کد خبر 1253832
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
محدودیت‌های سفر محدودیت تردد محدودیت های تردد محدودیت کرونا ممنوعتی تردد

نماینده مجلس گفت: ۶ روز تعطیلی کشور به بهانه کرونا باعث هجوم مسافران به شهرستان‌های کشور شده و مردم هم محدودیت‌های تردد را دور می‌زنند.

به گزارش مشرق، معین‌الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بی‌فایده بودن ۶ روز تعطیلی در کشور به بهانه کرونا اظهار داشت: متأسفانه برخی مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا نقض غرض است و حتی برخی مصوبات با مصوبات این ستاد همخوانی ندارد.

بیشتر بخوانید:

وارد بحران بسیار شدید کرونا ‌شده‌ایم

وی افزود: ۶ روز تعطیلی کشور به بهانه کرونا باعث هجوم مسافران به شهرستان‌های کشور شده و مردم هم محدودیت‌های تردد را دور می‌زنند و حتی در برخی ورودی‌های شهرها هم کنترل و محدودیتی برای ممانعت از ورود مسافرین وجود نداشته است.

بیشتر بخوانید:

مسافران مترو با تست مثبت کووید ردیابی می شوند؟

نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما به جای اینکه با مصوبات و محدودیت‌ها به دنبال کاهش تعداد جان‌باختگان و مبتلایان کرونا با شیم با این ۶ روز تعطیلی به شیوع بیشتر کرونا در کشور کمک کردیم که نتایج و آثار و تبعات آن در دو تا سه هفته آینده مشخص می‌شود که این کار نتیجه همخوانی نداشتن تصمیمات دستگاه‌های و مصوبات ستاد کرونا است.

سعیدی گفت: رفتار مردم تابعی از رفتار مسئولین است و وقتی رفتارهای متناقض از سوی مسئولین دیده می‌شود مردم هم پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های کرونایی را رعایت نخواهند کرد.

وی تصریح کرد: هیچ گزینه‌ای جز توجه به واکسیناسیون کرونا برای مقابله با این ویروس نیست البته در شأن ایران و ایرانی نیست که برای واکسیناسیون به ارمنستان سفر کنند و حتی وضعیت واکسیناسیون پاکستان از ما بهتر باشد.

نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهایی مانند چین  و روسیه که علم دوستی با ایران را در دست دارند نشان دادند که در شرایط سخت ما را تنها می‌گذارند. 

سعیدی عنوان کرد: وزارت بهداشت به جای آنکه به دنبال پاسخگویی به اظهارات منتقدین باشد و گاهی اوقات این کار را با هتاکی صورت می‌دهد بهتر است به وظیفه ذاتی خود پرداخته و در زمینه واکسیناسیون سراسری شاهد تغییرات اساسی باشیم. این در حالی است که در جنوب استان سیستان و بلوچستان وضعیت ویروس کرونا و شیوع آن فاجعه‌بارتر بوده و محدودیت‌های زیرساختی و بهداشتی کشور در آنجا از میانگین کشوری هم پایین‌تر است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    0 0
    کاملا حق با ایشان است تصمیمات ستاد برای تعطیل کردن و محدودیت تردد فقط برای خودروهای شخصی فقط باعث افزایش مسافرت با حمل و نقل های عمومی شد
  • ناشناس IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    1 1
    بازه بچسبید به روسیه و چین!!منابع کشور را مفت در اختیارشان قرار بدهید!!!در سازمان ملل که تحریم کردند...بدهی ایران را به بهانه تحریم نمیپردازند..اینم از واکسن...
    • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
      0 1
      داروهات رو خوردی؟
  • ناصر IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    0 1
    مجبوریم بجسبیم به روسیه و چین ۸سال دور اروپا موس موس کردیم فایده‌ای نداشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس