کد خبر 1253617
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸
مخالفت دوباره نتانیاهو با سیاست نفتالی بنت درباره ایران

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی بار دیگر با اشاره به ایران از سیاست نخست‌وزیر جدید این رژیم در قبال ایران انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی دوشنبه شب به وقت تهران بار دیگر از سیاست «نفتالی بنت»، نخست‌وزیر فعلی این رژیم در قبال ایران انتقاد کرد.

پیش از این رسانه‌ها گزارش دادند که نفتالی بنت با دولت «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا بر سر هماهنگ کردن تمامی سیاست‌ها در قبال ایران به توافق رسیده است. رسانه‌ها از این سیاست به عنوان تعهد اسرائیل به آمریکا برای «عدم غافلگیری» یاد کرده‌اند. 

نتانیاهو روز دوشنبه بار دیگر تأکید کرد که اسرائیل نباید با سیاست «عدم غافلگیری» موافقت کند، زیرا دولت آمریکا ممکن است عملیات‌های اسرائیل را به رسانه‌های بین‌المللی لو بدهد.

نتانیاهو در تلاش است ائتلاف لرزان میان «نفتالی بنت» و «یائیر لاپید»، وزیر خارجه فعلی رژیم صهیونیستی را به هم بزند. وی  با انتقاد از کابینه  «نفتالی بنت»  هشدار داد که کابینه کنونی، اسرائیل را به یک مسیر خطرناک سوق می‌دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    0 0
    جهودهای اشغالگر و غاصب قدس باید مرتب از ایرانیان سیلی بخورند، صهیونیست ها نباید در هیچ نقطه ای از منطقه دریا و زمین امنیت داشته باشند
  • رضا IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    0 0
    عجب حرومزاده ايه اين بى پدر ! يعنى اگه شده تروريست بين المللى هم استخدام كنيد شما را به خدا بكنيد تا زمين را از لوث وجود اين جانى بالفطره پاك كنيد. به شرفم حاضرم بخشى از هزينه شو بپردازم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس