شهرهای جنوبی ایران عزیزمان مدت­هاست که بدلیل بکر بودن طبیعت و جاذبه­های گردشگری فراوان طبیعی و ایجاد شده و همچنین داشتن مردمان خونگرم و مهمان نواز، مورد توجه گردشگران داخلی قرار گرفته است. با اینکه این شهرها در بیشتر ماه­های سال، هوای گرمی را تجربه می­کنند، این موضوع باعث کاهش علاقه گردشگران برای سفر به این شهرها نشده است. ما در این مقاله قصد داریم تا تعدادی از جاذبه­های گردشگری جذاب در مناطق جنوبی کشور را به شما معرفی کنیم تا با سفر به این شهرها، از این جاذبه­ها دیدن کرده و سفر لذت بخشی داشته باشید.

سه جاذبه گردشگری در شهرهای جنوبی ایران که نباید تجربه دیدن آنها را از دست بدهید

معبد هندوها در بندرعباس

یکی از بناهای دیدنی که توجه گردشگران زیادی که به بندرعباس سفر می­کنند را به خود جلب کرده است، معبد هندوها می­باشد. تاریخچه این معبد به زمان قاجار و حضور هندی­ها در این منطقه برمی­گردد. در واقع این معبد در آن زمان، محل عبادت هندوها در ایران بود. البته این مکان این روزها کاربرد قدیمی خود را از دست داده و به یکی از جاذبه­های گردشگری بندرعباس تبدیل شده است. شما می­توانید برای بازدید از این معبد، با خرید بلیط هواپیما تهران بندرعباس از وبسایت اسنپ تریپ، به این شهر سفر کرده و از این بنای تاریخی دیدن کنید.

سه جاذبه گردشگری در شهرهای جنوبی ایران که نباید تجربه دیدن آنها را از دست بدهید

پارک کروکودیل در قشم

سالهاست که در پارک کروکودیل قشم، کار پرورش و نگهداری کروکودیل­ها انجام می­شود. این روزها این پارک تبدیل به یکی از جاذبه­های گردشگری مسافران قشم تبدیل شده است. در حال حاضر در این پارک بیش از ۲۰۰ کروکودیل نگهداری می­شود که یکی از آنها، بزرگترین و مسن­ترین کروکودیل ایران با ۲۹ سال سن و ۴ متر طول و حدود ۳۵۰ کیلوگرم وزن می­باشد. شما می­توانید با خرید بلیط چارتری یا سیستمی از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن اسنپ تریپ، به قشم سفر کنید و خان بابا را از نزدیک ببینید!

سه جاذبه گردشگری در شهرهای جنوبی ایران که نباید تجربه دیدن آنها را از دست بدهید

فلای بورد در جزیره کیش

یکی از مهیج­ترین ورزش­های آبی که می­توانید در جزیره زیبای کیش آن را تجربه کنید، فلای بورد می­باشد. این ورزش آبی به شما این امکان را می­دهد تا از طریق وسیله­ای که به پای شما وصل است و قدرت موتور جت اسکی، تا چندین متر از سطح دریا جدا شوید و به پرواز درآیید. حس معلق بودن در هوا، چیزی­ست که برای هر انسانی جذابیت­های خاص خودش را دارد. پیشنهاد می­کنیم با خرید بلیط هواپیما تهران کیش در وبسایت اسنپ تریپ، به راحتی به این جزیره سفر کرده و این ورزش آبی هیجان انگیز را در فصلی مثل فصل تابستان، تجربه کنید.

سه جاذبه گردشگری در شهرهای جنوبی ایران که نباید تجربه دیدن آنها را از دست بدهید


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس