کد خبر 1251759
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
استخدام های شائبه دار در شهرداری تهران متوقف شد/ منتخب شورای ششم: مخالف اصل برگزاری آزمون نیستیم

منتخب شورای ششم تهران با اشاره به اینکه نهادهای نظارتی به دلیل 2 ایراد دستور توقف برگزاری آزمون جذب در شهرداری تهران را داده اند، گفت:پس از رفع ایرادات منتخبین شورای ششم اقدامات لازم را جهت برگزاری این آزمون انجام خواهند داد.

به گزارش مشرق، ناصر امانی منتخب شورای ششم تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره برگزاری آزمون استخدامی شهرداری تهران اظهارداشت: روز گذشته حامد مظاهریان معاون شهردار تهران یادداشتی را در مورد توقف آزمون استخدامی شهرداری تهران منتشر کرد که بسیاری از کارکنان از این یادداشت اینگونه تصور کردند که شورای ششمی ها مخالف اصل برگزاری این آزمون هستند.

وی افزود: ما مخالف با اصل برگزاری آزمون میان کارکنان شهرداری تهران نیستیم ولی کلا موضوع استخدام ها باید به صورتی باشدکه اولا فردی از بیرون شهرداری جذب نشود و دوم اینکه حداقل داوطلبان آزمون ۳ سال سنوات در شهرداری داشته باشند.

منتخب شورای ششم تهران ادامه داد: نباید این چنین باشد که فردی همین دو روز پیش به شهرداری آمده باشد و کمتر از یک هفته با این آزمون جذب شهرداری شود ما قبلا در شهرداری حداقل ۳ سال سنوات را برای این منظور در نظر می گرفتیم.

امانی خاطرنشان کرد: اکنون نهادهای نظارتی به صورت رسمی دستور توقف آزمون جذب نیرو در شهرداری را داده اند و ما مخالف اصل برگزاری آزمون و تبدیل وضعیت کارکنان نیستیم.

وی اعلام کرد: پس از رفع ایرادات مطرح شده به این موضوع ما در اسرع وقت و در اولین فرصت آزمون را برای کارکنان شاغل جهت تبدیل وضعیت آنها انجام می دهیم.

 روز گذشته حامد مظاهریان در یادداشتی اعلام کرد، آزمونی که قرار بود برای جذب نیرو و تبدیل وضعیت کارکنان در شهرداری تهران اجرا شود، متوقف شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    1 0
    پس از پیمانکاراش خبر نداری !!! چی چی میگید؟
    • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      0 0
      لطفا یکی پیدا شود بگوید نام ناصر حجازی را چه کسی ارجح تشخیص داد به جای فردوس غربی بگذارند ؟ باشگاه تاج بود. حجازی در ان باشگاه بود که بعد شد استقلال ولی عملا وابسته به دولت و متکی به بیت المال. سازنده مجسمه اش چه کسی بوده و چقدر گرفته ؟ کرباسچی هم از بیت المال مجسمه رفسنجانی را ساخت ! سازمان فرهنگی هنری شهرداری محلی برای غارت مردم شده. رئیسی اگر بخواهد واقعا خدمتگذار مردم باشد اولین کارش رسیدگی به وضعیت اسفبار شهرداریست. شهردارها خون به دل مردم میکنند.
  • TR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    0 0
    شهرداری اصلا شهرداری نیست. یه مدته بودجه جارو زدن تو شهرها و محلات رو بریدن شهرها رو آشغال برداشته. بعضی از زباله گردای بیوجدان هم همه چیز رو پخش و پلا میکنن. نوجوانان دهه هشتاد نود هم بعضیاشون اصلا انگار تربیت شهری ندارن. اصلا توسعه فضای سبز و اینها هم که بماند تعطیله. سنگ فرش جدید پیاده رو ها هم که انقدر بد کار شده و از مصالح زیربنایی کش رفتن چندتا در میون، لق هست و زیر سنگها آب جمع میشه. این چه جور کار کردنه؟؟؟ پس با اینهمه بی کفایتی، این نیروهای الکی دقیقا چه میکنند؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟ اسم خیابانها رو شنگولک و منگولک میگذارن؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس