کد خبر 1251679
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
المپیک توکیو| ملایی در چه صورت در تاریخ قایقرانی ماندگار می شود؟

سرمربی تیم ملی رویینگ کشورمان در مورد عملکرد نازنین ملایی توضیحاتی داد.

به گزارش مشرق، افشین فرزام درباره عملکرد نازنین ملایی در مرحله نیمه نهایی که به حضور نازنین در فینال B منجر شد، گفت: پیش بینی این را می کردیم که در کنار غول های جهان در این رشته شانسی برای رسیدن به فینال نداریم. هم فاصله زیادی با رقبای سطح اول داریم، هم اینکه نازنین ملایی سبک وزن است و برای اولین بار در المپیک شرکت می کند. حتی اگر به رقبا نگاه کنید، به وضوح متوجه تفاوت فیزیکی او با با بقیه رقبایش می شوید.

فرزام ادامه داد:واقعیت این است که عملکرد نازنین و رسیدنش به نیمه نهایی یک شاهکار به حساب می آید. آنقدر سطح این مسابقات بالاست که کشورهایی مثل آمریکا و کانادا هم به فینال نرسیدند و از قاره های آسیا، آمریکا و آفریقا، نماینده ای در فینال نیست. البته من چین را از کشورهای آسیایی جدا می کنم چون کلا شرایط ورزش این کشور با بقیه کشورها تفاوت دارد.

بیشتر بخوانید:

صعود ملایی به فینال B رویینگ/تاریخ سازی در قایقرانی ایران

فرزام با اشاره به برنامه ای که برای حضور نازنین در نیمه نهایی در نظر داشته، ادامه داد: تصمیم بر این بود که اگر ببیند نمی تواند رقابت کند، انرژی اش را برای مسابقه فردا نگه دارد. ملایی باید کمتر از ۲۴ ساعت دیگر برای رده هفتم تا دوازدهم رقابت کند که برای مثال اگر بتواند رده دوازدهم را با دهم عوض کند و این عنوان را به نام خودش ثبت کند، برای همیشه ماندگار می شود. بهترین عناوینی که در این رشته در المپیک به دست آمده، رده بیست و دوم در بخش مردان و بیست و چهارم در بخش زنان است و حالا ما به سطحی رسیده ایم که برای رده های هفتم تا دوازدهم رقابت می کنیم که این کار خیلی بزرگی است. حتی سایت ها و صفحات مجازی فدراسیون جهانی رویینگ این موضوع را منتشر کردند و به این اتفاق واکنش نشان دادند. 

سرمربی تیم ملی رویینگ در ادامه صحبت هایش گفت: نتیجه ای که در المپیک توکیو ثبت شد، به این معناست که ما خودمان را از آسیا جدا کرده این و دیگر رقابت در آسیا ( البته به جز رقابت با کشور چین) انگیزه ای برای ما ندارد و به موفقیت بیرون از آسیا فکر می کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    4 10
    ملایی در تاریخ ماندگار شد منتها اون یکی ملایی. خخخخ
    • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      3 2
      یزیدم درتاریخ ماندگار شد اما کدوم ماندگاری رونالدو بااسرائیل چه کرد این سرخر چه کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس