کد خبر 1252034
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
انتقاد شدید فرانسه از قوانین «تبعیض‌آمیز» قرنطینه‌ای انگلیس

یک وزیر فرانسوی ضمن انتقاد از قوانین قرنطینه‌ای بریتانیا برای مسافران فرانسوی، این قوانین را تبعیض‌آمیز و افراطی توصیف کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، کلمنت بیون وزیر امور اروپایی فرانسه روز پنجشنبه در اظهاراتی گفت: تصمیم انگلیس برای حفظ تدابیر و قوانین قرنطینه ای برای مسافرانی که از فرانسه می آیند و نه برای مسافرانی که از سایر کشورهای اتحادیه اروپا می آیند، تبعیض آمیز بوده و بر اساس علم پزشکی نیست.

بیشتر بخوانید:

موج جدید تظاهرات گسترده مردم اروپا در اعتراض به سیاست‌های کرونایی + فیلم و عکس

بر اساس این گزارش انگلیس روز پنجشنبه اعلام کرده است که به مسافران اتحادیه اروپا و آمریکا که به طور کامل در برابر ویروس کرونا واکسینه شده باشند، بدون نیاز به قرنطینه اجازه ورود از هفته آینده خواهد داد ولی اواخر هفته آینده درباره قوانین مربوط به مسافران فرانسوی بازنگری خواهد کرد.

این وزیر فرانسوی افزود: این اقدام انگلیس افراطی و مطابق با اصول بهداشتی و علم پزشکی نیست. این تصمیم انگلیس در قبال فرانسه کاملا تبعیض امیز است. البته فرانسه هیچ تصمیمی برای مقابله با مثل در برابر انگلیس ندارد.

دولت بریتانیا اعلام کرده است که قوانین و تدابیر قرنطینه ای برای مسافران فرانسوی را به این علت همچنان حفظ خواهد کرد که شیوع گونه دلتای ویروس کرونا در این کشور بسیار گسترده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    1 0
    فراسنه کجای دنیا میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس