کد خبر 1252992
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹

یک گام جلوتر از دیگران باشید!!
قابل توجه دبیرستان‌ها، مراکز آموزشی و دانش‌آموزان علاقمند به شرکت در آزمون‌های تابستانه، مرحله‌ای و جامع (مقاطع دهم، یازدهم ودوازدهم). ثبت‌نام آزمون‌های آزمایشی سنجش تا روز پنج‌شنبه مورخ 14/05/1400 تمدید گردید و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور، به نشانی www.sanjeshserv.ir قابل دسترسی است.

ثبت نام آزمون‌های آزمایشی سنجش تمدید شد!

ثبت‌نام آزمون‌های آزمایشی سنجش (تابستانه، مرحله‌ای و جامع) برای سال تحصیلی 1400-1401 بر روی پایگاه اینترنتی شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjeshserv.ir تا تاریخ 14/05/1400 تمدید گردید. آزمون‌های آزمایشی سنجش برای دانش‌آموزان دبیرستانی، در پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم برگزار می‌شود. 
این آزمون‌ها شامل آزمون‌های تابستانه، آزمون‌های مرحله‌ای و آزمون‌های جامع خواهد بود و دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم با شرکت در آزمون‌های آزمایشی سنجش قادر خواهند بود با آمادگی کامل در امتحانات نوبت اول و نوبت دوم و همچنین در آزمون سراسری سال 1401 شرکت نمایند.
دانش‌آموزان و داوطلبان عزیز می‌توانند با ثبت نام کامل در کلیه آزمون‌های آزمایشی تابستانه، مرحله‌ای و جامع، ضمن استفاده گام به گام از محتوای آموزشی آزمون‌ها، از تخفیفات ویژه بهره‌مند گردند. 
همچنین مدیران و مشاوران محترم دبیرستان‌ها و مراکز آموزشی می‌توانند برای اطلاع و برخورداری از تسهیلات و تخفیفات ویژه ثبت‌نام گروهی با شماره 3-88844791-021 تماس حاصل نمایند.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از نحوه ثبت‌نام و چگونگی شرکت در آزمون‌های آزمایشی سنجش می‌توانند به پایگاه اینترنتی شرکت تعاونی خدمات آموزشی به نشانی www.sanjeshserv.ir و کانال تلگرامی به آدرس https://t.me/sanjesheducationgroup مراجعه نمایند.

شماره تماس : 42966-021

همین حالا ثبت نام کنید

شرکت تعاونی خدمات آموزشی
کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس