ، دکتر تا دیده فورا گفته کرونا ! شوهرش میگه این مشکل قلبی همیشگی داره و هیچ علامتی کرونایی ، سرماخوردگی و ... نداشته خلاصه با دعوا تونسته زنش رو نجات بده و از بستری ای بسیاریش به مرگ منتهی میشه جلوگیری کرده ...
  • IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    0 1
    رئیس جمهور محترم موضوع جنبره مرگ آور بر بهداشت رو در اولویت نخستش قرار بده . چرا از داروهایی که تستشون با مراحل علمی موفقیت آمیز بوده توی این مدت استفاده نشده ؟ چرا چنین داروهایی در داروخانه یا نیست یا بسیار کمه ؟ از توان طبهای اسلامی و سنتی نهایت بهره گیری جهت مهار کرونا بکنید
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      0 0
      جناب 643....منظورتون بنفشه است....
  • IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    0 1
    خود حضرات به صراحت میگن بعد واکسن هم ماسک و ... ! بنا بر این مسیر واکسن با همه هزینه هایش مشکل رو حل نمی کنه وضعیت تو کشورهایی که بیشترین تزریق داشتند الآن چگونه است ؟ روسیه آمریکا و ... ؟
  • IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    0 1
    نیجر به قول خبرنگار صدا و سیما هیچ کدوم از پروتکل ها رو اجرا نکرده تازه واکسنها رو هم پس فرستادند اما تلفاتشون ۲۰۰ نفر ! رئیس بهداشت جهانی قبلا پیش بینی فوت ملیونی اونجا کرده بود !
  • IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    0 0
    مالیات که ندادند هیچ ، مبالغ هنگفتی از بیت المال و مال شخصی مردم هم بعلاوه این که به جان مردم حتی همکارانشون هم رحم نکردند ! اگر بودجه مصرفی خرج تقویت سیستم ایمنی مردم میشه بهتر نبود ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس